Ik denk dat mijn vriendin Bie is? HELP PLS?

Ik heb sinds kort een goede vriendin en ze is heel aardig maar ze maakt steeds meer rare opmerkingen die heel erg lijken op dat ze me leuk vind en ik ga ook met haar logeren en toen zei ze ja dat word allemaal gekkigheid (niet super schokkend) ze zei ook een keer toen ik stuurde gn van droom maar lekker over mij en ze maakte een rare opmerkingen ze plakt ook aan me en dat vind ik heel erg irritant want ik hou niet van lichaam contact en omdat ze steeds bij me is op school loopt ze vaak tegen me aan, maar ondertussen is ze ook helemaal bezig met een jongen uit mijn klas en hoe ze hem moet fixen enzo(ze is er teveel mee bezig) , weet iemand wat ik moet doen?

27 sep 2017, Polamino


Reacties

plaats reactie
1

Vergeten erbij te typen ze is super aardig hoor en ik wil haar graag als vriendin houden en het kan ook zijn dat ze helemaal niet op meiden valt maar hoe moet ik haar uitleggen dat ik dingen dan anders ervaar dsn de meeste dat doen omdat ik niet van lichaamelijk contact hou

27 sep 2017, 18:09, Polamino
2

Hee lieve Polamino, goed dat je vriendinnen wilt blijven. Maar ik ga het uitleggen in jou geval. Een van me vrienden is lebi en ze zit aan me. Maar kijk maar wat je wil. Huge.

27 sep 2017, 20:09, Eva
3

Misschien is ze aan het experimenteren tussen de geslachten. Ik heb een paar jaar geleden ook met mijn bff zoiets gehad, ik bleef bij haar slapen en opeens maakte ze van die kermende geluidjes en was ze dus aan het vingeren. Ik werd er toen zo opgewonden van dat ik ook spontaan mezelf begon te vingeren en toen had ze dat gemerkt en hebben we samen lekker gevingerd. Als we nu bij elkaar slapen als de ouders niet thuis zijn dan gaan we meteen vingeren, dat is best lekker en spannend. en wij zijn geen lesbo of zo hoor.
Ontdekken is het leukste op sexgebied wat er is.

28 sep 2017, 11:09, Chantie 15
4

Thanks voor de reactie maar ik walg snel van mezelf als het over vingeren gaat ben over 2 -
3 weken 14 en ik heb mezelf nog nooit aangeraakt of gevingerd (ga ik denk ik ook niet doen heb er geen problemen mee als iemand anders het doet maar vind zelf geen fijne gedachten) dus als dat gebeurd ben ik liever geen vriendinnen meer dit ligt aan mij, vandaag op school trok ik meer met een ander meisje op omdat ik het idee niet fijn vind.

28 sep 2017, 19:09, Polamino
5

okeej, dat kan ik begrijpen en dat je jezelf nog niet aanraakt lieverd dat komt nog wel je moet het nog ontdekken. de ene is daar sneller in als de ander.
Maar als jullie bff zijn praat er over want het is zonde als een goede vriendschap verloren gaat.

succes ermee en we horen het wel

29 sep 2017, 08:09, Chantie15
6

Dit is gewoon normaal. Ikzelf fake ook orgasmes op de fiets terwijl ik met een vriendje meefiets terwijl ik gewoon op meisjes val... Ze ouwehoert gewoon ;)

25 okt 2017, 15:10, Hoempert
7

Gelukkig is ze niet lesbies ze heeft nu een vriendje ik vind het een engerd ken hem. Niet persoonlijk maarja toch en daar gaat ze mee dus ik denk ni dat ze lesbisch is. Ik ga minder met haar om. Nu omdat ze heel erg veranderd is dus ik hoef ni meer bang te zijn.

25 okt 2017, 21:10, Polamino
8

gelukkig maar Xx

5 nov 2017, 18:11, tamaraaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.