ik ben nog steeds plat en wordt ermee gepest.

hoi.
iedereen op mijn school heeft zo wat borsten.
en ik ben plat!
ze lachen me altijd stiekem uit.
ik droeg laast een mini bh.
zo leek het net of ik wat had...
maar bij gym kwamen ze erachter omdat ik mijn hemd mee sleurde met mijn t-shirt.
nu lacht iedreen mij uit en mijn vrienden schamen zich voor me!
WAT MOET IK DOEN!

26 nov 2012, loeissa


Reacties

plaats reactie
1

ach! meisie toch daar moet je maling aan hebben.
niets van aan trekken laat ze toch.
gewoon door gaan met je leven.
over een maand of wat zijn ze het vegeten,gewoon met ze mee laggen

26 nov 2012, 19:11, d
2

hoe oud ben je ?? misschien is het wel normaal ik kreeg pas met mijn 12e borsten

26 nov 2012, 21:11, liefmeisje
3

Ik ben 12 jaar en ik heb nog geen borsten en ik draag ook een BH maar niemand zegt er iets van. Laat ze lekker tegen je zeggen dat je niks hebt jij doet net of je het niet erg vind en gaat vrolijk en onverstoord door. Na een tijdje stoppen ze.
En over een paar jaar heb jij mooie volle borsten.

<3 sterkte

27 nov 2012, 16:11, Meisje met een probleem
4

HeeHee!
Als je er echt last van hebt, kun je een push upp bh nemen!
Maar dan niet meteen de grootste natuurlijk!
Je begint met een beetje vulling, en later steeds meer vulling!
x

27 nov 2012, 19:11, x
5

Ik ben een meisje van 12
En ik heb ook niks er begint wel wat te komen maar veel is het niet
Ik draag ook een bh niemand zegt er wat van alleen ik heb er maar 1 en me moeder vind het onzin. Dus ik loop elke dag met de zelfde aaan
Veel heb je niet aan mijn bericht maar ik wou,w het toch even zeggen
Groetjes x Meisje

4 jan 2013, 19:01, MeisjexMeisjex
6

Heey ik zie al die reacties en hoe is het gegaan??
Ik ben ook 12 heb wel wat borsten, ik had een half jaar geleden ook een BH gekregen had het niet nodig. De eerste reacties waren dat heb je niet nodig maar mijn moeder had me gesteund en dan voelt het veel prettiger vraag aan je moeder of ze respect wilt tonen misschien had zij dit ook vroeger. hoop dat je hier iets mee hebt

Sterkte <3

5 jan 2013, 11:01, meisje met een probleem
7

Ik ben 14 heb nog steeds nix.
En zou je cup e willen? Niet egt handig mt sporten... XTC

23 jan 2013, 19:01, Citroen
8

Heei ,
Ik ben ook 12 en heb ook nog niks. ;s
Ik vind het echt stom, ik draag ook wel eens een mini bhtje maar ben dan bang dat mensen zien dat ik dat draag terwijl ze weten dat ik niks heb.
Vanochtend nog zeiden wat meiden ; jaa , ze zit in de eerste en heeft gewoon nog niks ! en toen zei een ander meisje , niks over '... naam ... ' gesproken want die heeft ook niks, ik hoorde dit. en ben ook best wel onzeker, ik weet wel dat het moet komen maar al mijn vriendinnen hebben het. En echt IEDEREEN. Maar mijn vraag is ; moet ik nu gwn weer die mini bh dragen ? En jaa , verder wacht ik maar beetje af !?

26 mrt 2013, 17:03, Achterloper ?
9

Jee, wat stom van die kinderen! Ik zit in de brugklas en draag nog geen bh, terwijl een van mijn beste vriendinnen een klas heeft overgeslagen (ik ben 13, zij is net 12) en zijn heeft cup B. Zo zie je maar, iedereen is verschillend. Ben wie je bent en miss geen bhs meer dragen als ze dan uitlachen. Mijn zus is 14 jaar (over twee maanden 15) helemaal plat!! Dus maak je geen zorgen.mijn tip: kijk of je er met iemand
Over kunt praten: moeder, lerares, tante, oma... Veel succes!!

