ik ben in de war?

heyy,

ik ben een 13 jaar en ben een meisje.
ik weeg 53 kilo en ben 1.73 lang

ik vind mezelf dik. ookal zegt mijn bmi dat ik aan de lichte kant zit. en dat snap ik gwn niet! ik zie er hartstikke dik uit! terwijl mijn moeder nog laatst zei: saar.. je word echt mager. of dat mijn vriendinnen weer zeggen dat ik helemaal niet dik ben, ik had maar beter niet tegen ze kunnen zeggen dat ik mezelf dik vind, want nu zitten ze de hele tijd aan me kop te zeuren dat ik moet gaan ontbijten en meer moet gaan eten. en dat ik helemaal niet dik ben. ik word hier zo geirriteerd van als mensen zo aan me kop gaan zeuren! ik denk gewoon dat ze het uit medelijden zeggen, of omdat ze denken dat ik dan rare dingen ga doen.

ik snap het gewoon niet. ik zie als ik in de spiegel kijk een dik meisje. maar de bmi test zegt iets heel anders. aargg. hebben jullie misschien tips voor al deze dingen? ty <3 xx Saar

12 apr 2014, Saartjehh


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Saartjehh,

Ik wil je even laten weten dat je niet de enige bent. Ik vind mezelf ook veel te dik. Ik ben een meisje van 12 jaar, 55.4 kilo en mijn lengte is 1.79 meter. Mijn vriendinnen zeggen ook heel vaak dat ik super mager ben en zo. Maar dat vind ik niet....Ze zeggen het alleen maar om mij te stoppen. Ik probeer zo min mogelijk eten. Ik gebruik allerlei(zeg niet welke, is slecht voor je!) dingen om af te vallen zelfs dingen die vriendinnen niet weten.

Mijn ouders weten het nog niet, wat ik graag ook zo wil houden. Ik ben al afgevallen jij?

xxx <3 Mags

12 apr 2014, 16:04, _verwijderd_
2

@mags

Hee :D eindelijk iemand die het zelfde denkt als mij. Ik ben van 56 kilo naar 53 kilo gegaan in 2 weken.. schiet niet heel erg op maar het is wat! Ik begrijp over wat voor dingen je het hebt. Ik doe het zelf ook. Mijn ouders weten het ook niet. Nou.. mijn moeder keek in mijn internet geschiedenis en ze vond dus pro ana sites en dat soort dingen. Ik zei gwn dat ik nieuwschierig was en ze vraagt er nog soms naar.

Wat is heel vervelend vind is dat ik soms zoveel honger heb dat ik ewn vreetbui krijg. Daarna schaam ik me kapot en heb veel spijt. Maar dan braak ik het er wel uit (niet doen hoor! Is niet zo goed voor je). Wat doe jy als je honger krijgt? :/
Ps; zit op mobiel dus ben niet ingelogd. Maar ik ben saartjehh

12 apr 2014, 23:04, Saartjehhh
3

Hee,

****

Ja ik dus ook elke keer als ik iets eet schaam ik me kapot...***..... en ****. Denk dat ik dat weer ga doen.

Als ik honger krijg dan pak ik of iets gezond als het er tijd voor is. En bij het ontbijt en zo neem ik meestal 1 broodje met wat er op soms alleen boter. Jij?

xxx <3
Dit bericht is aangepast door de moderator.

13 apr 2014, 08:04, _verwijderd_
4

@mags

Heey <3,
Ik gebruik geen laxeer omdat ik bang ben dat mijn ouders erachter komen... *****
Ik ontbijt helemaal niet.. ik heb gwn geen honger s ochtends. :p vanochtend was ik 1 kilo afgevallen en dat in 3 dagen. Ben er opzig wel bly mee :)

Xxxx

Dit bericht is aangepast door de moderator. Het is niet toegestaan om naar ongezonde tips te vragen.

13 apr 2014, 09:04, saartjehhh
5

hoi,
ik ben 13 jaar 170cm en 52kg
ik vind mezelf superdik maar mijn BMI is goed. ik zou graag mijn BMI tusen ondergewicht en gwn gewicht hebben. ****

Dit bericht is aangepast door de moderator. Het is niet toegestaan om naar ongezonde adviezen te vragen.

