Ik blijf maar zin hebben in ongezond eten HELP!

Hoi,
Ik heb echt een heel lelijk figuur..;( ik ben 1.70 en weeg 59.7 ong. Mijn buik en boven benen zijn het ergst.
Ik wil al heel lang dunner zijn en afvallen.
Ong sinds groep 6 op de basis school terwijl ik TOEN nog helemaal niet dik was. Sinds dit jaar is het eigenlijk erger geworden (zit in de brugklas na de vakantie in de 2de) ik ging vasten met een vriendin en een heel groepje eigenlijk en ja toen ging ik me er nog meer mee bezig houden kwam ik op pro ana sites en zo werd het erger. Niet zo lang geleden ging het heel goed met afvakken door die sites enzo maar nu ben ik weer veel gaan eten en kwam het er allemaal weer terug bij.
Ik wil het echt heeeeeeeeeeeeeeel erg graag weer terug afvallen maar weet niet hoe , want ik blijf maar zin hebben in eten (ongezond eten) wat kan ik hier tegen doen!? Help me aub heb alle tips echt hard nodig.

Alvast bedankt iedereen.

29 jun 2013, Kayleigh


Reacties

plaats reactie
1

heey ik weet niet precies hoe oud je bent maar las je in de puberteit komt dan kom je aan door de hormonen in je lijf volgens mij je kunt er niet veel aan doen als je puberteit af is ben je weer wat dunnen en als je je dan nog dik vind dan kun je affallen maar je bent 1,70 met dat gewicht ben je ongeveer in balans ietsjes lichter als je perse wil mag

gr crazy banaan

1 jul 2013, 19:07, crazy.banaan
2

Maar hoe zorg ik dan voor de trek naar eten?

2 jul 2013, 13:07, KayleighP
3

Ik zal je vertellen dat het gewicht dat je hebt goed is bij je lengte. Ik woog precies hetzelfde als jou en ben nu een meisje met anorexia. Doe het jezelf niet aan en neem soms tussendoor misschien geen snoepje als je trek hebt, maar iets gezonders. Stel voor jezelf op in de dag waar je je ongeveer aan wilt houden. Als je bijvoorbeeld een chocolaatje of koekje of weet ik veel wat extra neemt, is dat helemaal niet erg. Zolang je er niet teveel van neemt is dat goed. Geloof me, ik woog precies hetzelfde en had precies dezelfde lengte, maar het is het niet waard. Ik ben jaloers op mijn oude lichaam en ik gun het jou niet om hetzelfde door te maken als ik. Bespaar het jezelf en ga door met dit leuke leven, want je bent ECHT NIET te zwaar!

3 jul 2013, 19:07, Ilse
4

1. Ga NOOIT meer vasten en naar die sites toe! Please, ze verpesten je leven, je gaat er geobsedeerd door raken!
2. Val gezond af. Het klinkt heel suf, en je hebt het waarschijnlijk heel vaak gehoord, maar eet gewoon iets minder en sport wat meer. Het resultaat zie je misschien veel later maar zo val je gezond af. En het is beter dan iedere keer stressen als je één klein ding eet zoals je misschien nu kan hebben.
3. Vertel je ouders dat je af wilt vallen, ze kunnen je helpen en ervoor zorgen dat het niet fout gaat. Want geloof me, het gaat fout als je nog langer doorgaat!

Succes X

4 jul 2013, 14:07, Sheila
5

Ik heb het zelfde probleem, maar ik heb ff je bmi uitgerekend en daar staat dst je nog wel wat mag aankomen. Ik heb jouw gewicht maar k ben 10 cm kleiner. Zelfs bij mij staat dat dus maak je niet druk. Ik ben echt een lekkerding heb een kont en kan goed dansen zingen etc maar ik ben onzeker over dat buikje. Mensen verklaarden me voor gek om te gaan lijnen. Nou , meis dan moet jij helemaal nirt zeuren.

5 jul 2013, 10:07, Anna
6

Bedankt voor jullie reacties, ik verloor me zelf steeds meer werd steeds teleurgestelder in mezelf ga proberen gezond aftevallen want dat Wil ik gwn persen, maar niet op de slechte manier. Ik wil weer gwn mezelf en vrolijk zijn

21 jul 2013, 22:07, KayleighP
7

suc6! KayleighP

8 jun 2014, 12:06, Anoniem
8

Hallo ik wil zo graag afvallen ga binnenkort naar de eerste en ik ben bang dat ik wordt gepest mijn buik en benen zijn het ergste het lukt me gewoon niet ik blijf gewoon eten al wil ik het niet ik krijg gewoon een vreet kick alhoewel eet niet alleen ongezond eet ook gezond maar toch ik ben 1.65 en weeg 75 kilo dat is niet normaal ik moet minstens 65 kilo wegen want dan heb ik het onderbalans en ik ben 12 jaar dat is toch niet normaal ik wil heel graag afvallen Alvast Bedankt

5 aug 2015, 16:08, Vierleeuwen is de beste
9

Ik ben ook 1,70 in de brugklas en ik weeg 49 kilo

30 mei 2017, 07:05, Lala
10

Het is slecht als je gaat afvallen j bent geznd
een beetje overgewicht makt niet uit
maar eet wat je lekker vind Xx

1 jun 2017, 18:06, tamaraaaa
11

Hallo ik wil afvallen maar het lukt me niet ik hou van eten vooral van milka en het lukt me gwn niet kunt u mij tips geven ?

27 dec 2017, 23:12, Anoniem
12

Wat is je bmi Anoniem?

28 dec 2017, 07:12, juliatje.
13

@Anoniem

Lees wat oude topics op deze site over dit onderwerp door. Daarna nog vragen? Begin dan een nieuw topic, in plaats van te reageren op een topic van jaren geleden ;). En wat meer feiten: lengte, gewicht, geslacht, etc. zou ook fijn zijn ;).

28 dec 2017, 22:12, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.