Ik geef alleen om mijn huisdieren!

Mijn honden zijn echt alles voor me vooral mijn eigen hond hij is mijn best e vriend en staat altijd voor me klaar ben ik niet thuis wacht hij op de bankleuning tot ik thuis ben (vanaf de leuning kan je zien we er aankomt) rent hij naar me toe helemaal piepend en springend ik geef echt zoveel om hem hij gaat zelfs mee als ik ga logeren. Dat vind hij even leuk als ik. Ik geef zelfs meer om hem dan om mijn ouders en vrienden. Hebben meer dit?

Mijn kippen zijn trouwens ook heel lief als ik in het hok ga willen ze gewoon opgepakt worden en geaaid. Geef ik ook veel om en natuurlijk de andere 2 honden ook.

6 nov 2017, BuurvrouwJWZ


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb precies hetzelfde.
Je bent dus echt niet de enige hoor!!
Het boeit mij ook geen ene flikker wat andere mensen erover zeggen, als ik maar gewoon m'n eigen leven kan leiden met dieren om me heen.

6 nov 2017, 21:11, Stresskop
2

Er zijn vast wel meer mensen die het hebben maar nooit gaan toegeven dus je bent niet de enige.

7 nov 2017, 12:11, juliatje.
3

Wel lief dat je zoveel van je honden hebt. Maar sommige zijn heel alleen dus ben je niet de enige.

7 nov 2017, 15:11, Eva
4

Ik ben gelukkig niet alleen ik heb heel veel vrienden en in de klas mogen ze me bijna allemaal (ben niet echt super populaair hoor of highclass) kan ook altijd bij mijn ouders terecht maar toch betekenen mijn dieren alles voor me.

7 nov 2017, 17:11, BuurvrouwJWZ
5

Er zijn er vast meer maar probeer ze iets meer los te laten, want je hond zal sneller overlijden dan een echte vriendin en daar zul je dan heel moeilijk overheen komen. xxx💞

7 nov 2017, 18:11, Anne-Claire
6

Maartoch het is gewoon heel moeilijk Anne-Claire hij betekent super veel voor me

7 nov 2017, 19:11, BuurvrouwJWZ

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.