13 apr 2014, 10:04, ikxxxx
6

saartjehhh,

****

Ja ik heb 's ochtends ook nooit honger maar ik moet wat eten anders worden pa en ma boos....So haha.

*****

xx <3

Fit bericht is aangepast door de moderator, het is niet toegestaan ongezonde adviezen te geven.

13 apr 2014, 10:04, _verwijderd_
7

jullie zijn echt niet zwaar ! k ben 158 en 16 jaar
en k weeg 40 kilo woog 52:$ *****

Dit bericht is aangepast door de moderator, het is niet toegestaan om naar ongezonde tips te vragen.

13 apr 2014, 10:04, liza
8

liza,
Jij vind je zelf te zwaar net zoals wij...Hoe ben jij zoveel afgevallen? Heb je tips voor mij/ons?
x

13 apr 2014, 10:04, _verwijderd_
9

ik heb dingen gedaan die niet
zo goed waren dus kan k misschien betrt
niet zeggen :$
maat hebben jullie nog tips voormee ?
k wil echt afvallen :( @mags

13 apr 2014, 10:04, liza
10

Heyy, ik heb hetzelfde.
Ik vind mezelf ook veel te dik. In de spiegel zie ik alleen maar vet.
Ik ben bijna 14 jaar. 56.8 kg en 177,5 cm.
Al mijn vriendinnen zeggen dat ik dun ben maar dat snap ik niet. Ook heb ik sinds kort een stemmetje in mijn hoofd die zegt dat ik niet moet eten. Ik doe het wel gewoon maar wil het eigenlijk niet.
Vroeger als mijn ouders wegwaren snoepte ik altijd heel veel. Maar sinds kort heeft mijn moeder al het snoep weggegooid omdat ze is gekomen. Ik was zoooo blij. Nu kan ik dat in ieder geval niet meer doen.
Kunnen jullie me helpen met afvallen? Voor de zomervakantie wil ik graag rond de 50 wegen ofzo. Ik doe ook elke avond workouts voor een platte buik en dunne benen enzo.
Heel veel succes iedereen!
Xxx

13 apr 2014, 10:04, xMeisjeX
11

Ik gebruik pillen en heb overgegeven dus....Vertel maar xd

Je kunt het beste je tussendoortjes vervangen door gezonde dingen...Maar eet wel tijdens het ontbijt!!

xx

13 apr 2014, 10:04, _verwijderd_
12

k heb 4 dagen niks gegeten en alleen wat gedronken
waardoor ik geen trek meer had en toen heb ik
laxeer middele geslikt en uitgespuugd @mags

13 apr 2014, 10:04, liza
13

Hielp het...? Maar hoe deed je dan dat tijdens het avond eten? xx

13 apr 2014, 10:04, _verwijderd_
14

k zei heelval dat k bij een vriendin at en ging dan
rennen in het park en ja het hielp best wel @mags

13 apr 2014, 10:04, liza
15

Hmm, dat gaat moeilijk bij mij mijn ouders geloven daar niet zo in omdat ik dat nooit heb gedaan haha. Maar ik ga zeker vaker joggen en hardlopen...Oké denk dat ik dat ook ga doen. Maar pas na a.s. donderdag...Heb donderdag belangrijke wedstrijd waar ik graag bij wil zijn xd..xx

13 apr 2014, 10:04, _verwijderd_
16

kijk er alsjeblieft wel mee uit ! ik ben ook paar
x tege de flakte gegaan :$ @mags

13 apr 2014, 10:04, liza
17

Haha liza ik ben al heel vaak flauw gevallen...Ik wil graag 45 wegen misschien nog wat minder..xx

13 apr 2014, 10:04, _verwijderd_
18

**** x @mags

Dit bericht is aangepast door de moderator. Het gaat momenteel te veel over afvallen tot ernstig ondergewicht. Dit forum is er om elkaar te helpen.

