Ik ben behoorlijk onzeker 😕

Ik ben best wel onzeker, over mijn uiterlijk en mijn lichaam enzo. Voornamelijk mijn borsten. Ik wil ze eigenlijk helemaal niet en ik zie ze alleen maar als een last. Als ik een stoepje af fiets, gaan ze al helemaal heen en weer en dat doet best veel pijn. Ook tijdens gym als we moeten hardlopen doen ze ook veel pijn. Maar even terug naar het onzeker zijn. Ik zit dus niet lekker in mijn vel, en ik zonder me ook behoorlijk, snel, af van een groepje. Ik vind het fijn om alleen te zijn en gewoon muziek te luisteren. Helemaal niemand om me heen. Alleen ik, en mijn, muziek. Ik heb ook, dat als er bijvoorbeeld een emotioneel moment is ofzo, dat ik dan niet weet wat ik moet doen enzo. Ik schaam me dus voor hoe ik eruit zie en wat ik, doe enzo. Ik wil hier vanaf en ik, wil gewoon dat ik me minder afzonder van de groep zodat ik beter bevriend met ze wordt enzo maar, ik, vertrouw ze op een of andere manier ook nog niet helemaal.

Maar ja ik, wil, dus van deze gevoelens af dus hebben jullie tips?

12 sep 2020, Anoniempjevan12


Reacties

plaats reactie
1

Meid, iedereens lichaam is anders, de ene heeft grote borsten en wil er vanaf, de andere is plat maar wil heel graag borsten. Je kan niet alles gelijk hebben. Bovendien was ik in jouw leeftijd ook zo lonely: ik voelde me niet hier te horen. Maar uiteindelijk is het toch goed gelopen. Je moet gewoon alles van een positieve kant bekijken, bijv: ik heb borsten, en daardoor vallen jongens sneller op mij. En als jij over iets onzeker bent, praat erover met een trouwe vriend/vriendin, want je moet dat nooit bewaren. Anders zal dat later «opstapelen», en word jij er gek van/ je zal er depressie van krijgen.

12 sep 2020, 21:09, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.