ik heb dwanggedachten

hoii,
ik heb al een tijdje last van gedachten en dan moet ik iets van mezelf doen anders gaat er iets ergs gebeuren.. bijvoorbeeld laatst logeerde ik bij een vriendin en toen moest ik voordat ik ging slapen 3x de muur tikken en het moest per se voordat ik ging slapen dus daarna draaide ik me een beetje om en toen moest ik het weer opnieuw doen van mezelf. en ik lag laatst in bed en toen moest ik van mezelf rechtop zitten want anders zou er iets gebeuren. zo heb ik dat wel echt de hele dag door en ik weet niet wat ik heb en wat ik moet doen..

20 mrt 2020, lindsey


Reacties

plaats reactie
1

hier heb ik zelf ook ervaring mee gehad helaas........ en ik kan je uit ervaring zeggen dat het zonder professionele hulp heel moeilijk (onmogelijk?) is om er zelf af te komen....

hulp zoeken dus, elke seconde dat je hier mee rondloopt is een verspilde seconde!

21 mrt 2020, 16:03, jasmijn
2

Zoek hulp in omgeving hiervoor!

23 mrt 2020, 14:03, Juliatje.
3

Hoi lindsey, als ik het zo lees herken ik de symptomen van OCD, oftewel Obsessieve Compulsieve Stoornis, dit is een dwangstoornis waarbij een deel van je hersenen overactief is en je daarom allemaal rare dingen laat doen. Ik raad je aan om hiermee naar de huisarts te gaan, zodat die je verder door kan verwijzen. Zoiets zelf genezen is erg moeilijk.

28 apr 2020, 20:04, me

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.