Ik geloof alles.

Hey ik heb problemen. ik geloof alles wat op internet staad, hetvmeeste is fake maar ik twijfel heel erg. kan je me helpen 😘

28 dec 2017, 🐶


Reacties

plaats reactie
1

Probeer hulp in je omgeving te zoeken.

28 dec 2017, 17:12, juliatje.
2

Hey Juliatje ik wil geen hulp zoeken want die helpt me juist niet. ik wil dat hier iemand mijn helpt.

29 dec 2017, 10:12, 🐶
3

Zal ik je helpen?
Maar anders zijn er sites of een cursus die je kan volgen en de site breinwekker heeft er ook iets over geschreven en er zijn ook sites die testen hebben over nepnieuws of tips geven of je kan een mail sturen naar 99 gram en dan hulp vragen of chatten maar ik vind het zelf niet goede hulp maar jij kan kijken of het helpt.

29 dec 2017, 11:12, juliatje.
4

Hoi Juliatje lief dat je wilt helpen maar mijn ouders mogen niets weten

29 dec 2017, 13:12, 🐶
5

Dat kan ik snappen maar anders volg je een online cursus als je geschiedenis wist dan merken ze het toch niet.

29 dec 2017, 13:12, juliatje.
6

Bedankt het kan later ook lastig worden want vroeg of laat kom je in iets terecht wat voorkomen had kunnen worden.

29 dec 2017, 13:12, juliatje.
7

Maar ik kan ook niet inloggen. Weet je ook hoe ik het alleen kan doen. Trouwens lief dat je wil helpen.

29 dec 2017, 15:12, 🐶
8

Bedankt hier wat tips
1 Gebruik ad blocker dan zie je geen reclames met nep nieuws.
2 Ga naar een website toe wat je kan vertrouwen met nieuws hier een paar Msn,Ad ,telegraaf,rtl nieuws en er zijn vast nog een paar andere goede sites.
3Ga naar beveiligde sites met een beveiligde verbinding dan kan je rustig internetten en word je niet vol gegooid met nep nieuws.
4Gebruik een virus bestrijder dat kunnen mensen je niet met een virus opzadelen en dan heb je geen advertenties op je computer.
5Kijk het nieuws op tv dan heb je geen fake nieuws.

29 dec 2017, 17:12, juliatje.
9

Hoi Juliatje bedankt hoor. Maar op AD zag ik ook iets en op Metronieuws waar ik over twijfelde over iemand van 1.70 en die fucking licht woog. Ik geloof het gewoon niet. Zij was heel mager maar de dunste vrouw van ietsje langer woog iets in de 25 en die andere van dat zogenaamde gewicht was kleiner en lichter, terwijl zij niet de dunste vrouw is. Ad en Metronieuws vertrouw ik dus niet. Maar kan nepnieuws ook op 100 site's staan in engels duits en frans en nederlnads? Of vergissen ze zich dan?

29 dec 2017, 18:12, 🐶
10

Het is mogelijk dat mensen zo dun kunnen zijn maar het word ook door mensen gemaakt en die maken helaas soms ook fouten al zijn ze er in bevoegd.Nep nieuws kan in elke taal voorkomen en niet alles word ook door Nederlanders gemaakt , kijk maar als voorbeeld naar de russen die hebben fake nieuws gebruikt om de Amerikaanse verkiezingen te beïnvloeden maar sommige sites worden bezocht door mensen uit alle maal verschillende landen en daardoor verschillen die talen.Maar het kan ook een fout heel soms zijn maar advertenties zijn niet altijd voor iedereen bedoeld.Maar Nu.nl kan ik niet aanraden voor een nieuwssite daar hadden ze een keer een fout gemaakt doordat ze fake nieuws op facebook vertrouwde en dat als nieuwsbron zagen.Maar niet alles moet je ook gewoon geloven je kan altijd die persoon op ecosia of andere zoekbrowser opzoeken voor zekerheid of meerdere nieuwsbronnen gebruiken voor een uitgebreid en goed beeld van de wereld.

29 dec 2017, 20:12, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.