ik begrijp mijn leven niet😕

Hey girls. ik heb een vriendin Juna sins 2013 was ze lief. Toen werden we beste vriendinne. We kregen dezelfde mening en ik deed alles voor haar. toen zijnden mijn vrienden dat zij me gebruikt. Ik MOEST alles voor haar. Maar toch hield ik van haar. In september 2016 gingen we naar een andere klas. Zij zei dat ze moest huilen. Maar later kreeg ze een vriendin. Later een halfjaar of zo mocht ik niet heel vaak meedoen. Mar eerst huilden ze en rooste ik haar. Nu zei zij ik ken ... al mijn hele leven. maar ik denk van niet ze praate er nooit over. Nu zijn hun BFF'S ik ben kapot. Hebben julie nog tips voor hun vriendschap te verminderen of dat ze meer van mijn houd.(zei doet niks voor haar) of dingen om te vertellen. of steun Xx love

9 jun 2017, lauraxxx


Reacties

plaats reactie
1

beste laura probeer anders iets te doen met andere vriendinnen -vrienden dat kan afleiden. want juna verdient je niet je verdient veel beter.heel veel sterkte juliatje.

10 jun 2017, 20:06, juliatje.
2

Bedankt maar weet je haar vriendin is ook zo gemeen en stom ik wil hun vriendschap weg laten gaan gemeen? nee het is goed hun trug pak. ik haat dit ik ben kapot

10 jun 2017, 20:06, laura xxxxx
3

Hoi
ik begrijp het leven ook niet.
Leuk, dan hebben we wat gemeen.

10 jun 2017, 21:06, Meisje
4

bedankt meisje maar mensen die niet duimpjes omlaag respetk loos ik ben verdrietig dus leef mee tips welcome

11 jun 2017, 15:06, laura xxxxx
5

zie je niet hoe enorm gemeen dat is hoe durf je lach maar maar je hebt geen mening jij wilt zelf de meeste duimpjes omhoog dat is het ook stom van 99 gram

12 jun 2017, 17:06, laura xxxxx
6

???
Ben je nou boos op mij ofzo???

13 jun 2017, 22:06, Meisje
7

nee natuurlijk niet jij bent lief

14 jun 2017, 11:06, lauraxx
8

Oh okii tnxx!

14 jun 2017, 18:06, Meisje
9

hey bedankt voor julie berichtjes erg lief Xx maaar ik ben nog steeds kapot ik wil hun vriendschap breken of minder maken ik dacht dat wij bffs waren en zij kent mijn eerder en dan zegt zei dat ze hun eerder kent en eigelijk heb ik de namn een beetje veranderd ze word snel boos en haar *** vriendin het s net asl vreemdgaan

16 jun 2017, 18:06, laura xxxxx
10

Misschien kan je met andere vriendinnen erover praten, en ik denk ook dat je haar gewoon aan moet spreken ermee.
XXX

20 jun 2017, 17:06, Meisje
11

@Meisje je bent eeen lieve leuke meid die mijn heeft geholpen n je geeft goed advies Xx en dikke knuffel

20 jun 2017, 19:06, laura xxxxx
12

@laura xxxxx Dankjewel 💖 Dikke knuf terug 😘

Gaat het nu dan al beter met je??
XXX

21 jun 2017, 16:06, Meisje
13

Je bent echt zo lief bedankt dat je het vraagt. Nou eigelijk niet ik voel of ik mislukt ben ik kan niks ik ben te dun en met gym woord ik als laatste gekozen en floor zecht ook dat ik niet goed ben. ik zit ook op praktijk soms lijkt het of ik geen mens ben en ik woord ook gek van mijn zogenaamde vriendinnen iedereen woord boos op mijn en zeggen ik ken die langer ik bel Juna die eigelijk juul heet niet meer. ik zeg nu gewoon haar naam want ik vind dat zij mag wegwezen uit mijn hele leven. nu belt zijn mijn

21 jun 2017, 19:06, laura xxxxx
14

Lief Meisje bedankt voor jou lieve berigtjes. Net belden zij mijn heel onverwacht. ik heb haar naam verteld als zij dit leest. ik heb ook een beetje de waarheid verteld. ik zei dat ik me lullig voelde maar wel door iemand anders. echt ongelofelijk ik heb haar al een maand niet gebelt. omdat ik haar een cadeutje wou geven op school maar zij ging allen maar met iemand anders om die zze zogenaamd lager kent. ik denk nu dat ik amber mijn bff van nu kwijt ben we hebben steeds vaker ruzie en juul ze heeft iemand anders maar ik doe meer moeite ik ben wel haar slaaf en ik ben spek en bonen en haar 1e bff is geen slaaf en kent ze korter ik heb zin om juul's bff te slaan Love meisje je bent heel aardig en geeft goed advies knuffel

21 jun 2017, 20:06, laura xxxxx
15

ik wil ook afleiding en haar vergeten maar ze heeft nog mijn nummer en ook het huisnummer iedereen keurt het bellen met mijn slaafenleider af ik zag nooit in dat ze zo was

21 jun 2017, 20:06, laura xxxxx
16

probeer het anders tegen je mentor te vertellen.

22 jun 2017, 16:06, juliatje.
17

durf ik niet hij klikt allesdoor

22 jun 2017, 17:06, laura xxxxx
18

Wat een stomme mentor heb je dan...