13 apr 2014, 10:04, liza
19

Jaa dat zou ook wel fijn zijn :) xx

13 apr 2014, 11:04, _verwijderd_
20

me vriendin vind me te dun k vraag me echt
af hoe ze dat kan vinden

13 apr 2014, 11:04, liza
21

Haha dat vind ik dus ook van mijn vriendinnen. Ze zeggen dat ze me eng mager vinden :( geloof ik dus echt hele maal niks van

13 apr 2014, 11:04, _verwijderd_
22

Hoi meiden,

Even een bericht van de moderator. Een mooi topic om het met elkaar over te hebben.
Blijf elkaar vooral gezonde tips geven, waarmee je elkaar verder helpt.
Berichten die teveel over ongezond gedrag gaan worden aangepast of verwijdert.

De moderator.

13 apr 2014, 12:04, fdegroot
23

k heb precies t zelfde @mags

13 apr 2014, 13:04, liza
24

hey meiden,

ik ben echt heel verdrietig.. ik was by mijn oma en opa vandaag en had heel veel gegeten. dus ik ging daar naar de wc en ging overgeven, alleen mijn moeder had het gehoord! ik schaam me kapot. ze werd erg boos terwijl ik probeerde uittelegen dat ik gwn misselijk was en dat het overgeven uit zichzelf ging. maar ze geloofde het niet! ze zit me nu de hele tijd aantesporen dat ik moet eten en ik word er gek van! wil iemand me aub tips geven? <3

13 apr 2014, 20:04, Saartjehh
25

Hey <3,

Ahw dat is super balen meisi!! Tja ik weet niet wat je hier aan zou kunnen doen....Je zou een tijdje je gedeisd kunnen houden misschien dat je even wel genoeg eet en zo..
xxx <3

14 apr 2014, 15:04, _verwijderd_
26

Hoi,

Ahw meisje toch! Misschien handig om toch even te stoppen en daarna weer verder te gaan?!?

xxx

15 apr 2014, 19:04, @mags
27

Hallo meiden,

Fijn dat jullie je thuis voelen op het forum van 99gram.
We zien dat jullie je herkennen in elkaars verhaal; namelijk jezelf dik voelen/in de spiegel een dik meisje zien, terwijl mensen uit jullie omgeving en de BMI aangeven dat je dun bent. Een lastige situatie voor jullie!

Ik lees in jullie reacties de blijvende wens om af te vallen, terwijl jullie gewicht op dit moment normaal is. Ouders/vriendinnen hebben daar zo te horen zorgen over, en zij willen juist stimuleren om gezond te eten en niet af te vallen.

Ik merk vanuit de reacties op dit topic, dat het best moeilijk is vanuit jullie situatie om elkaar vooral op gezonde manier verder te helpen (dat heeft er ook voor gezorgd dat een aantal berichten eerder zijn aangepast).

Daarom wil ik jullie graag de tip geven om ook eens op de chat te komen praten!
We willen graag met jullie in gesprek hoe deze lastige situatie voor je is (dik voelen/maar volgens bmi niet zijn..en ouders die dus andere dingen van jou willen, dan jij zelf wenst..) en met je meedenken hoe je hier mee om kunt gaan!

Groet,

de moderator

16 apr 2014, 10:04, moderator
28

Hee,

********************8

Dit bericht is aangepast door de moderator, vanwege het vragen om ongezonde tips.

19 apr 2014, 14:04, _verwijderd_
29

@mags hoe gaat het bij jou ??
ik zit ondertusse op de 35.1 !:)

21 apr 2014, 20:04, liza
30

Hee,

Het gaat op zich wel goed.....Ik heb gisteren voor de eerste keer overgeven!!

Wauw op de 35.1? Hoe heb je dat in godsnaam gedaan?

xxx

21 apr 2014, 20:04, _verwijderd_
31

Jemig 35.1 ... jarloers.. xD by my gaat het wat minder ..
mijn vriendin heeft me uitgescholden en vervolgens aan men hele
klas gezegt dat ik mezelf expres pijn doe en dat ik wil afvallen
Ik was best populair in mijn klas maar nu dit versprijt is
wil niemand meer met mij praten. Daardoor ben ik weer gaan
eten en ben weer een halve kilo aangekomen :( ik weet niet hoe ik
verder moet

xx
ps: ik ben heel blij voor jullie dat het zo goed bij jullie gaat

21 apr 2014, 20:04, Saartjehh
32

Hee,

Ahw meisje toch! Zo jammer dat we niet kunnen mailen! Heb je sk y pe? Ik heet ****
Sterkte, misschien even een paar rondjes rennen?

xxx

*** Dit bericht is aangepast door de moderator vanwege schending van de regels voor het forum. Persoonlijke gegevens mogen vanwege eigen veiligheid op het forum niet met elkaar gedeeld worden.

21 apr 2014, 21:04, _verwijderd_
33

Hee. Ik lees al jullie reacties en schrik er best wel van. Ik heb zelf ook dit soort gedachtes gehad en dingen gedaan die ik beter niet had kunnen doen. Op een gegeven moment ben ik op aandringen van vriendinnen naar een psychologe gegaan en heb daar gesprekken mee gehad. Deze helpen me nog steeds en ik merk gewoon dat ik me nu vaker goed voel. Mijn advies aan jullie: zoek alsjeblieft hulp, praat met vriendinnen, je ouders of wie dan ook die je vertrouwt. Het maakt meer kapot dan je lief is. Sterkte ermee! x

21 apr 2014, 21:04, mrb198
34

Ik ben 1.72 en weeg 63...... Zo slecht is jouw gewicht niet ♥

24 apr 2014, 12:04, Rooose
35

Hee Rooose,

Ahw dankje <3 maar ik ben zo dik en zo zwaar :( tis gewoon zo....

xxx

24 apr 2014, 17:04, _verwijderd_
36

En bedankt weer. Ik ben 14 jaar, 1.74 m en ben deze week 3 kilo afgevallen. Ik dacht dat nu ik 52 kilo was, het wel goed zou zijn, lees ik dit... Mensen die even zwaar zijn, en zichzelf te dik vinden, dan ben ik dus ook dik. Echt fijn... Vooral mijn bovenbenen zijn echt vreselijk, zo groot en vet. Nou, ja, ik volleybal ook intensief, dus daar kweek je aardig wat spieren mee? Heeft iemand tips hoe nog wat af kan vallen? Want blijkbaar ben ik nog te dik... Help.

27 apr 2014, 20:04, manon.manon
37

Manon wij kunnen er toch niks aan doen? Jij denkt dat het goed is dan moet je toch niet afvallen! Wij vinden ons te dik ja maar als jij jezelf goed vind dan moet je niet afvallen!

xx

27 apr 2014, 20:04, _verwijderd_
38

@mags, tja, daar heb je wel gelijk in. Maar ook bij mij zegt de BMI test dat ik aan de lichte kant ben, en toch voel ik me zo dik... Hoe gaan jullie daarmee om?

28 apr 2014, 10:04, manon.manon
39

Spieren zijn toch zwaarder dan vet? Want de afgelopen twee weken doe ik veel cardio en eet ik best weinig en gezond, en TOCH ben ik een halve kilo aangekomen :( Ik snap het niet meer...

28 apr 2014, 11:04, gabrielle
40

Zo hinderlijk dat we geen foto's kunnen plaatsen. Dan zie je meteen of iemand dik is of niet... En kun je het diegene ook zeggen.

28 apr 2014, 17:04, itsjody
41

k wil maar de 30 @mags

28 apr 2014, 17:04, liza
42

Aan manon, ik kan daar niet goed mee omgaan. Daarom val ik af :).

Gabrielle ja dat klopt spieren zijn zwaarder dan vet

itsjody ja klopt vind ik ook!

liza ahw meisje toch, ik eigen lijk ook maar ik wil het liefst stoppen bij de 35 denk ik.

28 apr 2014, 21:04, _verwijderd_
43

is 30 goed voor iemand van ong 1.64?
@mags

30 apr 2014, 01:04, liza
44

Liza eigenlijk niet.....Het beste zou zijn als je niet lager ging dan 40 meis!! xx

30 apr 2014, 08:04, _verwijderd_
45

@mags, maar ik vind het ook moeilijk nu. Aangezien ik volgens m'n BMI te licht ben, maar ik voel me ook dik... Moet ik dan ook afvallen? Help.

