Ik denk dat ik endometriose heb

Ik ben bang dat ik endometriose heb

Waarom

Bij endometriose zijn dingen waaraan je het kunt merken belangrijk en ik heb veel van die dingen ik zal het hieronder neer zetten kunnen jullie mij helpen pls

Ik had voor mijn ongesteldheid hoofdpijn 🤕 gewoon van die steken in mijn hooft voor 5 tot 10 seconden en daarna waren ze weer weg

Ik kreeg rugklachten in het midden van mijn rug en die gingen verder naar onderin mijn rug

Ik had tijdens de menstruatie een dag dat ik om het uur een normale tampon om het uur moest vervangen omdat ik anders doorlekte

Voor de menstruatie had ik al last van buikkrampen

Maar tijdens de menstruatie vooral eerste drie dagen was de pijn niet te houden ik moest paracetamol slikken want anders kon ik echt niet sporten vanwege de pijn

Kunnen jullie mij helpen pls

Ik ben bijna een jaar geleden voor het eerst ongesteld geworden en de avond daarvoor had ik ook heel veel pijn

19 jan 2021, Pls help me


Reacties

plaats reactie
1

wat is endometroise?

21 jan 2021, 21:01, ywjd7
2

Ik wil je zeker niet bang maken, maar de kans is aanwezig dat je dit hebt. Het hoeft trouwens niet al te erg te zijn, als je er maar op tijd mee naar de dokter gaat. Dus ik zou het eerst tegen je moeder vertellen, en dan gelijk naar de dokter gaan. Denkt je moeder dat het niet zo erg is? Dring aan!!
Good luck!

20 jul 2021, 08:07, Elii

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.