Ik ben te klein!!!

Heii,
Ik ben een meidje van 13 1/2 jaar maar ik ben nog echt super klein nog net geen 1.50m en weeg ongeveer 35 kg. Ik krijg geen groeiprik of zoiets. Ik eet verder redelijk gezond. Weet iemand hoe ik sneller kan groeien en wat ik er aan kan doen? Ik ben nog niet ongesteld maar heb al wel veel afscheiding, dus gaat niet meet lang duren. Plxx help me.

Xx

9 feb 2017, Tekleinmeisje


Reacties

plaats reactie
1

Hoii,
ik ben ook 13 en ik ben 1.48 en weeg 34 kg. Ik ben ook te licht voor mijn lengte maar dus ook te klein. Ik weet ook niet wat ik eraan kaan doenn sry

10 feb 2017, 16:02, Mare
2

Hallo,
Jullie zijn allebei nog heel jong en er gebeurt van alles met jullie momenteel. Hoe en wanneer iemand zich ontwikkelt (lengte, ongesteld, gewichtstoename, etc.) is voor iedereen anders en daar kan je ook niet veel aan veranderen. Als je onder gemiddeld groeit kan dat aan iets liggen als roofbouw plegen of stress, maar ik zou me als ik jullie was nergens druk om maken. Gewoon goed en genoeg eten, en je ziet vanzelf wel wat er gaat gebeuren. Liefs Pannekoek

10 feb 2017, 23:02, Pannekoek
3

Relax. Ik ben 1.82 en ben 14 jaar. Ik ben dus te lang. Je went er wel aan, je kan tenminste fatsoenlijk hakken dragen zonder f** lang te lijken en je kan ook iemand vinden die langer dan je is..

11 feb 2017, 16:02, Xoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.