Ik ga JOU helpen!

Hoi allemaal! Is er iets aan de hand? Zit je ergens mee? Ik ga je helpen! Vertel je probleem hieronder en ik ga je helpen/advies geven!😇❤

28 jun 2017, Angel😇


Reacties

plaats reactie
1

Heel lief dit is echte hulp voor kinderen met drama en problemen. Goed gedaan

28 jun 2017, 13:06, Eva
2

Ik heb moeite met rijles. Ik heb er nu 30 uur op zitten. Ik weet alles maar ik kan het niet goed toepassen ik word erg zenuwachtig. Ik krijg het al benauwd als ik aan rijles denk. Als ik in de auto zit gaat het wel en worden mijn zenuwen wat minder, maar het moment dst het niet goed gaat is mijn hele concentratie weg dan heb ik zo iets van het gaat toch niet lukken. Mijn rij instucteur is aardig, maar soms kan hij wel een beetje boos reageren als ik heel vaak iets verkeerd doe en dat maakt mijn zenuwen alleen maar erger voor de volgende keer.
Hij zegt ook tegen me niet zenuwachtig zijn je kan het wel probeer alleen bewust te rijden maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan. Hopelijk mag ik in september afrijden anders schuif het op naar oktober. Ik zal zooo blij zijn als dit eindelijke achter de rug is want ik houd wel van rijden alleen rijles vind ik vreselijk. Heb je misschien iets om me te motiveren of een peptalk
Dankjewel :)

24 jul 2017, 19:07, Zizzel
3

Beste zizzel je bent niet de enige die het heeft meer mensen hebben dit (heb er over gelezen) wees niet bang om foute te maken je ben er om te leren bij je rijles en probeer goed op te letten.
Hier wat tips tegen de stress
-Adem in en uit
-Geef het niet op
-Je kan anders ook van die rij tips op internet vinden helpen wel denk ik.
Good luck you can do it.

24 jul 2017, 20:07, juliatje.
4

Hoi juliatje
Heel erg bedankt voor je steun ik heb morgen weer rijles ik ga er tegen aan! Dankjewel :)

26 jul 2017, 00:07, zizzel
5

Bedankt , succes zeg maar als je me nodig hebt.

26 jul 2017, 12:07, juliatje.
6

Zou je mijn topic: "periodkit" willen lezen en advies geven? Alvast bedankt
~XXX~

22 aug 2017, 19:08, Anoniem
7

Hi ik heb dus een probleem missien kunnen jullie mij helpen Ik heb dus sexs gehad met de vriend van mijn vriendin ik ben 15 jaar en was op haar feest zij ging nog even naar de winkel om iets te kopen voor die avond en ik en haar vriend waren er al dus lied ze ons allen op haar slaap kamer op eens begon hij mij te zoene ik vond het wel lekker en zoenden tereug zonder er bij na te denken en toen ging hij mij dus uit kleden hij deed eerst zijn eigen shirt uit en toen die van mij daarna knopte hij mijn broek los en makten mij bh open en ging aan mijn borsten zitten ik vond dit zo fijn en ik knopten zijn broek los en we haden nu nog alen een onderbroek aan en die deed hij bij mij ook uit en daarna bij heb toen ging hij boven op mij liggen en haden we sexs toen we mijn vriendin thuis hoorde komen hebben we ons snel aan gekleed maar ik voel we nu zo schuldig wat moet ik nu doen
Haar het eerlijk vertellen of moet ik niks zeggen ik vind dit heel lastig ik hoop dat julie mij kunnen helpen

23 aug 2017, 19:08, Groot probleem
8

Ik zou eerlijk zijn en probeer je in haar te verplaatsen wat zou ze vinden ?

24 aug 2017, 09:08, juliatje.
9

Ene @Angel start dit topic en juliatje geeft antwoord? :)

24 aug 2017, 15:08, HappyGirl

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.