29 apr 2013, 09:04, Meid
10

Ik ben 12 en ik heb bijna niks...maar jaaa... Komt vast nog wel...hoop ik...

18 mei 2013, 21:05, hoi
11

Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar als je nog jong bent (rond de 12) komen de borsten vanzelf. Ik ben 18 en heb nog steeds vrij weinig, maar heb daar absoluut geen problemen mee. Mensen die er bij jou om lachen zijn waarschijnlijk zelf wat onzeker... Er zijn genoeg mannen die op vrouwen vallen die een beetje plat zijn, dus dat is ook geen probleem ;)

19 mei 2013, 17:05, Yanaa
12

Heee meiden,
Ik ben ook 12 en ik draag nog niks.. Gelukkig mijn vrienin ook miet maar we worden er wel mee gepest... Ik heb iets van 34 cm borsten moet k dan een bh dragen?

20 mei 2013, 09:05, OnzekerxMeisjee
13

4cm hihi?

20 mei 2013, 09:05, OnzekerxMeisjee
14

ik ben 16 en heb maar sinds pas cup aa.
ik wordt ook gepest, maar daar moet je je gewoon niets van aantrekken en als je goed om je heen kijkt, zie je dat er meer meisjes zijn met hetzelfde probleem.
xx

27 jul 2013, 13:07, Luna
15

Heee,

Ik ben net 14 geworden en heb wel al van die schijven enzo en ze doen veel pijn, alleen ik ben ook vaak verdrietig dat ik niks heb in vergelijking met mijn vriendinnen.
Maar meid leer tevreden zijn met jezelf, dat moest ik ook het is moeilijk maar over een paar jaar hebben wij grotere borsten dan al die andere meiden.

Kusss xxxxx EsmΓ©e

18 okt 2013, 19:10, Esmeetjuhhxx
16

ik ben sinds juli 13 en begin eindelijk wat te krijgen, maar een mini bh draag ik laatste tijd niet meer. maar ik pas hem wel echt zeg maar, dat het wel wordt opgevuld. ik denk dat ik zo ongeveer het kleinste maatje bh zou passen. maar ik vraag nog maar niet om een bh aan mijn moeder want dan zal ze wel raar doen. ik wacht gewoon tot ze iets groter zijn en ik een beetje een echt bhtje pas. ik hoop eigelijk dat ze er zelf gewoon een x een koopt maar ik zie wel. zie er temiste nu een beetje meer iets in.

24 dec 2013, 16:12, achterloper ?
17

meid iedereen op z'n eigen leeftijd mijn vriendin heeft een tante die heef bijna niks. je ziet ook bijna niks dus maak je maar geen zorgen

25 dec 2013, 12:12, ik ben 11
18

Hee !

Toen ik 12 was, was ik ook nog helemaal plat.
Ik ben nu 15 en heb cup B niet het grootste maar dat maakt niet uit.
Het is niks om je voor te schamen als je nog plat bent op je 12e de meeste mensen zijn nog plat op hun 12e.
Je moet het tijd gunnen, en als jij de laatste bent kun je ook mazzel hebben, want je weet wat ze zeggen het beste voor het laatste :),
Geloof me het komt echt goed !

Dikke kus X Sofia

26 dec 2013, 04:12, Sofiaaaaaaa
19

Ik heb ook amper borsten maar heb al wel een mini mini bh'tje. ik kreeg er nog een met sinterklaas, heen hele mooie roze met kant rantje, en paste hem net niet! ik kon wel in huilen uitbarsten! maar bij de primark kan je hele mooie kleine kinder(klinkt heel lullig) bh'tjes kopen die heel mooi zitten! Ik heb er heel veel plezier van.

xxxx good luck

29 dec 2013, 19:12, Surfergirl
20

Wees maar niet bang hoor borsten krijg je vabzelf alleen bij de een duurt het wat langer dan bij de andere trouwens ik was ook plat op me 12de ven nu 14 en heb cup b zo zie je maar ze komen vanzelf

30 dec 2013, 02:12, loveyou x
21

Ik ben 12 jaar en heb nog niks. Geen eens 'puntjes' helemaal niks. Soms schaam ik me echt want k zit in de 1ste en al mn vriendinnen hebben al borsten. Is dit normaal ? Xx

5 feb 2014, 17:02, anoniempje
22

ik vind dat jullie je aanstellen! ik ben 14 en nog zo plat als een plank!
Mijn vriendin van 11 heeft nog grotere borsten dan ik!

