ik ben alleen en ik voel me eenzaam

Vandaag is het kerstavond. Iedereen bezoekt zijn familie, is misschien op vakantie of gaan op uitjes. Bij mij is het anders. Ik heb geen contact met mijn familie behalve mijn vader en moeder. Mijn ouders zijn gescheiden dus ik praat niet zo vaak met mijn vader. Mijn moeder is vaak bezig met haar eigen ding. Daarom haat ik kerst en nieuwjaar, het is bedoeld om het met je familie gezellig te vieren.Terwijl ik dat niet kan doen. In het algemeen ben ik alleen, ik heb niet echt vrienden ofz en ik ben er gewend aan geraakt, maar op sommige momenten zoals nu, wil ik zo graag met iemand zijn. Heeft iemand ook dit?

25 dec 2019, kiriitori


Reacties

plaats reactie
1

Ik doe zo ook mijn eigen ding. Ben gewoon bezig geweest met mijn hobby

28 dec 2019, 11:12, Bikinigek
2

Er is nu ook een of andere app, stoelvrij heet ie geloof ik. Dan kan je mensen die eenzaam zijn uitnodigen voor kerst. Of misschien zelf bij iemand aanschuiven. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

29 dec 2019, 07:12, Anoniempjevan11
3

Oh en trouwens het is niet gesponsord ofzo ik zag ooit gewoon een reclame daarvan.

29 dec 2019, 07:12, Anoniempjevan11

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.