ik heb geen pijn als ik ongesteld ben

ik ben nu voor de tweede keer ongesteld en ik voelde de 1ste keer geen pijn maar de 2de keer (nu dus) voleik ook geen 'menstruatie pijn'.
is dat raar en en ik de enige of komt het nog ?
(niet dat ik het erg vind zonder pijn maar ja).

xxx anoniem

28 apr 2017, anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Is helemaal niet raar hoor 😉
Ik heb er zelf gelukkig ook nooit last van. Maar het verschilt per mens , sommige mensen hebben er eerder last van danv andere (ligt ook aan je bouw) kijk bijvoorbeeld naar iemand anders (een vriendin ofzo) die word sneller ziek terwijl jij nooit ziek word. Zo is het natuurlijk ook bij "menstruatie pijn" het verschilt per mens!

28 apr 2017, 22:04, Gewoon iemand
2

Ik heb er ook geen last van hoor! Heel normaal gewoon. Sommige beschouwen ons als één van de gelukkige Haha

29 apr 2017, 16:04, Tolo
3

Wees juist blij!! Ik heb er altijd veel last van🤔

3 jul 2017, 10:07, Meisje van 14
4

Ik zou blij zijn! Ik zit altijd huilend met een kruik en chocolade afgesloten in mijn kamer met de deur gebaricadeerd...

3 jul 2017, 16:07, Uhm......................
5

Ik heb ook weinig last van pijn hoor, verschilt per mens!
Wees er blij mee meid.
Een vriendin van me zit soms naast me in de les van: 'au' 'ik haat dit' etc. en dan zit ik daar (ook ongesteld) 'ja er stroomt bloed uit, maar verder....'

3 jul 2017, 16:07, Cheril
6

@Uhm......................
Haha echt hé dat is gwn mijn leven zowat ...

3 jul 2017, 16:07, xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD onDerkin
7

Me2

3 jul 2017, 21:07, Olle
8

ik heb allen de eerste 2 dagen van me ongesteldheid last van me buik en rug. voor de rest gaat het wel.

4 jul 2017, 00:07, d
9

hoi
soms buikpijn misselijk. wel een paar dagen ben ik er moe en heb last van hoofdpijn, en onder in me rug.

7 jul 2017, 17:07, dingetje
10

Ik heb ook behoorlijk last, buikpijn. Maar als ik mezelf klaarvinger en dus klaarkom is het echt veel minder.

18 jul 2017, 16:07, Greetje
11

Je eerste menstruaties zijn ook wat lichter dan later (of iig zo was het bij mij), na ongeveer een half jaar kreeg ik pas last van buikpijn enzo. Maar als ik jou was zou ik gwn blij zijn

18 jul 2017, 22:07, Cutiepieee
12

Dat ik super fijn voor je!
ik had het vroeger ook nooit maar na ongeveer een jaar kreeg ik er helaas wel last van dus ja het kan nog komen.
maar het is niet raar zoals hierboven al genoemd de een heeft het wel en de ander niet

18 jul 2017, 23:07, Roosje2

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.