ik ben denk ik te zwaar

ik wil afvallen iemand tips? 11 jaar 153= lengte en 50 kilo Helpp!

4 mei 2023, Fatty


Reacties

plaats reactie
1

Probeer meer te sporten en te bewegen. Pak in plaats van een koekje of snoepje een stukje fruit.
Meschien kan je ook in plaats van hagelslag of chocoladepasta, iets gezonds op je brood doen zoals vlees of pindakaas.
Ik ben zelf net 12 en ik weeg 30 kilo dat is zwaar ondergewicht en dat is net zo ongezond als overgewicht. Als je je er echt zorgen over maakt, mag je altijd contact opnemen de huisarts. *
Hopelijk heb je iets aan m'n tips.

*Dit bericht is aangepast door de moderator

5 mei 2023, 09:05, Noa
2

AAh bedankt Noa! Ik had niet gedacht aan bewegen heel erg bedankt!

5 mei 2023, 09:05, Fatty
3

Goed dat je ermee bezig bent!

Je gaat ook nog groeien hè.

Je gewicht gelijk houden, helpt zo dus ook. Een langer lichaam met hetzelfde gewicht is immers slanker per centimeter ;).

Als je straks 14 bent en 1.65 m met 52 kg (heb je nog twee kilo speling), heb je perfect lichaam waarmee je je zo in bikini kan laten zien :).

Centimeters verlies je dus niet alleen door af te vallen, maar ook door je gewicht (ongeveer) gelijk te houden en ondertussen te groeien!

12 mei 2023, 17:05, Tristan
4

Je bent niet te zwaar. Je bent nog jong en je hebt een prima gewicht voor je lengte. Eet gezond en beweeg genoeg en dan komt het allemaal goed. Probeer niet teveel te focussen op gewicht want dat is helemaal niet zo belangrijk

12 mei 2023, 23:05, Maisje
5

Dankje wel Maisje en Tristan (grappig tristan een jongen op mijn school heet ook tristan 😂) heel erg bedankt voor jullie reactie ik wens jullie een fijne leven verder.

14 mei 2023, 13:05, Fatty
6

Haj ik ben een meisje 13 jaar en rond de 60kg ik ben 1m63 is dit hoog?

30 mei 2023, 19:05, La anonima

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer