Ik blijf maar aankomen

Hoi,

Ik ben 13 jaar, ongeveer 1.64 en ik vind mezelf te dik. Ik ben nu in 5 maanden van 54 kilo naar 69 kilo gegaan, en heb nu overgewicht, dit vind ik verschrikkelijk. Ik krijg steeds meer vetrollen en mijn buik hangt over mijn broek heen. Vroeger at ik nooit zoveel, maar nu heb ik bijna altijd honger en ben ik gestopt met de sporten, en ben 15 kilo aangekomen in nog geen halfjaar. Is dit normaal? Ik heb geen zin om af te vallen, en vind mijn vetjes wel leuk maar vind het niet leuk dat ik nu te dik ben. Mijn kleding zit nu ook mega strak en veel broeken krijg ik niet meer dicht

30 dec 2021, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Het is een beetje dubbel. Je vindt vetjes leuk maar wil niet dik zijn. Het ligt er sowieso aan wat je dik vindt maar die twee gaan meestal niet samen

Des te eerder je ingrijpt des te makkelijker is het weer naar een gezond gewicht te komen. Misschien precies op het randje overgewicht gaan zitten? Dus niet te zwaar maar wel wat steviger?

Wat zeggen je ouders er van dat je zoveel bent aangekomen welke kledingmaat had je eerst?

30 dec 2021, 23:12, Lotte435

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.