Ik heb mezelf niet onder controle

Hoi,

Ik heb klein probleempje. Ik heb namelijk enorme eetbuien, waarin ik echt alles eet wat ik kan eten. Ik braak hierna niet ofzo maar heb wel een soort schuldgevoel, zoiets als je had dit niet moeten doen. Dit is al best even aan de gang en ik ben ondertussen al wat kilotjes aangekomen. Om eerlijk te zijn in 3 maanden ben ik nu 11kg aangekomen. Ik zit nu op randje overgewicht en weet niet wat ik moet doen. Ik heb mezelf echt niet onder controle, ik heb vandaag dan ook 9,50 uitgegeven aan snoep en koek. Ik heb trouwens ook een enorme blubberbuik, iemand tips om te stoppen met de eetbuien en mijn buik kwijt te raken zonder te veel te lijden?

Groetjes
Anoniem

14 jun 2016, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Hey,

ik hoop dat je iets hebt aan deze tip. Het is belangrijk om 3 hoofdmaaltijden te nuttigen waardoor je de kans op eetbuien kunt verkleinen. Mocht je dan alsnog erg trek hebben probeer dan iets wat vult te eten zoals een bakje yoghurt met fruit en muesli. Je kunt ook proberen minder geld/ pinpas mee te nemen zodat je niet de mogelijkheid hebt om geld uit te geven aan snoepgoed.
Heel veel succes! Je bent sterker als dit :)

Liefs,
Onlymy

14 jun 2016, 23:06, onlymy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.