Ik heb weer zin

Hoii, k ben n meisje van 16 en
Ik heb ff n probleem:
ongeveer een half jaartje geleden was ik echt gwn een slet, ik heb 2 keer met 3/4 jongens op 1 avond gekust, ik had ook gewoon vaker in 1 maand verschillende jongens, ik ben ook een soort van vreemd gegaan maar dan wel in fix dus had geen relatie ofzo, en ik heb nu intotaal 10 jongens gehad en het begon n half jaar geleden. nu heb ik al 3 maanden niemand meer gekust of wat dan ook, en ik heb er gewoon Zoooo Veel zin in, dat ik zelfs de vriend van mijn beste vriendin zou kussen. en dit is gewoon TE erg!! en ik wil gewoon bij 1 iemand blijven hangen, dus echt een relatie opbouwen en echte liefde hebben. ik weet niet wat k nu moet doen want k heb dr gwn kapot veel zin in, en niet alleen kussen maar ook meer. en dalijk kan ik t weer niet onder controle houde ofz en worde t dr weer meer op 1 avond wat ik dus echt NIET wil want ik heb al zoveel spijt dat het al 2 keer gebeurt is (trouwens op al die keren dat dat gebeurt is was ik helemaal van de wereld af, zat dus)

maar weet iemand wat ik hier tegen kan doen? En nee ik ben niet psycho en ik ga niet naar een dokter of wat dan ook, ik wil gwn weten wat k hier zo aan kan doen
xx

5 jun 2019, rolllll


Reacties

plaats reactie
1

Ja kan iemand reageren???

9 jun 2019, 11:06, rolllll
2

Ik denk dat je dit gevoel gwn hebt omdat je in de puberteit bent.. maar als je er vanaf wil komen kan je misschien gwn naar een feestje gaan en dan met iemand zoenen? Ik weel het niet echt want heb zelf nog niet eens gezoend maarjaa

10 jun 2019, 00:06, Die ene
3

kan je niet met een van de guys die je al hebt gehad gaan? gewoon eentje die goed beviel nog ns goed doen? dan maak je je 'lijstje' niet langer en kan je ondertussen kijken of je iemand voor de lange termijn tegen komt. Of gewoon ff goed nadenken waarom alles maar zo kort duurt en dus nooit wat wordt

10 jun 2019, 02:06, Roosx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.