ik ben bang voor vanalles

hallo, Ik ben de laatste tijd heel bang dat mijn ouders doodgaan of dat ik kanker krijg of een andere enge ziekte. Ik ben goed in leren en volgend jaar ga ik naar het middelbaar ik ben (je ziet het al aankomen) bang dat ik het jaar niet ga halen,ook ben ik bang dat ik te dik wordt ,maar ik kan niet stopoen met snoepen mijn ouders zijn er gelukkig wel streng in maar later... PS: ik ben elf jaar heeft dat met de puberteid te maken? Stuur aub terug!!!

12 okt 2020, Hermoine Lestrange


Reacties

plaats reactie
1

Praat hierover tegen een vertrouwenspersoon en misschien heb je een angststoornis?

13 okt 2020, 08:10, juliatje.
2

wat is angstoornis precies?

13 okt 2020, 20:10, Hermoine Lestrange
3

Het is een vrij ruim begrip en is bij ieder persoon anders maar het is= Een angst- en piekerstoornis veroorzaakt heftige angsten in het dagelijks leven, zonder dat er echt gevaar is in leven. Dit kan dagelijks voorkomen, naar schatting heeft 6% van Nederlanders het. Deze stoornis maakt leven minder goed door de grote aanwezigheid van angst, vaak leid je sociale leven eraan.

14 okt 2020, 19:10, juliatje.
4

kan maar ik ben heel sociaal enz.

15 okt 2020, 16:10, Hermoine Lestrange
5

help mij AUB!!

15 okt 2020, 16:10, Hermoine Lestrange
6

Je hebt verschillende soorten angststoornissen en ja je kan sociaal zijn en angststoornis hebben : een Gegeneraliseerde angststoornis is mijn gok bij jou maar ik ben geen persoon die hiervoor gestudeerd heeft. Maar mijn tip kijk wat info filmpjes, lees wat erover,vraag mensen voor hulp en zet alles op een rijtje en kijk of jezelf hierin herkent.

15 okt 2020, 20:10, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.