IK BEN AANGERAND??

Haii, ik ben een meisje van 13, ik wil liever anoniem blijven maar ik heb de laatste tijd heel veel nachtmerries en enge gedachtes. Vorig jaar rond juli ben ik op een verjaardag aangerand. degene die het heeft gedaan vertrouwde wij eerst helemaal maar nu natuurlijk niet meer. het ging dus zo... ik ging naar bed en midden in de nacht rond 12 uur was die gast er nog. hij heeft gezegt dat hij naar huis ging en is toen stiekem naar mijn kamer geslopen. ik werd wakker doordat hij aan mn borsten zat te knijpen. hij likte ook aan me en ik draaide de heletijd weg. ik durfde niks te zeggen want ik was bang dat hij meer zou doen. toen probeerde hij verder te gaan en kneep en likte aan mn kont. ik was echt superbang en besefte niet wat er gaande was, het raam stond open maar ik durfde echt niet te roepen. op zo'n moment weet je echt niet wat je moet doen... later vingerde hij mij en toen was ik er klaar mee en ik zei dat ik me ziek voelde en ik deed alsof ik moest kotsen enzo toen schrok hij en gaf hij me nog een zoen op mn mond met zn tong en ik draaide weg. ik was 12 toen, besef je je wel dat dit veel te ver gaat ! toen liet hij me gelukkig met rust. hij is in totaal wel een half uur bij me geweest en al die tijd lag ik te rillen en was ik doodsbang. ik durfde het niet aan mn moeder te vertellen maar later die dag heb ik het toch maar gedaan. zij geloofde me en toen een week erna is ze naar de politie gegaan. ik heb ondertussen in een jaar tijd allemaal gesprekken met de politie gehad en ook een dna test gehad. ondanks dat het nu voorbij is heb ik nog altijd de angst dat het me nog een keer zal gebeuren. en ik heb er heel veel nachtmerries over, nu nog steeds....
hoe kan ik van deze angst afkomen??????
please help me ......<3

13 jul 2016, hartjess


Reacties

plaats reactie
1

Misschien een optie om naar een psychiater te gaan?

14 jul 2016, 13:07, Carrie
2

@Carrie dat zou wel kunnen maar we hebben het thuis niet zo breed mn ouders zijn ook net gescheiden. maar iig bedankt x.

14 jul 2016, 23:07, hartjess
3

heeft nog iemand een idee??

17 jul 2016, 22:07, hartjess
4

Ik ben verkracht door mijn neef toen ik 8 was ben nu 11 ik heb nooit wat gezecht tegen mijn ouders ik durf dat niet

17 jul 2016, 22:07, LisjeLotje
5

@LisjeLotje

Ik snap heel goed dat je het niet durft maar je gaat er uiteindelijk toch mee blijven zitten, je schiet er niks mee op het niet te vertellen. Als je het aan iemand verteld bijvoorbeeld je lerares of je mentor (als je die hebt) houden zij het geheim maar dan heb je het toch aan iemand kunnen vertellen, i know wss ga je dit niet meer lezen maar miss voor andere meiden die ook zijn verkracht óf aangerand zou ik dit zeker doen.

xxx

2 nov 2017, 23:11, helpertje
6

Veel succes ermee ik heb ook enge gedachtes en nachtmerrie maar dan ben ik niet aangerand maar iets anders. Bij mij helpt een dromenvanger (bijgeloof maarja) gewoon in je kamer hangen en dan kan je gewoon weer goed slapen krijg je enge drome/ gedachtes hem uitschudden. Bij mij werkt het maar is wel een bijgeloof.

3 nov 2017, 23:11, Laama

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.