Ik heb echt hulp nodig ik wil zelfmoord plegen

Ik heb de laatste tijd heel erg last van een depressie (ik ben nu 13 en ik had op m’n 10e ook een depressie en kreeg daardoor stressziekte etc.) en nu verbied ik mezelf om te eten en het gaat verschrikkelijk slecht met me maar niemand lijkt het door te hebben en ik ben echt klaar met m’n leven en ik wil zelfmoord plegen PLSS IEMAND HELP ME

19 dec 2018, Help


Reacties

plaats reactie
1

Hey Help,

Zo te lezen voel je je erg wanhopig. Wat moet dat vreselijk zijn voor je!

Je kunt 113 bellen, dit is een speciale hulplijn voor mensen met zelfmoordgedachten. Je kunt ook met ze chatten via de site (113. nl)
Ik raad je ook aan om met iemand te gaan praten hierover, bijvoorbeeld je ouders of de huisarts. Blijf hier in ieder geval niet alleen meer rondlopen!

Hou vol en zoek hulp!

Liefs!

19 dec 2018, 16:12, Amyxx
2

Hallo,
Wat rot dat jij je zo voelt en aan zelfmoord denkt. Soms helpt het om er met anderen over te praten. Als je wil kan je komen chatten met ons. Dit kan elke werkdag.

groet Moderator

19 dec 2018, 17:12, Miranda
3

Help je moet echt ommiddelijk stoppen met niet eten al wil je er niet meer zijn, je raakt er echt ondervoed door.En door niet eten voel je juist stom.Het beste is om 3 keer per dag te eten als je dat niet deed.En gezond eten dus veel groente,fruit,noten,melk(of een vervanger),bonen,volkoren pasta enzo.Vraag hulp aan je omgeving want hier mee rondlopen is niet leuk en het zorgt voor alleen meer ellende.

19 dec 2018, 17:12, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.