ik heb dikke vetrollen.

hoi,
ik heb vetrollen die je goed kan vast pakken, ik heb ook overgewicht.
wat hebben jullie
ik ben
13 jaar oud (ben een meisje)
weeg 66kg
ben 165cm lang

ik schaam me echt

22 feb 2020, vetrol


Reacties

plaats reactie
1

Je gewicht is idd. net wat te hoog voor je lengte. Wil je tips om je gewicht te verlagen? Geef in je reactie ook graag aan wat je al geprobeerd hebt en/of wil gaan proberen om dit te bereiken.

22 feb 2020, 16:02, Timo
2

Je moet er niet voor schamen! Dat is je lichaam en iedereen heeft een andere. Ik vind dikkere meisjes mooier dan dunnere. P.S ben zelf 14

22 feb 2020, 23:02, Dmytro
3

Beste vetrol, wat naar dat je er zo mee zit maar vind jezelf zelf dik of omdat anderen het vinden of vind je het zelf ? En slaap,medicatie, spieren,stress,depressie en genen kunnen ook een oorzaak in je overgewicht zijn maar als je hulp bij je overgewicht wilt moet je het zeggen.

23 feb 2020, 21:02, Juliatje.
4

Schamen hoeft zeker niet. Lief zijn voor jezelf is beter.
Belangrijk is zorgen voor een combinatie van langzame koolhydraten, eiwitten, gezonde vetten en voldoende vezels, zodat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. matig met snelle suikers en de geraffineerde suikers beter vermijden.
Regelmatig eten maar niet te vaak, zodat je minder insulinepieken krijgt.
Bepaalde voedingssupplementen kunnen helpen om je bloedsuikerspiegel in balans te krijgen. Ook edelgistvlokken kunnen helpen, door de vitaminen en mineralen die erin zitten.
Lichaamsbeweging voor het ontbijt zou goed zijn maar niet altijd te realiseren. In beweging komen voor het avondeten kan ook schelen.

3 mrt 2020, 20:03, Lucky

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.