5 feb 2014, 17:02, boos meisje zonder boobs
23

Heeii,
ik ben 13 sinds mei ofzo en ik heb ook pas 2 weken geleden mijn eerste bh gekocht, met mijn aller beste vriendinnen en dat was echt super ! ze wilde me heel graag helpen en toen ik thuis kwam durfde ik het niet meteen tegen mn moeder gezegt maar ik heb een zus van 19 en die had ik hem wel laten zien want ik heb een hele goede band met haar, zij is er toen over begonnen met mijn moeder en toen vond mijn moeder het helemaal geweldig en ik heb er nu al 3 , ik was toen ik 2 jaar geleden naar de 1e ging ook heel erg onzeker en koos mijn kleding heel erg zorgvuldig zodat het niet opviel dat ik eigenlijk nog zo plat als een plank was maar eind eerste / begin tweede kreeg ik wat en dat was eigenlijk nog vervelender want je kon dan de hele tijd tepels zien dus ik lette heel erg goed op of je dat ook zag of niet en droeg meerdere hemdjes want dan viel het niet op, vorig jaar toen ik in de eerste zat had iedereen het maar de eerste die nu bij mijn op school is gekomen hebben bijna allle meisjes niks dus ik was gelijk minder onzeker maar alles is helemaal goed gekomen toen ik 2 weken geleden met mijn bff's ging shoppen , ilovehun <3

2 mrt 2014, 19:03, AngeliqueRomeijn<3
24

Ik heb ook nog helemaal niks en ben 12 ik schaam me kapot al me vriendinnen hebben wel al borsten 1 heeft ook nog helemaal niks en draagt gewoon cup b ik wacht gewoon nog even af hoe en wat!!

goodluckXXx meiden

1 apr 2014, 18:04, meisiiee
25

Ik zou zooooooooooooooooo graag plat willen zijn!!!! al sik een shirt aantrek lijkt het net of ze hangen. ze zijn een beetje puntig, ik ehb er echt 10 miljoen voorover om plat te zijn!!!! Echt ik meen het. Heeft iemand tips???????

8 jun 2014, 19:06, Fleurtje
26

Heei ik ben tonita en ik zit in de 2e en ik ben 13 jaar , ik draag nog geen bh en ik schaam me echt kapot ik heb nu Ruzie met me vriendin en zij zij midden in de klas : ga jij maar een bh kopen ik schaam me echt kapot ! Wat moet ik doen plzz help! Gr anoniempjee

22 nov 2014, 21:11, Tonitafreiwaltx
27

Heey, Als je nu nog niks hebt is dat helemaal niet erg. Maar je kan proberen een kleine bh te dragen (van de Hema bijvoorbeeld, kost niet zoveel). Door een kleine bh lijkt het wel alsof je iets hebt, en je groeit er dan vanzelf in.
Succes! en je bent heus niet de enige :)

1 dec 2014, 21:12, WOOH
28

Hey ik wil heel graag borsten
Ik ben 13 en zit in de eerste
Vorig jaar in groep 8 kreeg ik een beetje stijve tepels met de afscheids musical
EEn Meisje riep (..naam..) koop een bh man ik zie je stijve tepels gewoon door je truitje heen
Natuurlijk schaamde ik me kapot want natuurlijk stond die leuke boy er bij
Maar nu zijn ze al iets dikker maar 10cm ofzo en ik wil zoooooo graag dikke borsten heel veel vrienden hebben nog niets (maak je niet druk ) maar 1tje heeft zoon mooie dikke en ik ben er zo jaloers op
Ik draag natuurlijk wel al een bh maar ik wil zo graag dikkere (ps: mijn vriendinnen hebben helemaal niets en nu bent dan de enige in de klas met een bh dat voelt ook niet fijn

