Ik heb iets met mijn broer HELP

Hoi ik ben een meisje van 13. Mijn ouders waren laatst op vakantie en ik was alleen met mijn broer. Hij is 19. We waren samen een film aan het kijken en we waren aan het knuffelen. Toen wilde hij me zoenen en hebben we getongd. Ik voelde hem hard worden en heb hem toen afgetrokken. Is dit normaal?!

16 okt 2017, BTSlover2004


Reacties

plaats reactie
1

Hmm, nee dat is niet echt normaal, als broer en zus hoor niet dat eigenlijk niet te doen. Maar, vond jij het fijn?

16 okt 2017, 15:10, S
2

Ik heb zo iets meegemaakt maar dan met me zus van 17. Me ouders waren weg en we gingen samen in bad. Toen hebben we mekaar gezoend en gevingerd :$
Het was wel fijn trouwens en we houden het geheim

Ik ben trouwens 12

17 okt 2017, 21:10, Demiii
3

Nee is niet normaal en omdat je het vraagt weet je dat best

18 okt 2017, 07:10, Bikinigek
4

Ik moet helaas zeggen dat het niet normaal is. Je broer is volwassen en zou beter moeten weten dan zoenen met zijn 13-jarige zusje. Ik snap dat je het zelf misschien ook spannend vond of niet helemaal wist wat er gebeurde maar het is niet gebruikelijk dat broer en zus (met of zonder leeftijdsverschil) deze ervaring met elkaar delen.

Ik zou je heel erg willen aanmoedigen om het aan een ouder, leerkracht, vertrouwenspersoon of iemand anders die je vertrouwd (maar het liefst een volwassene) te vertellen.

Jij bent niet fout in deze situatie. Het is je overkomen. Maar je staat nu helaas wel voor de keuze hoe je hiermee om zal gaan.

19 okt 2017, 01:10, Caramel
5

Meisie je bent nog heel jong. Jonge kinderen horen niet echt te zoenen of te aftrekken met een volwassen broer. Maar waarom gingen jullie niet mee op vakantie?

19 okt 2017, 09:10, Eva🍂

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.