ik heb een probleem

Hey Lieve kijkers ik heet Eva ik heb iets ergs
ik denk dat ik te dik ben ik weeg 46 en ben net 12
2 dagen geleden ik wil graag af dingen je weet wel denk ik ik denk ook dat ik snel ongesteld woord en wil veel kinderen helpen maar ik heb dit probleem hebben Julie tips alvast bedankt lieve kijkers

28 jan 2017, Eva


Reacties

plaats reactie
1

ik bedoelde met af afvallen

28 jan 2017, 13:01, Eva
2

Hoe lang ben je?

28 jan 2017, 14:01, Timo
3

Dank je lieve Timo ik ben 1.56

28 jan 2017, 17:01, Eva
4

Eva je hebt een prima gewicht. afvallen is juist niet nodig ik denk dat je gewoon een slecht zelfbeeld hebt want je denkt dat je dik bent maar je hebt een mooi gewicht probeer jezelf te accepteren hoe moeilijk het ook is dus denk niet ik ben dik in de spiegel maar denk ik ben mooi en heb een mooi gewicht misschien kost het tijd maar het is het waard.
succes met jezelf te accepteren ps ieder persoon is uniek en er zijn meer dingen in het leven en als je op andere dingen gaat concentreren heb je meer lol in het leven.groetjes juliatje.

28 jan 2017, 18:01, juliatje.
5

Je hebt een prima gezond gewicht, bijna perfect zelfs. Dus absoluut geen reden om af te vallen.

Vooral veel gezond eten de komende jaren om zo je groei te boosten. Je bent immers nog vrij klein voor je leeftijd.

28 jan 2017, 18:01, Timo
6

dat ben je niet.
hier wat anti pest tips tip 1 kom voor jezelf op.tip 2 ga naar je ouders of mentor toe om erover te praten.tip 3 straal zelfvertrouwen uit kijk recht in het gezicht van de pesters kijk niet bang laat zien dat je sterk bent . tip 4 je kan ook pesttraining volgen .tip 5 muziek kan ook helpen om je gedachten kwijt te raken over pesten.tip 6 luister het liedje van Justin Bieber Love Yourself dan voel je beter. succes ik ben er voor op dit forum voor je wat er ook gebeurd ps als je nog meer anti pest tips wilt gewoon zeggen groetjes juliatje.

28 jan 2017, 18:01, juliatje.
7

Lieve Kijkers super bedankt. maar ik zit nog in groep 8. maar ik heb een iets waar julie naartoe kunnen zo snel mogelijk afvallen.

24 feb 2017, 17:02, Eva
8

Lieve Eva,
Je hebt heel veel mensen geholpen op dit forum, ook mij😀
Je bent dus een heel behulpzaam en lief meisje!
Bijna iedereen (ik ook!) is onzeker of zijn/ haar gewicht, dat komt mede door ons negatieve modebeeld (dun, dunner dunst) maar bedenk goed dat je niet de enige bent! Iedereen is mooi op zijn eigen manier, en té dun is toch ook niet mooi? En ik weet je lengte niet, maar volgen mij heb je een prima & gezond gewicht! Maak je niet druk over wat andere mensen zeggen of denken. Ga please niet afvallen want dan gaat het helemaal niet goed komen! Dat is pas ongezond! Wees trots op jezelf (dat is moeilijk I know) maar jij bent Eva, Eva is eva is Eva. Als je je écht niet oké voelt, ga er dan over praten, met je vrienden, ouders, familie, kennissen of juf/ meester. Word geen binnenvetter. Ik weet dat je een leuk meisje bent! Jíj bent mooi! Onthoud dat!
Veel succes, en maak er wat van! Liefs Nina ❤

26 feb 2017, 11:02, Iemand die helpt
9

Lieve Nina. bedankt jij bent super lief. dat weet ik en die vriendin is gek. maar jij bent heel lief en bedankt. door julie denk ik positief. Nina is een schat. en ik weet dat jij ook heel lief bent. Liefs Eva💗

26 feb 2017, 12:02, Eva
10

hey ik heb ook een probleem ik zag dit en dacht dit is perfeckt. ik kom ook regelmatig voor mezelf op maar iedereen haat me uit de klas en zeggen dat ik dom ben maar ik heb nog geen onvoldoende gehaald ik ben ook zo verdrietig dat julie en mijn ouders de enige lieven zijn. ook op streetdance heb ik geen vrienden. ik sport nu ook meer en iedereen zecht dat kan jij niet je bent te dun. en je bent slap. ik denk een beetje aaanzelfmoord. ik denk ook niet dat het me gaat lukken. maar ik haat me leven en zogenaamde vrienden die me uitlaggen en schelden en roddelen en iedereen o en trouwens ik hoorden net jou naam op tv eva ben jij dat nee hé maar met de leraar valt ook niks te praten hij gelooft me niet en ik ben zo bang van alles. hebben julie tips. ik sport dan kan ik ze knock out schoppen julie zijn teminste wel lief ***

