Ik kan echt niet naar school kan iemand me helpen

Heeii ik ben heel erg depressief en ik haat school ontzettend erg en als ik morgen naar school moet ga ik mezelf echt PIJN DOEN zodat ik iig naar het ziekenhuis kan en niet naar school hoef want ik haar iedereen op school en ik wil echt niet gaan kan iemand me aub helpen met iets bedenken om niet naar school te hoeven gaan plss want ik ga mezelf echt pijn doen anders als ik verder niks weet

6 jan 2019, Anoniempje


Reacties

plaats reactie
1

Het beste is om met iemand van school erover te praten en als je geen school meer hebt dan heb je geen diploma en dan kan je ook moeilijk aan een baan komen.En je kan altijd online les krijgen of thuis onderwijs van een docent krijgen.En waarom haat je kinderen op school? Pesten ze jou? En snijden of andere vormen van je beschadigen is zo slecht voor je lichaam.Wil je soms blijvend litekens? Het is het beste hiervoor hulp te zoeken bijvoorbeeld een cursus ervoor volgen of een deeltijdbehandeling.succes en zeg maar als je meer hulp wilt.

7 jan 2019, 09:01, juliatje.
2

Misschien kun je dit aan je ouders vertellen en vragen of je naar een andere (leukere) school mag?

7 jan 2019, 12:01, 🤷‍♀️
3

Mag ik vragen waarom je niet school leuk vindt?

7 jan 2019, 15:01, 90210

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.