Ik ben 15 en heb bijna geen borsten

Ik ben 15 jaar en ik heb bijna geen borsten...
ik vind dit echt vreselijk. Ik draag bh’s en daarin doe ik siliconen vullingen zodat het lijkt alsof ik wel gewoon borsten heb. Zonder vind ik zo lelijk! Het past niet bij me lichaam. Ik heb dit al een tijdje zo en niemand weet dat ik dit doe. Met bikini’s draag ik meestal pushup zodat het beetje wat ik heb erg omhoog geduwd word en dan zie je niet dat ik heel weinig heb. Het duurt zo lang en het lijkt net alsof ze niet groeien.. ik ben al een jaar ongesteld, misschien dat het nog moet komen. Kan iemand mij vertellen wat er is? Ik heb gehoord als je aan de pil gaat dat je hormononen sneller gaan werken en je borsten eerder gaan groeien.

16 okt 2017, Esmé


Reacties

plaats reactie
1

hoi esmé wat jammer. ik heb ook geen borsten. maar je kan ook wc papier doen. sommige hebben wel sommige niet. ik wil het ook. maar niet iedereen heeft iets. later kan je vergroten. misschien is het slecht idk. welke cup heb je? A of B zijn klein. ik heb ook kleine.

16 okt 2017, 13:10, monalisa
2

Ze kunnen nog makkelijk veel groeien hoor, bij mij is dat ook zo, ze kunnen ineens best veel groeien in een paar maanden :)

16 okt 2017, 15:10, X
3

@monalisa ik heb nieteens een bh maat... het moet dan echt wel AA of AAA zijn

17 okt 2017, 14:10, Esmé
4

Ik had eerst ook superkleine borsten maar die zijn zeer zeker gegroeid :) in twee jaartjes ben ik naar 70E gegaan dus er is zeker hoop. En sinds ik aan de pil ben gegaan heb ik er nog een cup bij gekregen (van D naar E). Dus dat zou je kunnen proberen, verder heb ik niet echt tips xx Eventueel twee bhs over elkaar heb ik wel eens gehoord?

xx

18 okt 2017, 15:10, kusjesss
5

Gewoon hopen dat ze gaan groeien, anders misschien inderdaad de pil nemen, of je hebt pech en krijgt niet echt borsten moet je misschien als je wat ouder bent een borstvergroting doen als je het heel stom vind, maar wacht tot je 18, suc6 ermee ❤️❤️❤️

18 okt 2017, 22:10, Kola
6

Dont worry! Komt echt wel goed! Ik zat in de 3de klas, en ik had toen pas aa. Nu zit ik in de 4de en ik heb nu A. Maar je moet echt geduld hebben. Geloof me, het komt nog wel😊

19 okt 2017, 16:10, ...
7

Ik ben ook plat.

19 okt 2017, 17:10, Ik zeg alles wat ik denk
8

Ik ook! Ik ben 14,5 en ik heb cup 70aa

22 okt 2017, 19:10, help me
9

Wat vervelend dat je er onzeker over bent zeg! Ik heb zelf (helaas) een enorme voorgevel (70G) hoewel deze maat steeds vaker voorkomt ben ik daar ook heel onzeker over.

Wat niet is, kan echt zeker nog komen! Groot of klein, beiden hebben hun eigen zegeningen. Ik vind het bijvoorbeeld heel elegant als vrouwen wat kleinere borsten hebben. Je bent nu natuurlijk nog wat jonger en het klinkt misschien stom, maar over een aantal jaar kan je je zegeningen gaan tellen!

Tip: als je echt onzeker bent, loop dan eens een lingerie speciaalzaak binnen. Ik bedoel niet de grote ketens dan haha. Verkopers in bepaalde speciaalzaken zijn mijn heldinnen. Je hoeft er overigens niets te kopen. De meeste verkoopsters vinden het heel leuk om onzekerheden weg te kunnen nemen en daar hoeven ze niets voor terug.

23 okt 2017, 01:10, Linda

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.