*** dit bericht is aangepast door de moderator

28 feb 2017, 18:02, laura xxxxx
11

met anorexia of haaruitval kan je gewoon niet spotten kijk naar Myrthe een zogenaamde vriendin van met een ex-vriendin ze zij ik weeg 30 en ze is 2 jaar geleden 12 ik zei echt ik geloof je niet en zij zij ik ga 10 kils afvallen gek ik zag ik haar dagboek toen ze op de wc aan het peopen was dat ze het grappig vond om te spottern hou op er zijn kinderen aan dood gegaan en julie maken dei trolllne grapjes ik woort hier echt verdrietig van wie doet er zo iets ik ga hier aan klagen

1 mrt 2017, 13:03, tamaraaaa
12

Hoi lieve kijkers, ik ben 4 kg afgevallen ik heb niks gelezen wat ongezond is om af te vallen. Dus weet ook niet of ik het gezond heb gedaan. ook al wil ik dat niemand zich negatief instelt, doe ik dat ook. ik wou dat ik mezelf mooi vind maar nee. Liefs Eva
PS: ik weet dat dit woord aangepast

* dit bericht is aangepast door de moderator

29 mrt 2017, 14:03, Eva
13

ik wist dat het werd aangepast maar waarom ik schelt en pest niet plaats ik dan gevaarlijk advies

31 mrt 2017, 16:03, Eva
14

Hoi lieve kijkers, ik ben genoeg afgevallen nu vind ik. ik ben 7 kg afgevallen. ik ben nu ook wat dunner niet dat ik eerst dik was maar nu ben ik goed met mijn gewicht! Ik wil iedereen bedanken. Dat julie mijn zoveel steun gaven.😊

8 apr 2017, 19:04, Eva
15

@ HAPPY GIRL X wat is dit waarom aat iedereen jou na Eva en waarom zeg jij de hele tijd lieve .... en waarom doet happy grl ook zo daarmee slijm je en ben je niet lief hoor ik vind dit stom aap eva niet na en wat is er leuk aan ik kopie dit

15 apr 2017, 10:04, tamaraaaa
16

Oké, hoi lieve kijkers ik wil dus geen boosheid op dit forum Tamara maar bedankt voor alle reaties

22 apr 2017, 10:04, Eva
17

Hoi lieve schatjes, ik hoorde van veel kinderen of ik nog ips had om af te vallen maar dat doe ik niet heel graag. Het kan ongezond zijn. Het leven draait niet alleen maar om afvallen. ik keek op wat sites's hier en zag * OMG willen julie dit, anorexia de waarheid* en * zeggen dat het onzin is en dat ze het willen. maar beloof mijn alsjeblieft val niet teveel af. En sla nooit je eten over of braak niet. De kliniek is heel saai kijk maar op anorexia wat is het en hoe kom je er vanaf die site van *. heel saai is het kliniek dus laat het alsjeblieft niet zo ver komen

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

28 apr 2017, 19:04, Eva
18

Je hebt een normaal gewicht hoor, ik ben ook 12 bijna 13. Maar nu nog 12, 1,68 m lang en ik weeg 48

29 apr 2017, 18:04, ModelXX
19

waneer ben je jarig ik op 26 mei en mijn oom en een klasgenootje ook :) en Model je bent een beetje een naaper maar wel lief tamara kus

4 mei 2017, 14:05, tamaraaaa
20

Hi Eva
Kan je toch pls zeggen hoe je 4 kilo bent kwijtgeraakt??? Ik weet dat het slecht is om teveel af te vallen dus ik doe er heus voorzichtig mee!! Ik moet nog 2 kilo afvallen voor een gezond gewicht!
Xx

4 mei 2017, 18:05, Plsss
21

Lieve Plsss oké dan ga ik het vertellen. Ik ging iets minder eten dan normaal en een. En ik ging snoep inwisselen voor fruit. En ging een uurtje sporten per 3 dagen, het was wel snel gegaan allemaal. Maar soms duurt het ook lang. Veel plezier. Maar blijf jezelf wel een mooi meisje vinden. Ook al ben je 10 kg te zwaar. Liefs Eva

4 mei 2017, 18:05, Eva
22

Lieve ModelXX bedankt

4 mei 2017, 18:05, Eva
23

honger jezelf niet uit. Dat is slecht want dan krijgt je lichaam de stoffen niet binnen.

23 mei 2017, 18:05, Eva
24

hey Eva ik heet ook Eva maar ik moet zeggen jij hebt mijn zo erg geholpen ik wou eerst afvallen en jij helpt mijn en tamaraaaa ook maar jij meer xx En kusjes

24 mei 2017, 15:05, evatje2001
25

awh zo lief echt bedankt voor je lieve bericht lieve meid

24 mei 2017, 17:05, Eva
26

ben jij echt zo lang wel heel lang 12 jaar en 1.56

26 mei 2017, 14:05, love kitty
27

dat kan niet

3 jun 2017, 10:06, tamaraaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.