30 apr 2014, 19:04, manon.manon
46

Manon.Manon je moet alleen afvallen als jij denk dat dat het beste is voor jou!!
Daar kan ik niks over zeggen, ik wil je alleen zeggen dat je het heel zeker moet weten. Succes meis, laat je het weten als je een keuze hebt gemaakt? xxx

30 apr 2014, 20:04, _verwijderd_
47

oww want zit al op de 34.8 :$ @mags

30 apr 2014, 23:04, liza
48

Hey,

Als je bmi al zegt dat je aan de lichte kant weegt en iedereen zegt dat je dun bent dan is dat gewoon zo, cijfers (bmi) kunnen niet liegen. Ik snap wel dat het enorm irritant is die Zeurende mensen, ik herken het, maar dat zijn wel de mensen die het meest om je geven en die zijn gewoon bezorgd en terecht want jou beeld over jou lichaam klopt niet.

1 mei 2014, 22:05,
49

@mags, hee meis. Ik denk dat ik toch maar blijf zoals ik nu ben. Ik ben wel tevreden met mezelf op zich, ik blijf gewoon gezond eten en buikspieroefeningen doen, en dan komt het helemaal goed, hoop ik. En met jou ook! Ik weet zeker dat je nu al een prachtig meisje bent, en is 35 (want daar wilde je toch heen?) niet een beetje licht voor iemand van 1.73? Je bent al mooi. Laat je weten hoe het gaat? xxx

3 mei 2014, 16:05, manon.manon
50

Hee manon(denk dat je zo heet vanwege je naam :) ),

Ik wens je veel succes! Ben blij dat je goed er over na hebt gedacht en toch voor de goede weg kiest! Natuurlijk laat ik af en toe weten hoe het gaat ;).

xxx
P.S. ik ben 1.79 ;)
P.P.S. k weet niet of dat je skype heb?

Hee liza,

Het is handig om te stoppen! Blijf op dit gewicht of kom iets aan!!

xxx

3 mei 2014, 16:05, _verwijderd_
51

Hey. Het doet me best veel pijn wat jullie allemaal schrijven. Ik weet dat jullie toch niet zullen luisteren, maar ik wil het toch even zeggen: als jullie zó weinig willen en gaan wegen, dan zullen jullie uit eindelijk stokjes worden. Jullie zullen naar het ziekenhuis moeten, omdat je zelf niet meer kán eten. Het is vreselijk geloof me. Op proudtobeme.nl staat een verhaal over wat er gebeurd als je extreem afvalt. Kijk daar voor de aardigheid eens op. Je word niet mooi, je word eng dun! Stop alsjeblieft met deze vreselijke tips, bespaar je leven! Doe het voor jezelf, want straks zijn jullie écht ziek dat verzeker ik je! Je stopt niet bij 35 kg, nee je gaat door tot 30, of 25 kg. En dan, is het vechten of dood gaan. Besef je wel dat je je lichaam van zijn eerste basis behoefte aan het verlossen bent!? Je kunt niet stoppen met eten! En dan nog iets, je spoort bijvoorbeeld Manon bijna aan om ook haar leven tot een hel te maken! Je word echt niet gelukkig van extreem dun zijn. En wat als je je ideale gewicht bereikt hebt, dan kun je nog steeds niet eten, want daar kom je van aan. Je ouders en vrienden willen alleen maar dat je gezond bent, en dat word je niet van extreem mager te zijn. En trouwens, zo dun is helemaal niet mooi! Je kunt nu wel zeggen dat je dik bent, maar dat ben je niet. Echt niet! Alsjeblieft geloof me nou, je leven komt in een hel waar je misschien nóóit, nóóit meer uitkomt.....

Xxx me

3 mei 2014, 17:05, me
52

Hee,

Ik spoor Manon niet aan om af te vallen, ik zeg alleen maar dat ze er goed over na moet denken of dat ze dit wel. Dus afvallen...
Ik ben er mee bezig om te zorgen dat het geen hel word, ik wil er van af maar dat lukt me maar steeds niet terwijl het steeds slechter gaat. Dus dat wil ik Manon besparen en ben blij dat ze niet wil afvallen!!

