Ik en S.a en L

Hee lieve meiden, ik was 2 dagen niet op wat topic's, want mijn computer was sloom en irritant. In ieder geval heb ik een nieuw probleem. Ik ging in begin November met een vriendin van mijn op de telefoon en ik stuurde emoij's. Toen zette wat klasgenoten hun mobiel niet uit trilstand. Toen kreeg ik gezeik en haat over me heen. Ik werd er verdrietig van en moest huilen op de wc. Maar hun gingen ook geen sorry zeggen. WTF, ik was heel boos. En de volgende dag ging ik met een vriendin (een andere) afspreken. Toen nam ik een spraak bericht op. Kon ik het zeggen, want die Vrijdag was ik te verdrietig. En Woensdag, vlak na Vrijdag las ze pas het bericht. En toen werd ze boos een andere ''vriendin'' roddelde ook over haar. Maar zij loog dat alleen ik het deed, en ging verder met roddelen en liegen. Ik werd weer heel boos. Maar toen kwam die meest boze ''vriendin'' ook achter de leugenaar, S.a achter. Nu hebben hun redelijk vaak ruzie. S.a was er ook klaar mee dus heeft de boze ''vriendin'' L geblokkeerd met opzet. Toen loog ze dat haar moeder dat deed. En nu hebben hun soms ruzie. En ik zit er altijd tussen in. S.a die zegt dat ze bang is van L, en daarom zo doet. Maar soms negeert ze me. Maar ze durft in mijn ogen wel dingen tegen me te zeggen. Maar nu heeft ze me nodig opeens. En L ook soms dan. Wie zijn mijn echt of neppe vriendinnen? Want ik begrijp er niks van. Bedankt, voor de moeite om te lezen, of jullie advies of steun. Liefs Eva💎

11 nov 2017, Eva


Reacties

plaats reactie
1

Sorry het verhaal is iets te verwarrend dus ik begrijp het niet helemaal. Maar ik zou er gewoon met z'n allem over praten en dan komt het vast weer goed.

11 nov 2017, 12:11, Mai
2

Lief dat je de moeite erin steekt, maar ik kan het nooit goed uitleggen. Ik heb al gepraat maar S.a liegt in het gesprek dus is het geen goed gesprek dan. e

11 nov 2017, 15:11, Eva
3

Het is een heel vaag verhaal misschien even opnieuw op het forum zetten. Dan kan ik je helpen.

11 nov 2017, 18:11, Bord
4

Bedankt, als het vaag is zet ik het wel even opnieuw.
S.a een meisje die over alles liegt, zij dat ik roddel en zij nooit. Terwijl ze het even hard doet. En L werd dus boos op mijn, terwijl S.a ook roddelde en nog loog ook. Toen stuurde ik wat dingen op de mobiel. Maar hun werden boos, en gingen schelden. Maar toen nam ik op een telefoon een spraakbericht op. En nu doen ze raar. L en S.a hebben nu ook ruzie, en nu zit ik er tussen in. Met hun valt nooit te praten. S.a negeert me en L word boos o alles. Hopelijk leg ik het duidelijk uit. 🌸

12 nov 2017, 08:11, Eva🍂

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.