Ik heb echt hulp nodig en ik weet niet wat dit betekent

Hoi, ik zit echt hierover te twijfelen. Het klinkt echt kinderachtig maar ik vraag het echt af. Ik ben wat curvier, dikkere benen smalle taille etc. Als ik naar mezelf kijk vind ik mezelf ontzettend lelijk, vroeger( ik ga niet meer met hun om) zeiden een paar meiden tegen me dat ik lelijk was of terug in groep 8 zeiden de jongens dat ze mij lelijk etc vonden. Ik ben er gewend aan. Een paar vriendinnen zeggen tegen mij dat ik niet lelijk ben en ook m'n moeder. Maar ja uiteindelijk vind ik mezelf toch lelijk. Maar verder waarom ik dit eigenlijk schrijft, altijd tijdens zomer krijg ik heel vaak aandacht van jongens( buiten school) ze lachen, staren heel erg, heel soms fluiten. Vaak zijn ze rond de 20( Ik ben 13 en ook nog een babyface) Maar ik heb van een paar meiden gehoord dat soms jongens express met hun flirten om grapjes uit te halen of omdat ze lelijk zijn en makkelijk. En wat ik er nu aan twijfel is of jongens dit ook bij mij doen, want ik wil niet dat iedere jongen mij uit lacht etc, maar aan de ene kant, jongens gaan dit toch niet iedere keer dit doen tegen een lelijke meisje? Plz wat antwoorden

29 jan 2019, gh


Reacties

plaats reactie
1

Lieve GH,
Lastig probleem.
Mensen pesten vaak uit macht, en verzinnen ze iets. Ik zou er ook niet in trappen, en zeker niet van 30jarige.
Liefs Eva💕🖇

30 jan 2019, 12:01, Eva🐸
2

Lieve meid,
Iedereen heeft een andere standpunt van mooiheid, ander kan zwart haar mooi vinden, ander weer niet. Misschien vinden die 11-jarige peuters je niet knap, maar volwassenen jongens kunnen er anders over denken. In ieder geval opletten.

21 jun 2019, 20:06, smoothie
3

Ik denk dat die jongens zich aangetrokken voelen tot je curvy lichaam... ja klinkt heel oppervlakkig maar zo werkt het vaak wel

22 jun 2019, 16:06, Nico
4

Lieve gh, wij snappen dt dit nogal lastig is maar het hangt er tussen in want je weet niet of die jongen je pesten of je echt knap vinden. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je je veilig kan voelen in het lichaam dat je hebt. Zeg tegen mensen die je pesten dat ze op kunnen opflikkeren. Vaak zijn de pesters onzekerder dan jijzelf trek je hier niks van aan, ze zijn gewoon sneu. Life is ever beatiful! Probeer van jezelf te houden en zorg dat je er nooit alleen voor staat als je wordt gepest. Dikke knuffels van ons! ❤

22 jun 2019, 21:06, I ❤ Harry Potter & Anoniempje💖

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.