Ik heb een probleem soort van

Hey, ik ben een meisje van 13 bijna 14 (in sept) en ik ben ong 1,70 ik weeg 56 kg en ik vindt mezelf te dik. Ok dat klinkt echt als al die andere forums maar het is zo lol. Vroeger liep ik 2x per week hard en had ik 2 atletiek trainingen. Nu heb ik alleen nog maar 2 atletiek trainingen. En nouja het probleem zelf is niet mijn boven lichaam en buik, maar mijn benen uuuggh. Mijn benen zijn gwn dik. En ik heb volgende week pww en ik merk dat ik nu heul veel eet (van fruit tot boterhammen tot cakejes haha) en dat frustreert me echt heuuul erg. Na de pww heb ik 8 weken vakantie en ik heb me voorgenomen om weer veel te gaan hardlopen en te wielrennen. Heeft iemand miss tips voor dunnere boven/ onderbenen? Oeps dit verhaal is echt lang. Alvast bedankt! En ik moet nu weer gaan leren.. ⭐️

22 jun 2017, 🐞


Reacties

plaats reactie
1

Lieve meid, geniet van je leven en ga niet afvallen! Een beetje overgewicht is echt niet erg. Veel mensen vinden het mooi. Persoonlijk vind ik zelf de gezonde mensen het mooist. Voor mijn hoef je geen make-up hooft te zijn. Je bent wel heel lang voor je leeftijd ik ook wel zeggen ze 1.58 maar ja jij hebt een normaal gewicht! Zelfs aan de lage kant. Dus ik weet niet of dit een goede gedachten is. Kweek geen anorexia dan ben je heel ver van huis

22 jun 2017, 17:06, Eva
2

Dankjewel Eva! Hhaa bij mij is iedereen in de klas ong 1,65

22 jun 2017, 17:06, 🐞
3

Lieve meid, bedank. Je bent zeker niet dik maar gewoon dun. Lang ben je maar ook dun. Ik hoop dat je echt niet wilt afvallen want dan krijg je een ziekte misschien. Liefs Eva

22 jun 2017, 19:06, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.