Ik hoor mijn broer rukken

Hallo ik heb een broer van 17 jaar en wij hebben onze slaapkamers naast elkaar liggen. De laatste tijd hoor ik steeds dat mijn broer aan het rukken is. Hij ligt dan denk ik op zijn bed en dan hoor ik heb kreunen en hijgen. Ik denk niet dat hij weet dat ik hem kan horen. Horen jullie ook wel een iemand trekken, vingeren of seksen? En wat doen jullie dan? Zeggen jullie er ook wat van of doen jullie niets?
* dit topic is aangepast door de moderator*

30 jun 2017, emma


Reacties

plaats reactie
1

hoi emma volgens mijn wil hij sexs hhebben of neukt hij heel erg lekker met zijn piemel of hij pijpt sexs is niet de normaalste zaak mar het is niet gek en het is prive

30 jun 2017, 18:06, aaaaaaaaah
2

haha zo grappig het is prive en jij gaat het later ook deon kijk je bent cool

30 jun 2017, 21:06, aaaaaaaaah
3

Misschien was hij aan het cardio'en?

30 jun 2017, 22:06, Dat ene irritante kind
4

Vraag gewoon wat hij dan aan het doen is. Je kan een hele onschuldige vraag stellen zoals: was je gister aan het sporten in je kamer? Ik hoorde je zo hijgen! En dan weet hij dat jij hem hoort en doet hij het miss zachter

1 jul 2017, 09:07, Lol
5

doe jij dat niet dan ruk jij niet het is gewon de pubertijd en hij vind het lekker mar het is wel prive Lol heeft gelijk

1 jul 2017, 10:07, hoi
6

Ik had het laatst ook bij mijn opeens hoorde ik haar kei hard kreunen ik schrok me kapot

1 jul 2017, 21:07, Gh

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.