ik gooi steeds mijn eten weg!

Hey meisjes, ik gooi vaak mijn eten weg. En zeer niet omdat ik wil afvallen ik ben namelijk veel te dun. en ook lang. 13 jaar en 1.58 en weeg 37 erg hé. Maar ik doe het omdat ik de kinderen in afrika wil nadoen. Iedereen zegt ook stomme dingen. Je bent een platte of stomme dingen. Ik moet zeker aankomen. Maar ik wil toch door de arme kinderen niet eten. Maar echt ik eet ook veel snoep en dan eer niet. ik kan niet zonder snoep en dan een ik weer weinig en dan kots ik met mijn laxeermiddel die ik heb gestolen in de winkel. ik heb wel een euro betaald maar. ja ik heb het uit het een ander doosje gehaald. ik heb een lang verhaal sorry nog. maar ik niet eten. Xx Eva van 13 jaar. Ik ben 13 de andere 12

29 mei 2017, dikke vette peace


Reacties

plaats reactie
1

ja ik begrijp je wel. toen ik net zo jong als jou was deed ik dat ook maar nu niet. dat was de kleine tamara van 12 11 13 en morgen ben ik 15

29 mei 2017, 18:05, tamaraaaa
2

Probeer echt meer te eten. Ik vind het mooi dat je je medeleven wilt tonen aan de kinderen in Afrika, maar je moet daar niet zelf kapot aan gaan. Zij hebben er niet echt veel aan dat jij je eten weggooit en jij gaat er lichamelijk zelf op achteruit. Probeer misschien een andere manier te vinden om hen te steunen.

29 mei 2017, 18:05, S
3

Het is lief dat je je er zo mee bezig houd maar het is niet goed voor je en ook niet voor hun. En het wordt er niet beter op in africa. Miss kun je wat geld doneren of later werk doen waarbij je ze kan helpen .

29 mei 2017, 21:05, Sidney ♡
4

goed wat ze zeggen. aar jij hebt eten jij gooit je eten weg hun niet ook al is het over de datum

30 mei 2017, 16:05, .
5

waarom doen julie duimpjes omlaag het is goed wat ze zeggen julie hebben geen reden en doen het voor de lol

31 mei 2017, 15:05, .
6

Hebt is juist slecht om je eten weg te gooien! Mensen werken daar hard voor en zo lijkt het zelfs een beetje ondankbaar. Je helpt die kinderen totaal niet door jou eten weg te gooien! Geef liever wat spaargeld aan een goed doel ofzo

31 mei 2017, 17:05, Y
7

je hebt gelijk allenmaal bedankt. maar het probleem is dat ik dan huilend voor mijn eten zit. dan denkt nu iedereen dat ik een eetstoornis heb maar dat heb ik niet. ik ben veel te dun. en ik wil ook aankomen. ik sport ook niet meer ik hou van eten maar nu niet sins ik afrika heb gezien

3 jun 2017, 10:06, dikke vette peace
8

Probeer het langzaam op te bouwen. Steeds iets meer. En probeer deze instelling te hebben: elke keer als ik wat aankom, gaat het beter met mij. En daar hebben de kinderen in Afrika meer aan dan nog een kind dat erg ondergewicht heeft.

3 jun 2017, 10:06, ()
9

awh bedankt 8 ()

3 jun 2017, 16:06, dikke vette peace

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.