Ik heb kanker! HELP ME!

Hallo geweldige forumgenootjes,
Ik wil even mijn verhaal kwijt.
Ik ben een meisje van 15, ik zit **** in de 5de klas. Twee jaar geleden kreeg ik last van erge vermoeidheid en duizeligheid, ik had moeite met kleine inspanningen en voelde me soms slap en duizelig na een spelletje. Ik ben naar een huisarts geweest en merkte dat de vragen naar mij en mijn moeder nogal serieus waren. "Heeft ze last van bloedverlies", "hoelang speelt dit al?" "Genezen je wonden?" Ik zat rustig op mijn stoel en beantwoorde de vragen mijn moeder had een gefronst voorhoofd en de dokter zag er zenuwachtig uit. Ik had de laatste tijd weleens een bloedneus en wonden die niet snel geneesden, maar had nooit gedacht dat fit ooit zou gebeuren. Ik moest bloed laten prikken en 2 weken later is mijn moeder gebeld door een kinderziekenhuis. Ik zag aan haar gezicht dat ze bezorg was en ze werd een beetje rood. "Ik kom er aan, moet Lisa mee?" Ik kon niet horen wat er geantwoord was. Mijn moeder hing op en omhelsde me. "Mam, wat doe je?" "We moeten gaan Lisa." Ik keek haar aan, haar ogen waren vochtigen haar hoofd was rood. We reden naar een kinderziekenhuis, ik werd in een wachtkamer geplaatst aar mijn moeder steeds ongeduldig en zenuwachtig opkeek als de deuropenging. Na 5 mensen mocht ik binnenkomen, wat ze toen zei veranderde mijn leven. Na een kort gesprek hoe het ging en of ik me goed voelde ging het over de uitslag van mijn bloedonderzoek. "Lisa, het zal lastig zijn en je zal goede hulp krijgen," ik keek even naar mijn moeder ze beet op haar lip om haar tranen te onderdrukken. "Maar je hebt leukemie." "Leuke-wat!?" Vroeg ik. "Bloedkanker." Ik verstijfde. Mijn moeder begon te huilen en omhelsde me. "Hoe.... wat?" Ik had duizend vragen maar kon niet praten. Ik had nog een gesprek over wat leukemie inhield en dat ik voorlopig niet naar school kon enz. Ik kreeg een kamer in het ziekenhuis en kreeg elke dag bezoek, van klasgenoten, famillie vrienden en kenissen. Nu, 2 jaar later