Ik durf geen tampon in

Hallo!
Ik ben een meisje van 13 en heb al een paar maanden mijn regels en nog steeds ben ik bang om een tampon in te doen ik doe nu veel liever maandverbandjes in het probleem is gewoon dat ik niet durf proberen als ik een tampon zie wil ik er van weg..
Ajb help me!
Grtjs
Anoniem x

10 apr 2020, Blébléblé


Reacties

plaats reactie
1

Hoi!
Ik durfde ook geen tampon in te doen. De eerste keer heeft mijn moeder me geholpen. Dat is misschien een beetje raar maar daarna durfde ik het wel. Nu ben ik 21 en draag ik alsnog niet zo vaak tampons. Alleen als ik ga zwemmen of de eerste dag als ik heel erg ongesteld ben en ga sporten ofzo. Er is niks mis met alleen maandverband gebruiken :)

13 apr 2020, 12:04, Lau
2

Hi! Ik ben het helemaal eens met Lau. Ook mijn moeder heeft me geholpen, meer omdat ik nog niet zo goed wist hoe mijn vagina nou eigenlijk werkte.
Tegenwoordig draag ik eigenlijk nog steeds alleen maar maandverband, dit vind ik prettiger en makkelijker.
Dus er zit echt geen schaamte in het niet dragen van tampons, dus begin er ook pas aan als jij er klaar voor bent en vraag gewoon schaamteloos om hulp. Want dat is ook niet gek!

16 apr 2020, 13:04, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.