Ik hou van horror films?? Am I a psycho?

Ik heb heel veel vriendinnen en die kijken the kissing booth, vampire diaries, to all the boys I've loved before en al die andere zoetsappige meiden dingen. En dan kom ik aan. Ik hou van horror films.. Nee maar niet de horror films met super veel bloed en dood en verderf (mensen die bruut worden vermoord en dat je het echt ziet) , het gaat mij vooral om de verhaal lijn zoals geest verhalen met diepe verledens, echt van die verhalen waar je je goed in kan verdiepen met een enge sfeer, ik vind dit eigelijk best interessant. Maar is dit normaal?? Ik voel me echt niet zoals die andere meisjes. En wat moet ik tegen ze zeggen?! Ik heb het ze nooit verteld omdat ik denk dat ze me een psychopaat zullen vinden.. Zij hebben het over die meidendingen en dan kom ik aan met HORROR. Ik weet echt niet of dit normaal is.. Zijn er meer meisjes die dit leuk vinden? En hoe moet ik het mijn vriendinnen vertellen?? (en als er meer horrorfans zijn, weten jullie wat goeie horrorfilms op netflix?๐Ÿคญ๐Ÿคท๐Ÿผโ€โ™€๏ธ๐Ÿ˜ˆ) I'm kinda desperate.

Dankje dat je dit helemaal las
Xxx

11 feb 2020, ๐Ÿ‘ป


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb films gezien zoals The ritual, The conjuring, It, birdbox en The Quiet place. Dan weet je ongeveer waar ik van hou. En ik ben 16 dus de 16+ films mogen

Xxx

11 feb 2020, 20:02, ๐Ÿ‘ป
2

Nee joh. Ik ben ook de enige van me klas die houd van slechte humor . Boeie.
Ik noem mezelf altijd op dat gebied een jongen-meisje

11 feb 2020, 20:02, ... Anoniem...
3

Ik kijk zelf veel creepypastas van raar maar waar ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

12 feb 2020, 13:02, ๆˆ‘ๅ€‘็š„ไบบๆ‰ใ€ๅœจไธ‹ๅ€‹็ฆฎๆ‹œ้ƒฝๆœƒ

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.