Ik hou van dikke meiden

Hee allen,

Ik ben een jongen van 18 jaar en ik vind meisjes die zwaarder en voller zijn erg aantrekkelijk, het is niet echt normaal om tegen een meisje te zeggen : He ik vind je echt aantrekkelijk, je hebt prachtige vetrollen!
Dat doe je niet, nou vroeg ik me af of er meer jongens zijn die hier tegen aanlopen en of er meisjes zijn die dik/vol/zwaar zijn en er ook blij mee zijn!

15 jul 2017, Pollekes

Reacties

plaats reactie
1

beter als eeen platte botherham er zijn *

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

15 jul 2017, 08:07, hoi
2

hoi dat is een prima gewicht.

15 jul 2017, 10:07, juliatje.
3

Wat loop je negatief te doen @hoi

15 jul 2017, 10:07, ⚜️
4

Het kan dat je voorkeur daarheen gaat Pollekes. Zelf vind ik dunne meiden mooier.

15 jul 2017, 12:07, Jop
5

Heey, ik ben 1,73 en weeg 43 kilo en dan kan het me dus geen zak schelen want een ander er van vindt. Ik heb nou gewoon geen dikke curves ofzo, maar ben ook niet plat. Ik weet zeker dat min 40% van de mensen dat licht vinden. Maar ik weet ook dat er genoeg mensen juist wel op slank en lang vallen. Iedereen heeft zo z'n voorkeur, ik weet zeker dat er meer meiden en jongens zijn.

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

15 jul 2017, 14:07, Mai
6

Nou dan heb je wat aan mij. Ik ben 168 cm lang en ik weeg 80 kg ik ben best dik. Dikke buik uitgedijde benen dikke kont. Echt de curves weet je. Ik wil nog dikker worden.

16 jul 2017, 00:07, Hoihoi
7

nee kijk maar op de bmi meter. * ik ga me niet aanpassen ik heb een mening en jij bent hier de polietieagent die boetens geeft wat is dit en doe niet zo gemeen jij kent niet iedereen hier op de aardbol ze zijn wel dun en juliie weten niet wat ik bedoel. * EN IK BEDOEL HET GOED EN DAN BEN JE DUN WAT HEBBEN JULIE IK WIL AARDIG ZIJN KRIJG IK DIT SOMS KAN IK HUILEN IK HEB EEN ZIEKTE IK HAD ER OOK EEN IK DACHT NIET GOED NA .SOMMIGE WILLEN HET WEL DOE EEN KEER.

Ik ga weg van 99 gram omdat jule mijn pesten denk na ik kan gebroken zijn en voor de Anorexia doe niet zo je bent echt niet stoer ik vind het gemeen en verwend wij kunnen alles eten en in afrika en julie wat is dit wil jij iedereen pijn doen WAT IS DIT. ik ga toch weg

*Dit bericht is aangepast door de moderator.

16 jul 2017, 13:07, hoi
8

He hoihoi,

Wat leuk dat je dat deelt, wordt gewaardeerd, ik vind het ook echt erg knap van je dat je het deelt, niet iedereen zou het delen en ik hoop al lang dat we er al met zn allen meer over kunnen praten, ik hou er heel erg van als een meisje dikker wil worden, ik vind curves erg mooi en aantrekkelijk, en zou het alleen maar aanmoedigen:)😌😌

18 jul 2017, 22:07, Pollekes
9

Ik had net gemeten en gewogen en mijn gewicht is 40 kilo en mijn lengte is 169,5 cm.

Maar ik zie er gezond en knap uit. En heel veel jongens willen verkering met me.
Ik zou voor geen meter meer willen wegen. Dik zijn is ongezond en lelijk. ** Dit bericht is aangepast door de moderator**

20 jul 2017, 15:07, Polliebollie
10

Heyy, jij bent wel licht. Ik weet jou leeftijd niet maar hoef ik ook niet te weten. Maar ik denk dat jij graat mager bent wil jij jou BMI tot 14 hebben. Dat is toch niet mooi dun. VEEL TE DUN. Sorry maar dit staat op voedingscentrum en deze sitΓ©. Dus dik ben je ECHT niet veel te licht! Je bent niet snel dik. Ben ik dan ook dik mijn BMI is 17. Volgens hartstichting is dat te laag. Dus wat nou dik het is ECHT NIET DIK. JIJ BENT GRAATMAGER.. DUS BEKIJK JE BMI WANT JE BENT ECHT HEEL DUN. DAT WEET JIJ OOK WEL DENK IK. OF BEN JE WAT KLEINER WANT IK KEN NIEMAND DIE ZO DUN IS DE DUNSTE DIE IK KEN HEEFT EEN BMI VAN 14,9 ECHT ERG HOOR. JIJ BENT NIET DIK EN DAT KAN OOK NIET ECHT. Maar ik weet niet of het bij jou bouw hoort. Of dat jij sneller poept .

20 jul 2017, 20:07, Eva
11

40 kilo en 1.60 is wle te licht hoor dan moet je 44 kilo wegen je moet op 1.64 dan moet je een kilo meer wegen. Trouwens met 58 kilo heb je een normaal gewicht

22 jul 2017, 10:07, .
12

Ik ben blij dat zulke jongens bestaan, ik ben 165 en weeg 86,4.

23 jul 2017, 15:07, Dikkkiee
13

Ik heb zelfs geprobeert aan te komen ben nu 1.68 en weeg 89.

31 jul 2017, 22:07, Silvy
14

Ik vind nu een meisje leuk en zij heeft overgewicht, ik heb haar ook verteld dat ik dikke meisjes erg mooi vind, we hebben gezoend en gaan wss binnenkort wat leuks doen, ik wil eigenlijk met haar zwemmen haha ik hoop dat ze dat ook wil, ik hoop ook dat ze misschien dikker wilt worden πŸ™ŒπŸ½ Maar alleen als ze zich daar goed bij voelt

1 aug 2017, 22:08, Pollekes
15

Hzo gaat het alleen maar om dik zijn? Willen jullie elkaaf dood hebben ofzo? Het is OKÉ om boven of onder het gemiddelde de te zitten als het je bouw is. Maar om nou extra ongezond te gaan eten? Wat denken jullie wel niet?..

2 aug 2017, 19:08, Mai
16

Maar Mia. Jij steunt anorexia wel waarom dik niet dan?

21 aug 2017, 14:08, .
17

Hey,
je mag helemaal zelf weten waar je op valt en/of waar je interesse naar gaat. Jongen, meisje, dik, dun, blank, bruin, kort of lang, het maakt echt niets uit. Misschien vinden anderen het niets, maar dat is hun probleem en niet de jouwe. En vaak weten dikke mensen zelf ook dat ze dik zijn. Je hoeft er niets van te zeggen al vind je het. je kan ook gewoon iets over de persoonlijkheid zeggen, of over de ogen.
XXX

21 aug 2017, 14:08, Appelflap
18

., Ik steun iedereen, maar het verschil is dat deze mensen graag dik willen zijn en overgewicht willen. Terwijl anorexia een psychische ziekte is waarbij je alle contrele kwijtraakt. Als je gewoon dik wil zijn terwijl je helemaal psychisch 100% bent hoef je toch ook geen steun?

21 aug 2017, 15:08, Mai
19

Overgewicht is niet gezond, maar soms kan het ook gewoon aan de bouw liggen. En als je op dikke mensen valt, mij best.

24 aug 2017, 15:08, HappyGirl
20

Ik heb hetzelfde.... ik vind dikke meiden dus ook veel mooier!

21 sep 2017, 16:09, pvanf

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer