Ik ben een jongen met borsten en ik wil een BHtje.

Hoi,
mijn naam is Stan. Ik ben 14 jaar en ik ben best stevig (dik). Ik heb al mijn hele leven, maar de laatste tijd heel erg ook borsten, dat is vet, maar ze zijn gewoon heel groot en gaan op en neer als ik ren.
Ik heb twee zusjes, een oudere zus van 16 en een zusje van 12. Mijn moeder had laatst geshopt met mijn twee zusjes, en toen hadden ze BH´tjes gekocht; mijn zus een in 75C en mijn kleine zusje haar eerste; 70AA met vulling.
Laast was mijn zusje nog op school en was ik alleen thuis omdat ik al uit was en toen heb ik haar BH aangedaan (ze had er twee gekocht, vandaar dat er nog eentje thuis lag 😊) Toen heb ik er mee gerend en mijn ¨borsten¨ bleven gewoon op de goede plek en ¨sprongen¨ niet meer. De BH zat ook gewoon heel lekker en heel fijn, en ik word ook wel eens uitgelachen om mijn ¨borsten¨ en met zo´n BHtje is dat natuurlijk minder omdat ze minder zichtbaar zijn. Het gaf een heerlijk gevoel. Nu schaam ik me heel erg; ik ben namelijk naar de Livira geweest en ik heb daar een BHtje gekocht voor mezelf (en ik zei dat ie voor mijn zusje is), zonder dat iemand dat wist. Ik zou het graag aan mijn zus willen vertellen, omdat ik met haar altijd goed kan praten, maar dat durf ik geeneens. Ik schaam me echt dood; welke jongen heeft nou weer een BH? Dus wat moet ik nu doen😓?
Trouwens ik zit op dit forum omdat ik dat gewoon fijn vind om te lezen.

28 mei 2017, Stan


Reacties

plaats reactie
1

heey, ik ben een meisje en ik vind dat jongens ook perfect een bh kunnen dragen. En als je je er goed in voelt dan moet je het zeker doen! wees niet bang om er met iemand die je kan helpen over te praten.
ps let niet op die reactie boven mij, die is wss een klein kindje die niks beter te doen heeft met zijn leven
veel succes x

28 mei 2017, 20:05, MY CHEMICAL ROMANCE = ❤❤❤
2

hoii,
je kan misschien ook een binder kopen.
die dragen transjongens vaak, maar denk dat het voor jou wel lekker zit.

xx anna

28 mei 2017, 20:05, appelsientje
3

Ik snap dat je dat fijn vind alleen is het niet een beetje raar? Sta je je zo om te kleden in de kleedkamer op school heb je een bh aan😅

29 mei 2017, 19:05, 😋
4

Als je je moet omkleden is het toch een beetje vreemd dat je een bh aan hebt.
Miss is de beste oplossing om het tegen je moeder te vertellen dat je het niet leuk vind om vorsten te hebben.
En stel voor om af te vallen.
Als je dat lastig vind kunben je zussen of je moeder je miss helpen

29 mei 2017, 21:05, Sidney ♡
5

Of ga proberen aftevalle? Da ben je der meteen vanaf ...

30 mei 2017, 08:05, Tilburgerr
6

Hey,
ja ik snap wel wat jullie bedoelen met afvallen; alleen ben ik gewoon bang dat dat niet lukt. Dat heb ik echt al heel vaak geprobeerd, maar het lukt echt niet en dan is het gewoon niet meer leuk. Ik wil mezelf gewoon nemen zoals ik ben en ik ben het er juist altijd mee eens dat je moet doen waarmee jij je fijn voelt... Alleen dat is nu gwn echt heel moeilijk. Ik ben vooral echt heel bang voor de reacties in de kleedkamer van andere jongens... Maar moet ik het toch gewoon doen? En zo´n binder, waar kan je dat kopen?
Groetjes (en bedankt voor al jullie lieve hulp!) ❤
Stan

30 mei 2017, 18:05, Stan
7

Hey Stan,
Je zou ook het bhtje niet kunnen dragen als je gym hebt of je ergens moet omkleden, dan merken de jongen het niet. Tieners zijn tegenwoordig helaas onvoorspelbaar. Maar als jij je er goed in voelt, zou ik hem gewoon dragen! Als je echt wilt afvallen, moet er een manier zijn maar dan kan je beter hulp vragen. Alleen een doel bereiken is erg lastig.