23 feb 2015, 22:02, Meisje wat dikkere borsten wil😞
29

Help me πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†

23 feb 2015, 22:02, Hopeloze girl
30

***
Jullie zijn 12 !
Waar maak je je druk om he *** πŸ˜‚
De meeste meisjes beginnen pas borsten te krijgen als ze in de 3e zitten

* dit bericht is aangepast door de moderator

26 feb 2015, 19:02, Sterre
31

Ik zit in groep acht(12jaar) en ben nog helemaal plat ,ik schaam me kapot want me vriendinnen hebben al best veel .draag wel eens een bhtje maar moet ik me schamen ?πŸ™‡

28 feb 2015, 22:02, moet ik me schamen
32

Hoii,

Ik ben inmiddels 13, bijna 14 en ben plat, ik word niet gepest maar soms voel ik me lullig met kleding etc.
Alleen heb ik aan een kant al een schijf en aan de andere niet. Mijn zus had dat ook, alles en iedereen groet verschillend. Je moet geen bh dragen als je ze niet hebt. Bh's zijn ervoor dat je borsten vorm krijgen, niet dat het lijkt alsof je borsten hebt! Ze komen vanzelf. Je bent 12 dus geniet van je leven en hou je er niet te veel mee bezig!

Kus, Laura

1 mrt 2015, 00:03, Laurax
33

het is ook niet leuk om de enigste te zijn met wat borsten!
iedereen in mijn klas draagt nog geen bh en heeft het ook niet nodig. ik heb al cup B.
komt allemaal vanzelf. ik ben trouwens 13 x

10 apr 2015, 21:04, girll
34

Ik ben ook twaalf en ik heb bijna niks het is niet helemaal plat want ik heb het wel iets. Ook doet hetvpijn al je erop drukt. Of als ik smacht op mijn buik lig. Maar ik heb een vraag t is nu aal iets van ruim een maand het zelfde wanneer begint t echt te groeien?

30 jun 2015, 13:06, floorxlove
35

Heey,

Ik ben nu 13 en heb cup c, redelijk groot voor mijn leeftijd maar tbh is het juist super kut, omdat jongens me eigelijk alleen qua body zien en nooit naar me innerlijk krijgen. En sporten is heel vervelend. Snap dat het ook vervelend is als je 12 bent en niet zo veel hebt, maar believe me, het komt vanzelf!

Liefs,
Jess

18 jul 2015, 20:07, Jessxo
36

hey meis, het is niet erg als je nog niks hebt! ik ben helemaal plat & 13 jaar en ik draag gewoon een bh. doe wat je zelf wil! Sterkte.❀️

8 aug 2015, 20:08, iemandhahahaha
37

Ik ben nu 13 en heb alleen een beetje punten maar ik kan ook geen bh vullen ook geen aa ik schaam me dus ook mee maar ja me zus was ook laat er mee en ben trouwens in begin oktober 14

9 sep 2015, 14:09, esmaa
38

ik heb 1 vraagje wat is een cup?????????? geef een reactie pls <3 Xpuppy love girl

9 sep 2015, 19:09, puppy love girl
39

Ik ben 13 heb sinds 4 maanden ofzo mijn ''eerste tepels'' gekregen, maar nu is het wel ietsjes groter. Ik draag nog geen AA (ik heb pas 5 cm) en het duurt ong 2 jaar voordat je cup B krijgt. Ik ben best verlegen en ik ben klein maar ik denk dat ik zo ongesteld gaat worden waardoor ik mini blijf!

16 sep 2015, 21:09, Nikki
40

Ik zit in de 3e klas en ik heb een vriendin en die heeft echt he-le-maal niks. Ik heb al cup B, maar zij is ook veel kleiner en dunner dan ik... Dusja

16 dec 2015, 16:12, XxXoXxX
41

als ze zeggen zovan: je bent plat of je bent nog plank ofzo
zeg dan gewoon:
- ik kan moeilijk ontkennen he
- is dat het enige waar je naar kijkt
- daar let je wel op he
- eet maar is make up ofzo dan wordt je vanbinnen tenminste mooi
- ja klopt, hoezo? ik heb wel iets beters te doen byee b*tch

btw ik ben net 12 en zit in de brugklas en iedereen heeft al een BH en ik niet...ik krijg wsl niet zo'n grote maar ach maakt niet uit
ik was er heel erg onzeker over maar nu niet meer
ik ben wel heel goed op school en ik ben ook best goed in sport enzo
dus ze kunnen tegen mij niets zeggen!
alsjeblieft voel je niet onzeker want als ze merken dat jij der onzeker over bent gaan ze je er mee pesten, believe me. (ervaring)
het komt vanzelf!
XoXO mij <3

3 jan 2016, 15:01, 0hGirll
42

Ik ben 14, en heb inmiddels wel borsten! Vroeger was ik net zo onzeker als jou! Maar het komt vanzelf! Gewoon geduld hebben. (Ik snap best dat dat erg moeilijk is) maar het komt echt wel! Rond het einde van mijn 12ste ben ik bh'tjes gaan dragen! En ik zal je zeggen, Aa 60 past iedereen! Daar ben ik ook mee begonnen! (Eerst hate ik ze, want ze kriebeldeπŸ˜ŠπŸ˜‚) maar inmiddels heb ik cupmaat B! En weet je, je moet gewoon afwachten! Want van de mensen met grote borsten hoor ik ook altijd alleen maar klachten! Tip: ik raad geen push-up aan want je bent wie je bent! Je moet niet jezelf gaan veranderen voor anderen! Het komt echt wel❀ -xxx-

26 feb 2016, 17:02, Vergetennn
43

Lieve (onzekere) meisjes,
Ik heb zelf ook bijna niks en ben 13 (bijna 14)
-Het belangrijkste is dat jij jezelf accepteert hoe je bent..
Want als je er heel erg mee bezig bent gaan mensen dat misschien merken... (En je er misschien mee plagen/pesten)
Trek je hier gewoon niks van aan want iedereen is mooi zoals hij/zij is..

Hier een tip;
Als mensen er een opmerking over maken bijv (je bent echt plat)
Wees dan niet heel onzeker en zeg bijvoorbeeld;
"Vind je het erg ofz?"
"Ja ik ben plat en jij?"
"Ja ik ben plat maar ik zit er niet echt mee als jij je onzeker voelt over je lichaam kan je er best met me over praten hoor?'"

Zo merken mensen dat het je echt niets kan schelen...
Verder ga een bh dragen als het nodig is (als het hangt en/of pijn doet met bijv sporten..)
πŸ’—πŸ’—πŸ’—

15 apr 2016, 15:04, Gewoon een meisje
44

Ik ben 12 en heb alleen bobbeltjes het is nu mei en heb dit al zins de zomervakantie wanneer groeit het eens verder het is nog steeds hetzelfde

30 apr 2016, 19:04, Anoniem
45

Anoniem hier boven, dat kan elk moment gebeuren, maar ook nog lang duren!

30 apr 2016, 20:04, Jennyy
46

Hoi ik ben 12 en ik heb ook nog niks. Ik durf geen bh te nemen omdat ik ben ben dat m'n moeder me zal uitlaggen ( en mijn vriendinnen ook) verder ben ik ook al heel geil en wil meer als vinger wat moet ik doen?

2 mei 2016, 22:05, Schaam
47

Ewa ja, ik zeg alleen faya voor je..... XD
Platvis Platvis what you gonna do when nobody wants you!!! Nee joke ik heb ook maar cup B (niet veel maar ja) fuck die mensen die je pesten! Haters gonna hate!!! En nu je hebt geen borsten!?

