Ik ben ongelukkig

Heyy ik ben ongelukkig en depressief heeft iemand tips? En plzz niet van die shit van "wees blij met jezelf en wees gelukkig want het leven is zo mooi" &stuff

19 jun 2017, Beeeeh ik ben een schaap


Reacties

plaats reactie
1

Ga naar de huisarts en doe een tedt of je echt depressief bent, dan kun je daar pillen voor krijgen...

20 jun 2017, 08:06, Lala
2

hoi, ik snap je voledig! ik ben ook depri. heel erg. me leven gaat op dit moment echt verschikkelijk. maar wat ik altijd denk is: er komt een tijd dat ik zo gelukkig ben dat dit het allemaal waard is. en dat is zo nu is het leven kut, maar als je even door bijt komt het allemaal weer goed, echt, ik beloof het je!!! `want denk goed na wat is hier nou echt het probleem? en vraag je zelf dan af: is het tijdelijk, gaat dit naar een tijd weer weg, of kan ik er iets voor doen om het te laten verdwijnen? want het gaat niet altijd automatisch weg, je moet vallen en opstaan, en als het dan uiteindelijk is gelukt, je voelt je gelukkig denk je terug en ben je zoooo blij dat je gwn hebt geknokt!
xxx lola

22 jun 2017, 14:06, lola
3

Lieve meid, wat lullig. En als je niet wil dat ik dat schijf doe ik dat niet! Maar ga dan je woede uiten gillen, iets gooien. En lezen helpt ook of luister muziek. Sterkte nog iedereen

17 jul 2017, 19:07, Eva
4

Ga na wat je ongelukkig maakt. Wat in je leven je naar beneden haalt en probeer daar een oplossing voor de vinden. Zoek steun bij je ouder(s) of bij je vrienden of anderen die jekunt vertrouwen ook is het goed om contact op te zoeken je huisarts.
Houd vol geeft asjeblieft niet op. Er zijn mensen die om je geven.

24 jul 2017, 19:07, Zizzel

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.