Misschien handig om eerst even te vragen voordat je kwetsende dingen zegt want ik wil geen mensen aan sporen om af te vallen!! Tenzij het natuurlijk nodig is :$

Dikke kus xx

3 mei 2014, 17:05, _verwijderd_
53

Luister als andere mensen willen afvallen, wil iemand anders dat ook weer, op die manier. Ik wil je niet kwetsen, maar helpen....

3 mei 2014, 18:05, me
54

Dus je zegt dat ik niet meer moet zeggen dat ik wil afvallen?
Ow oké xx

3 mei 2014, 18:05, _verwijderd_
55

Nee je begrijpt me verkeerd. Hoe jij nu probeerd gewicht te verliesen is vreselijk ongezond! Ik weet dat het moeilijk is, maar praat met iemand voor dat het echt een groot probleem word dat je de rest van je leven kan verpesten...

Xxx me

Ps ik wil je echt alleen helpen zodat je niet op het punt terecht komt dat je moet kiezen om te vechten of te sterven

3 mei 2014, 19:05, me
56

Maar als ik er met iemand over praat dan mag ik niet meer afvallen!!

Ahw dat is echt super lieffff van je!

xxx

3 mei 2014, 22:05, _verwijderd_
57

Weet je wel wat wat er kan gebeuren als je nog verder afvalt? Gelukkig is het nog niet zo ver, maar als iedereen zegt dat je mager bent dan is het hoogstwaarschijnlijk zo. De reden dat mensen willen dat je stopt met afvallen is omdat ze om je geven. Niet omdat ze jaloers zijn of alleen medelijden hebben. Ik weet hoe het is, mijn zus is ook aan het afvallen op een verkeerde manier. Elke keer als ik haar botten voel als ik haar knuffel. Dat doet pijn, en je wilt haar wakker schudden. Wanneer jij in de spiegel kijkt zie je een heel dik lelijk meisje. Maar jij ziet niet de werkelijkheid. Namelijk dat je prachtig bent! De rede dat jij jezelf zo ziet is omdat je zelfbeeld vervormd is. Je uitstraling is nog belangerijker dan je uiterlijk echt! Verander je gedachten inplaats van je lichaam. Bij elk negatief ding bedenk je je ik ben mooi zoals ik ben! Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb... Pleas maak je leven weer leuk. Je bent het waard!

4 mei 2014, 01:05, me
58

Ja ik weet wat er dan gebeurt. Dan word ik mooi dun! Maar ik ben niet sterk genoeg om er tegen in te gaan ze helpt me daar kun je toch niet tegen in gaan! Ik ben helemaal niks waard..

4 mei 2014, 10:05, _verwijderd_
59

Je bent het wel waard. En nee je word niet mooi dun. Als je wilt afvallen doe dat op een gezonde manier!! Alsjeblieft geloof me nou!

5 mei 2014, 10:05, Me
60

Nee, ik ben het niet waard! Ik ben dik en een mislukkeling! Ik wil je echt geloven maar ik kan niet geloven dat ik iets waard ben....

5 mei 2014, 10:05, _verwijderd_
61

@mags, oh meisje toch. Het komt wel goed! Alles wat jij nodig hebt is een beetje in jezelf geloven! Je bent iets waard, je bent mooi! Geloof nou een beetje in jezelf, dat afvallen is helemaal nergens voor nodig, je bent al prachtig, dat weet ik zeker! Me heeft denk ik gelijk, het is niet goed om zoveel en ongezond af te vallen. Alsjeblieft meis, stop voor dat je je leven verwoest... Liefs xxx

5 mei 2014, 12:05, manon.manon
62

Manon en me hee,
Ik vind het heel liefff van jullie dat jullie dit allemaal zeggen.
Liefs dikke kus xx <3

5 mei 2014, 12:05, _verwijderd_
63

Ik wil gewoon het beste voor je! Xxxxxxxxxxx en heel veel succes en denk gewoon "ik hoef niet te veranderen ik ben goed zoals ik ben!'

