Ik denk dat mijn beste vriend me leuk vind

Heeee, nou je las het al: ik denk dat mn beste vriend me leuk vind. We zijn nu vrienden voor ongeveer 1/5 jaar. Ik heb er nooit iets van gemerkt tot laatst. Ik en een vriendin dragen altijd armbandjes met onze favoriete bands erop. Nu wil hij dat ik er ook een voor hem maak. Ik heb ooit gehoord dat als jongens je leuk vinden dat ze dan dingen die je leuk vind ook ineens leuk gaan vinden. En laatst waren we met een paar vrienden een film aan het kijken en toen vroeg iemand op wat voor meisjes hij valt. Toen zij hij allemaal dingen die ik heb...

VIND HIJ ME DAN LEUK???

3 jan 2019, Gurlll


Reacties

plaats reactie
1

Dit zijn inderdaad kenmerken dat hij je leuk vindt, maar dat wilt niet zeggen dat dat ook echt zo is. Wacht nog even en kijk hoe hij reageert. Als je het echt 100% wilt weten moet je het vragen aan hem. succes nog!!

4 jan 2019, 22:01, justmexoxo
2

Ik zou persoonlijk nog even wachten. als je het wilt weten maar niet direct wilt vragen vraag dan of jullie gewoon een keer met zijn tweetjes kunnen afspreken bij jouw of bij hem en dan gewoon een film gaan kijken of wat jullie ook willen. misschien durft hij dan iets te zeggen. het kan ook dat hij het over iemand anders heeft die precies hetzelfde is als jou alleen dat lijkt me stug. dus probeer dit als je wilt. laat me even weten hoe het is gegaan wat je ook hebt gedaan.
groetjes nat

12 jan 2019, 12:01, nat
3

Bedankt voror jullie reacties! Ik heb nog niks gedaan helaas. Ik vind het heel lastig in te schatten. Mijn vriendinnen zijden laatst wel dat hij naar me keek. Maar ik spreek zegmaar nooit alleen met hem adlf. Alleen in een groep en als ik dan vraag om alleen met hem af te spreken geef ik straks foute signalen af... dit is ook zo'n lastige situatie!

13 jan 2019, 23:01, Gurlll

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.