31 mei 2017, 23:05, MickeyMouse
8

@MickeyMouse Ja daarom wil ik ook niet meer afvallen. Ik heb heel veel moeite gedaan om mezelf te nemen zoals ik ben. Ik ben in groep 4 en 5 gepest om mijn gewicht. Toen ik veranderde van school hield dat op. Maar nu is het terug ben ik bang. Dat ging zo:
Ik had dus een BH aan, maar ik had gym. Ik had alleen óók een hemd aan over de BH, dus ik dacht; nou dat ziet niemand. Maar nee, de jongen naast me (ik noem hem maar even Peter) zag het, dus Peter zei tegen iedereen; ¨Kijk, die dikkerd heeft een BH aan zodat niemand zijn tietjes ziet¨ iedereen lachte. Ik ben super verdrietig hierom. Ik durf het tegen niemand te zeggen maar ik word nu wel de hele tijd gepest. Ik voel me zo rot.

1 jun 2017, 19:06, Stan
9

Hai Stan,
Het is heel vervelend dat mensen zo doen. Ja, misschien is het raar als een jongen een BH draagt en een meisje niet, maar iedereen heeft wel iets wat hij/zij raar vindt. Hoe dom de rest ook doet, probeer te doen wat je zelf wil. Als je er alsnog veel moeite mee hebt, praat toch met je zus, je zei dat je goed met haar kan praten. Ze is je zus, misschien vindt ze het eerst raar maar grote kans begrijpt ze je wel. Het hele gedoe rondom afvallen hoef je als je het niet wil helemaal niet te doen, het is je eigen keuze. Ik heb zelf een jongen bij mij in hetzelfde jaar zitten en hij is heel raar en ook stevig gebouwd, sommigen noemen hem dik en lelijk, maar hij is eigenlijk gewoon een hele aardige jongen. Als de jongens tegen je zeggen dat je dik of lelijk bent, zeg dan gewoon dat JIJ tenminste een goede persoonlijkheid hebt, in tegenstelling tot hun. Dan zijn ze snel uitgepraat. Bijt van jezelf af en laat hun pesterijen niet in je hoofd doordringen, laat ze lekker en denk om wat JIJ wil, niet wat hun willen.
Xx

2 jun 2017, 15:06, Cheryl
10

Super lief! Je hebt me erg geholpen. Gisteravond heb ik het tegen mijn zus gezegt. Ze moest even lachen en zei toen dat ze het goed vond dat ik het op dit forum had gezet, maar dat ze het allang gelezen had omdat ze zelf ook op dit forum zit en ze wel dacht dat ik het was (ik heb mijn echte naam gebruikt) We lazen samen de reacties door en toen zei mijn zus bij jou (Cheryl) reactie dat je gelijk had. Het pesten is nog niet voorbij, maar ik heb wel een vriendin waarmee ik nu gewoon omga en onze vriendschap word nu wel hechter omdat ik niet meer met de jongens omga. Iedereen heel erg bedankt ❤

3 jun 2017, 14:06, Stan
11

Doe anders een topje of een sport bh aan

3 jun 2017, 21:06, Seceret
12

Ja idd maar ik vind ook dat je je eigen keuze moet maken doeg

4 jun 2017, 18:06, belle
13

Lol

18 mei 2018, 22:05, Lol
14

of een bh met vulling

11 jul 2018, 18:07, pantyboy
15

ik draag elke dag een bh on mijn shirt , ik heb man-boobs en ik vind het heel prettig ook nog om een bh te dragen

28 jul 2018, 07:07, panty
16

ik ben nu 65 en draag al van mijn 12 een bh, verborgen voor iedereen tot ik gehuwd ben. Ik heb al van mijn 12 natuurlijke borst ontwikkeling en heb nu een 85 B.
Wees fier op wat je hebt, maar het is niet altijd eenvoudig.

1 okt 2018, 10:10, pyrus
17

Hey Stan, ik weet niet of je nog reacties nog hebt, maar waarom zagen de jongens in jouw klas je bh? Was je hemd doorschijnend? Of zagen ze dat je dubbele bandjes had? Ik bedoel van je hemd en de bh. Als de hemd doorschijnend was kan je een ander soort hemd proberen en als het de bandjes zijn kan je een hemd aan doen met breede bandjes. Het kan natuurlijk ook een andere reden zijn. Ik ben zelf en meisje en zou er geen problemen mee hebben als een jongen een bh zou dragen. Doe lekker wat jij fijn vindt en trek je er niets van aan. Ik weet dat ik dit makkelijk kan zeggen, maar hoop dat je dit kan. Hopelijk heb je iets aan mijn lange verhaal

Groetjes, Arwen

1 okt 2018, 19:10, AB1313.4
18

Is je klas leuk? En word je gepest? Dan is het misschien iets minder maar zoals iemand anders hier al zij een binder en dan een niet doorschijnend hemd eroverheen voor bij omkleden gym enzo?

