ik ben leelijk

ik ben supper dik en leelijk :( ik heb al vaak zelfmoort poogingen gehat.

1 aug 2015, oke?


Reacties

plaats reactie
1

Ook dyslexie eigenlijk als ik het vragen mag?

Enne, ik weet zeker dat je overdrijft, iedereen is mooi van de buitenkant, het gaat alleen om de binnenkant.

1 aug 2015, 19:08, Hero/Villain
2

hero/villain, misschien maak je het zo alleen maar erger voor 'oké?' .

oke? ; ik heb heel vaak dezelfde gedachte als jij gehad en nogsteeds.. mijn motivatie is mijn familie en vrienden om me heen die het heel erg vinden als ik zo denk en zelfmoord wil plegen. ik hoop dat jij ook zo'n motivatie kan vinden. ik weet zeker dat jij absoluut een mooi persoon bent.

6 aug 2015, 14:08, justme
3

@justme Alsof ik het erger maak door alleen een vraag te stellen? -.-
En ik weet niet hoor, maar er zijn ook mensen, als ik, die die steun niet kunnen vinden. En zich dan alleen voelen.

@oké? geloof me nou maar dat er niks is om je druk over te maken want je bent het gewoon niet, en dat weet ik op de manier hoe je het beschrijft, je bent alleen onzeker over jezelf door de puberteit of door mensen in je omgeving die je zo noemen, maar 1. Je komt door die periode heen en 2. Wie geeft hun het recht om je zo te noemen dan? Wat voor probleem hebben ze daaraan, ik neem aan dat het gewoon jaloezie is omdat je gewoon een lief, leuk en mooi meisje(of jongen) bent.

6 aug 2015, 14:08, Hero/Villain
4

iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier

8 aug 2015, 14:08, vossje
5

Je bent Goed zo als je bent echt waar

13 aug 2015, 22:08, L14
6

Hoi, ik weet super zeker dat je niet dik en lelijk bent! Er bestaat geen mooi of lelijk, dat is gewoon bedacht door mensen die allemaal schoonheidseisen wilden... Het gaat niet om de buitenkant maar het gaat om je innerlijk en ik weet zeker dat je een super karakter hebt, je bent echt een schat voor zover ik kan zien! En alsjeblieft pleeg geen zelfmoord om wat mensen van je denken, doe je zelf dat niet aan! Je bent mooi zoals je bent...

14 aug 2015, 12:08, SweetMe

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.