12 mei 2016, 20:05, Hoi
48

Ik ben 13 en zit in de eerste en heb niet echt wat ja boobs van 6 cm..πŸ˜‚ Maar als ik ren dan doet het best pijn maar een bh pas ik denk ik nog niet iemand tips??

26 mei 2016, 22:05, Anoniem meisje
49

Ik ben 13 ik heb niet hele grote borsten cub b is dat goed ??

30 jan 2017, 00:01, Anoniem
50

Mijn beste vtienden heeft wel wat en ik heb bijna niks en dus ik ben trouwens 12 maar ik deed dustaat een klein bh tje aan en toen zij ze die heb je nog helemaal niet nodig enzo

25 feb 2017, 01:02, Plat
51

Hoii,
Maak je geen zorgen! Je krijgt vanzelf borsten en iedereen begint daarmee op een andere leeftijd. Net zoals ongesteldheid! Maak je er vooral niet druk om.

2 apr 2017, 12:04, Anoniem14
52

(Ik denk dat ik hier de enigste jongen ben zocht voor de gein op ik ben plat maar wil toch effe reageren) ik ben bijna 15 en zit in de derde klas iedereen heeft dus onderhand borsten. Je hoeft je geen zorgen te maken want wij hebben een meisje in de klas en die heeft echt hele grote borsten ik denk wel de grootste die ik gezien heb elke jongen vind haar de lelijkste van de klas en effe eerlijk het ziet er gewoon niet uit wat het verschil is tussen jij en haar is dat zij er nooit meer van af komt dat van haar zal alleen maar groeien en niet kleiner worden het is best zielig maar bij jou groeit het nog wel en het zal er niet slechter op worden

Als ik jou ergens zou zien zou ik zeker te weten jou eerder aanspreken dan haar

En sowieso betekenen borsten niet alles

Het komt wel goed

3 apr 2017, 17:04, Onlyguyouthere
53

(Ik denk dat ik hier de enigste jongen ben zocht voor de gein op ik ben plat maar wil toch effe reageren) ik ben bijna 15 en zit in de derde klas iedereen heeft dus onderhand borsten. Je hoeft je geen zorgen te maken want wij hebben een meisje in de klas en die heeft echt hele grote borsten ik denk wel de grootste die ik gezien heb elke jongen vind haar de lelijkste van de klas en effe eerlijk het ziet er gewoon niet uit wat het verschil is tussen jij en haar is dat zij er nooit meer van af komt dat van haar zal alleen maar groeien en niet kleiner worden het is best zielig maar bij jou groeit het nog wel en het zal er niet slechter op worden

Als ik jou ergens zou zien zou ik zeker te weten jou eerder aanspreken dan haar

En sowieso betekenen borsten niet alles

Het komt wel goed

Btw er word ook over dat meisje gelachen achter has rug om omdat ze juist zo veel heeft

3 apr 2017, 17:04, Onlyguyouthere
54

Hoi,
Ik ben nu 12. En ik heb nog helemaal niks... Ik draag wel vaak bh'tjes omdat jongens mij uitschelden voor: Plank, platte en dat soort dingen, ook zeggen ze zovan: heey ik zag je bij de Gamma bij de planken afdeling! Ik word daar heel erg onzeker van, en ik weet niet wat ik moet doen, want veel meiden uit mijn klas zijn plank, die hebben ook bijna niks. Maar ze zeggen het alleen tegen mij!! En tegen niemand anders uit de klas, dat maakt mij het meeste onzeker.. :-(
Weet iemand wat ik het beste kan doen?
XX anoniem

14 apr 2017, 18:04, Anoniem
55

Toen ik 12 was had ik ook niks. Niet eens een bh ofzo. Ik ben nu 14, bijna 15, en heb cup D. Het verschilt ook per persoon natuurlijk. Maar uiteindelijk maakt het helemaal niks uit, gewoon vergeten wat ze zeggen. Dit deed ik ook en ik ben nu heel blij met hoe ik het gewoon vergeten ben.
Don't worry too much ^-^
xx

16 apr 2017, 22:04, Sara

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.