Ik heb kleding kenners nodig!

Hallo, het klinkt waarschijnlijk ontzettend stom, maar ik zie de hele tijd bij mij op school deze meisjes rondlopen met een ontzettend leuke kledingsteil! Deze bestaat uit een beetje jaren 80, vintage met boyfriend jeans, losse sweatshirts en dat soort dingen. Nu het ik geeen idee waar ik moet zoeken voor die soort kleding steil... weet jij toevallig een leuke (online) winkel die bij met omschrijving past?

15 mrt 2017, ..


Reacties

plaats reactie
1

Monki urban outfitters
United wardobe

15 mrt 2017, 23:03, Iloe
2

Primark en Bershka zijn goedkoop en hebben die stijl wel beschikbaar.
Verder weet ik niks van die stijl af, omdat ik dat zelf absoluut nooit draag.

Vraag anders aan mensen die dat dragen waar ze het weg halen (als je ze kent of wildvreemden durft aan te spreken)

Succes!

17 mrt 2017, 17:03, Suzanne
3

Urban outfitters.
Het is echt de perfecte winkel voor een vintage style, soms gemixt met iets moderns. Alleen een nadeel; het is er best wel duur en de winkel bevindt zich alleen in grote steden zoals Utrecht, Amsterdam en DenHaag.

17 mrt 2017, 21:03, D
4

Menatwork is ook een leuke winkel! En pull and bear (goedkoper) forever 21 is ook best leuk, en verder natuurlijk echte vintage winkeltjes in bijv Amsterdam. Ik heb ook die stijl kleding :) en Oja broeken van Levi's zitten echt superr fijn! Succes ⭐️ Liefs Nina

20 mrt 2017, 09:03, Iemand die helpt
5

Zaful ❤

30 mrt 2017, 15:03, Anoniemertxx
6

H & M heeft een beetje niet echt wat jij wil denk ik (ligt eraan wat.
Zalondo matig +-
Berska heeft echt leuke kleren!vooral voor die stijl
En united wardobe heeft ook leuke kleren.

Ik draag zelf ook wel losse truien/shirts en high waisted broeken en wel basic kleren maar wel leuk.

31 mrt 2017, 13:03, Hoi
7

Ja idd Zaful! Echt super leuke dingen, maar ik heb er nog nooit iets besteld...

3 apr 2017, 18:04, Iemand die helpt

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.