Me

5 mei 2014, 17:05, me
64

En dat waardeer ik echt heel erg!! Heel erg bedankt voor je steun! Tja ik weet niet of dat dat gaat lukken ♥♥♥

xxxxxxxxx ♥♥♥♥

5 mei 2014, 18:05, _verwijderd_
65

Hee allemaal, ik ben 13, ong 1,64 en 52,6 kilo, ja ik weet het te zwaar.. Ik herken het van jullie, ik wil ook afvallen! Ik heb t aan m'n vriendin verteld en die propt er nu eten in en zegt dat ik moet eten, ik weet dat ze het beste voor me wil maar ik wil heel graag afvallen, ik voel mezelf zo lelijk en dik, iedere keer als ik in de spiegel kijk walg ik van mezelf, ik probeer al zo lang af te vallen maar het lukt gewoon niet..
Ik waardeer jullie tips heel erg, ik ben zo echt niet gelukkig met mezelf ookal zeggen mensen dat ik niet dik ben, ik weet nooit of ze het zeggen omdat ze me niet willen kwetsen..

5 mei 2014, 22:05, Anoniemx
66

@anoniemx
hee meis.. ik weet precies hoe je je voeld. Dat heb ik ook. Je bent niet alleen! Xxx

@mags
hey mop, ik wil je zeggen dat ik toen je een foto van jezelf stuurde echr dacht van wow wat een mooi meisje. En ik weet dat je heel veel waard ben.. maar ik begrijp ook heel goed wat je voeld . Ik voel me zelf ook echt walgelijk en wil afvallen. Maar wat ik ook wil is gelukkig worden. Soms heb ik van die momenten van: ik moet hier echt mee stoppen, maar als ik in de spiegel kijk weet ik weer waarvoor ik het doe! Ik ben nu 52,9 en 1.73 lang. Ik wil zeker weten onder die 50 komen! Ik zou dan zo gelukkig zijn :(

5 mei 2014, 22:05, Saartjehh
67

@anoniemx ik snap heel goed hoe jij je voelt. Ik voel me zelf nu ook en heel veel vriendinnen zeggen ook dat ik eng mager(wtf echt zo raar) ben maar als ik in de spiegel kijk dan, dan zie ik zo'n dik en lelijk meisje dat ik het liefst mezelf v******d.

Aan saar Ahw schatje toch! Vind echt super lief van je! Maar jij bent ook een beauty je hebt een super mooie gezicht! We komen samen wel bij die 50 hoor ;). Lyxx

6 mei 2014, 14:05, _verwijderd_
68

@mags, alsjeblieft! Stop! 50 is echt niet gezond! Ja, dan ben je zogenaamd ''mooi''. Leuk hoor, je tanden en haar vallen uit, je hebt het altijd koud, je huid gaat eraan. Misschien wordt je onvruchtbaar... En dan? Dan ben je halfdood en is het vechten of sterven. Alleen maar omdat je ''mooi'' wilde zijn. Zie nou toch eens in dat je al mooi bent, geloof erin meis! Dit is echt niet nodig! Heel veel sterkte, en onthoud dat je al prachtig bent. Liefs xxx

********
* Dit bericht is aangepast door de moderator. Hier stond een vraag om persoonlijke gegevens uit te wisselen en dat is tegen de spelregels.

6 mei 2014, 15:05, manon.manon
69

Hee moppie,

Ik WIL stoppen geloof me! Maar ik KAN het niet :(, elke keer als ik iets eet voel ik me eigen zo slecht. Dat ik gewoon niet meer normaal kan eten zonder mezelf schuldig te voelen.

*******
xxxxx

* Dit bericht is aangepast door de moderator. Het uitwisselen van persoonlijke gegevens is tegen de spelregels. Dit is om je privacy te beschermen en ervoor te zorgen dat 99 gram een veilige omgeving voor iedereen blijft.

6 mei 2014, 16:05, _verwijderd_
70

@mags, die moderator heeft je bericht aangepast...

********** dit bericht is aangepast door de moderator omdat de inhoud in strijd was met de spelregels van het forum.

6 mei 2014, 20:05, manon.manon

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.