ik doe helemaal niks in mn leven

Heee, ik ben echt lui en in het weekend zit ik zowat alleen op mijn laptop. Verder ben ik ook van hockey af dus ik sport ook niet. Wat kan ik in mijn leven doen? Want tis gwn saai! Plz tips! & wat doe jij altijd in het weekend?

19 nov 2018, sia


Reacties

plaats reactie
1

Tip 1 Doe online cursussen.Tip 2 Doe vrijwilligerswerk Tip 3 Haal wat boeken bij bibliotheek.Tip 4 Koop een voetbal en probeer elke keer een ander spel mee te doen.Tip 5 Zoek contact op met vrienden-familie.Tip 6 Maak een lijstje met dingen die je graag wilt doen en ga daar ook mee aan de slag.tip 7 Besteed tijd aan school met dingen die je moeilijk vind.Tip 8 Doe online sportoefeningen om in vorm te komen, het vereist doorzettingsvermogen maar je krijgt er veel voor terug.Tip 9 Leer een instrument spelen.Tip 10 Ruim je kamer op en sorteer dingen die je wel en niet gebruikt en richt je kamer anders in.Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

19 nov 2018, 20:11, juliatje.
2

Hey sia,

Ik lees dat je je in het weekend vaak verveelt en graag iets anders wilt doen dan alleen op je laptop zitten.

Je schrijft dat je gestopt bent met hockey. Heb je daar een speciale reden voor?

Ik denk dat je bij jezelf goed moet nagaan wat je het liefste zou willen doen met je vrije tijd. Wil je graag (weer) gaan sporten of zou je liever met iets creatiefs bezig willen gaan of jezelf (meer) willen ontwikkelen door bijvoorbeeld een cursus te gaan volgen?
Er zijn vast bepaalde dingen die jou interesse hebben. En misschien heb je ook vrienden of vriendinnen met wie je tijd door kan brengen in het weekend?
Kortom, ga bij jezelf na waar je hart sneller van laat kloppen en waar jij gelukkig van wordt om te doen/mee te maken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes!

Liefs, Amy

20 nov 2018, 13:11, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.