17 okt 2018, 19:10, Sc6
19

Ik draag ook een bh omdat ze geil zijn

22 nov 2018, 17:11, Kaas
20

ik draag een bh omdat ik dat gewoon heerlijk vind om mijn man boobs

14 dec 2018, 05:12, panty
21

ik heb een beetje mannenborsten en daar kreeg ik wat last van toen ben ik een bh gaan dragen onder mijn kleding
en dat bevalt me eigenlijk best

16 mrt 2019, 08:03, pantyboy
22

Opdrukken, planken, gewichtheffen

22 mrt 2019, 00:03, Laura
23

op wie of wat slaat de reactie hier boven?

19 apr 2019, 07:04, pantyboy
24

Je mag doen wat je wilt, als je een bh wilt dragen moet je dat gewoon doen. Ik vind het juist leuk als iemand iets doet wat diegene graag doet!! Veel liefs, Anoniempje💖 ( trouwens, trek je er niets van aan wat anderen vinden!😛)

23 jun 2019, 17:06, Anoniempje💖
25

Geniet ervan, je hebt een BH gekocht omdat je het fijn vindt. Dan mag jij hem ook dragen als je het fijn vindt het maakt niet uit wat anderen zeggen wat jij fijn vindt vind jij fijn. Als je erover wil praten met je zus zou ik dat eerlijk gezegt wel doen! Veel succes! 💞

30 jun 2019, 22:06, I ❤️ Harry Potter
26

Omg Stan respect naar jou bro k heb preses hetzelfde😉

5 jul 2019, 00:07, Kers
27

ik vind het heerlijk om een bh te dragen en ik heb er echt een beetje steun van

1 sep 2019, 08:09, pantyboy
28

Groot gelijk stan. Ik ben 45 en ik draag ook al vanaf mn 14e een bh. Kan me niet schelen wat iedereen er van denkt. Ik heb maat 90b. T shirt bh. Ik zou het gewoon doen als ik jou was.

23 sep 2019, 23:09, Jan de man
29

een voorgevormede beugel bh met siliconen inleg , nu lijkt het of ik echt borsten heb . heerlijk

19 okt 2019, 07:10, pantyboy
30

die draag ik nu elke dag ik heb nu een cupje c

5 jan 2020, 22:01, pantyboy
31

Hallo ik ben was een jongen maar nu ben ik een transmeisje ik ben 14 jaar en ik heb ook nog geen borsten en ik draag ook een bh elke dag en ik mijn klas vind iedereen het oké dat ik een transmeisje ben en dat ik dus ook bhtjes draag het zit ook gewoon heel lekker en ze behandelen mij ook gewoon als Meisje

25 jan 2020, 06:01, Elize
32

Hoi.
Ik snap dat het moeilijk is om af te vallen. Eigenlijk is het gewoon gezond eten en genoeg bewegen. Tuurlijk kan je dan gewoon soms een koekje eten of een bakje chips. Maar gezond eten is al 3/4 van gezond zijn.
Een bh dragen is hele maal niet erg, vooral als je er fijn bij voelt, ik zal wel op passen als je je gaat omkleden met jongens, de wereld is een maal hard... Ik zal hem dan effe uit doen of al je gym T-shirt aan hebben. Ik denk wel dat je er met je moeder over moet praten .
Heel veel liefs
D

25 jan 2020, 13:01, D💞
33

Jongen 14
Het is niet erg ik draag ook altijd bh’tjes ik vind ze ook gw lekker zitten en ik draag ze ook gw naar school en mijn ouders vinden het ook niet erg ze gaan zelfs mee bh’tjes shoppen voor mij

7 mrt 2020, 07:03, Jongen 234515
34

Ik zou ook wel een vriendje willen die bh's draagt. Niks mis mee. Draag lekker die bh en geniet er van. Trek je niks aan van anderen en draag je bh met trots.

18 mrt 2020, 23:03, Lara.Murgia
35

ik draag elke dag een lange bh met brede bandjes
een huidkleurige bh die door de meeste mensen een oma bh word genoemd

4 apr 2020, 07:04, pantyboy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.