Ik ben gewoon gezond toch?

Hoi guys ik vind zeker dat ik gezond eet. Mijn ouders dus niet maar dat is onzin. Ik eet heel veel groete en fruit ik keek naar gezonde dingen. Ik mag geen tompuche eten of brownies of donuts en chips en koekjes en ik heb er wel verdriet van kon ik maar lekker veel en ongezond eten pitza eet ik wel en hamburgers maar wie bezoekt er nou site's of wil anorexia. echt he die meiden die stoer willen doen. Maar ik eet en drink dus heel gezond mijn moeder wil ook naar de dokter. hoe dit begon kwam door school ik heb net wat overgewicht gehad. nu heb ik een prima gewicht ik ben wel veel afgevallen eerst at ik heel veel taard en koekjes nu dus niet het is lekker maar ik wil wel gezond zijnmijn bmi 1s 1 of 19. bst dun dus maarmijn moeder zegt dat ik TE gezond leef. ik doe alleen maar gezonde dingen eten en weiger chips te eten wat is dit? bedankt voor de tips liefs *****zijn

30 jun 2017, aaaaaaaaah


Reacties

plaats reactie
1

Het is: verstandig.
Maar als het een obsessie is kan het orthorexia zijn.
Ik heb wat jij hebt ook.

30 jun 2017, 18:06, Lala
2

ja maar ik wil geen eetstoornis heb ik denk er wel de hele dag aan. n ben bang om ongezond eten tee eten

30 jun 2017, 18:06, aaaaaaaaah
3

Dit lijkt echt op de schrijfstijl van 'hoi'

1 jul 2017, 09:07, Lol
4

is ook zo maar ja ik voel me echt verrurst

1 jul 2017, 09:07, aaaaaaaaah
5

ik ben ook hoi maar ik had boulima en ik wil aankmen maar wel heel gezond ik wil geen f.. eetstooornis maar het gaat niet om mijn naam maar ik wil advies groet fleura 13 jaar

1 jul 2017, 09:07, hoi
6

Oké, wees jezelf, houd van jezelf. Ga jezelf niet meer wegen. Blijf gezond eten (2000 calorieën per dag) en lekker bewegen. Dan komt alles op zijn plek terecht.

2 jul 2017, 21:07, Yoyoyoghurt
7

Yoyoyoghurht je hebt echt gelijk je moet van jezelf houden ik ook ook vind ik dat moeilijk

3 jul 2017, 07:07, laura xxxxx
8

hey ik wil ook gezond eten maar pitza of friet of caramel en taart en cupcakes en donuts en chocoladerepen en nootjes en chips en koekjes met creme of bisschuits vind ik heerlijk dan lus ik ook nog cola sinas ranja en water ik hou van stokbrood en boterhammen met pasta en hagelaslag en aardeien en sinasappels en appels en wortels ik ben niet zon eter maar pitza o ik eet het elke week of shisi is dat lekker? ik eet opzich wel goed ik heb 1 kilo ondergewicht maar hey ik ben blij ik ben dun maar ja ik eet gewoon wat ik wil en hoeveel ik wil Xx

3 jul 2017, 16:07, laura xxxxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.