Bedankt voor je complimentjes en je knuffels 😘 Super lieff!

Dat je als laatste word gekozen bij gym is ook heel vervelend. Sws is op die manier teams maken ook gwn stom maar goed. Ik weet echt even niet hoe ik je nog kan helpen. Ik vind het heel zielig maar ik weet niet wat je nu het beste kan doen... sorry!!! Gelukkig heb je bijna vakantie...
XXX

23 jun 2017, 23:06, lol
19

Lieve lol ik ben al blij dat jij mijn steunde mega lief en ook advies ik heb een gevoel dat jij het ook meemaakt want jij leeft zo lief mee. ik voel me dom in rij in een bus naar school en zit op praktijk en bij gym zeggen ze Laura laat alle ballen in het coal. dat is zo pijnlijk soms blijf ik wel het langste over maar dan zeggen mijn zogenaamde vriendinnen dat ze de slechtste als laatste kozen. en ik moet perse uithun buurt blijven en an moet ik weer meedoen. ik wil terug naar de bassischool die school was mooi en daar zaten mijn vrienden. maar lieve lol meisje en juliatje echt bedankt julie steunen mijn zo lief met advies Xx heel veel liefs en geluk nog!

24 jun 2017, 09:06, laura xxxxx
20

probeer goed en zelfverzekerd te zijn en misschien ga je me nu haten 🤔 maar probeer er niet teveel aandacht aan te besteden hun vriendschap. je moet je tijd niet aan mensen verdoen die het niet waard zijn.geef ze geen cadeaus laat het gaan dan zijn ze bff maar laat jou leven er niet onder leiden.

24 jun 2017, 09:06, juliatje.
21

Lieve Laura, je bent zeker niet dom maar heel slim,dapper en lief. Ook heel lief dat julie elkaar zo steunen! 😍 Lach altijd, het is gezond en zo kunnen zij jou minder snel pijn doen. Heb jij geen vertrauwingspersoon? Niemand is dom of stom. Veel meiden zijn onzeker, ze denken dat ze te dik zijn. Maar ja soms is het je bouw. En veel mensen vinden het mooi. Maar met een normaal gewicht ben je voor mijn nog dun dat vind ik ik ben ook dun 18 of 17. Maar Laura jij bent slim vind ik je doet lief tegen ons. Ik las ook dat jou ouders zo deden. Trek het niet aan zoek aandacht bij je huisdier als je die hebt. Lak je nagels. Of luister muziek er waren al van die lieve meiden met hulp

24 jun 2017, 10:06, Eva
22

Hee cutie xx
ik ben Eva btw :)
ik heb het de laatste tijd ook erg lastig met mijn vriendinnen
na 5 jaar laat er een (zogenaamde) vriendin mij heel erg zitten en zoekt ruzie met mij terwijl al haar nieuwe vriendinnen erbij staan! Ik voel me heel erg alleen. ik snap helemaal hoe je je voelt! het is namelijk erg stom, maar weet je wat je moet denken? ookal hou je zoveel van haar je moet maar denken als zij nu zo gemeen doen dat zij helemaal jou aandacht en moeite niet waart is! ga is bij andere kinderen in de pauze zitten. maak een praatje enz. ik weet dat dat heel lastig is maar probeer het maar is ;) en ik ben er altijd voor je! ookal ken je me misschien niet maar succes <3 xoxo

24 jun 2017, 20:06, Eva xx
23

Lieve Eva, (andere Eva ik heet ook Eva haha) echt heel lief. Van jou voor Laura. Jou advies is heel goed en ik wens je al het geluk toe dat je kan hebben. Je bent een lieve meid die lieve steun geeft en advies. Je bent het waard voor leuke vrienden. Ik ga ook om met kinderen die heel lief zijn net als julie. Ik hou zoveel van julie allenmaal

24 jun 2017, 21:06, Eva
24

hoi hier ben ik weer lieve meisjes allen bedankt ik heb weer wel een nieuw probleem ik ga naar de 2e eerst ging iemand die ouder is langer blijvnn p die leuke school daar baal ik al te veel van maar nu gaat zij nog naar het vmbo ik wil zelfmoord plegen iedereen haat mijn ik ben verdronken in mijn tranen zij mag daar wel blijven en dan ook nog met haat zussje p vmbo en mijn vriend gaat ook naar het vmbo en weet je ik kom met mijn oude klasgenoten in de klas ik moest toen huilen maar ik kom bij die pestkoppeen in de klas wat moet ik nou ik verdrink in alles de wereld haat mijn de vriendniinen gaan vmbo doen en hun blijven langer ik haat het zelfmoord doe ik het of niet lieve girls tips

26 jun 2017, 20:06, laura xxxxx
25

Laura doe het niet hier wat pest tips 1 als ze iets gemeens zeggen kijk recht in een ogen sta sterk en beledig hen gewoon terug.tip 2 volg anders een training voor pesten.tip 3 als het echt uit de hand loopt wees daarop voorbereid en leer wat tai chi-karate trucjes je weet maar nooit als zij jou slaan sla gewoon terug.tip 4 Als ze bijv. iets van je pakken durf gewoon het terug te pakken en laat zien dat je het niet leuk vind en ga niet zeggen oh ze zijn met zoveel doe dan gewoon het zelfde. tip 5Als ze aandacht proberen te trekken bij jou en je vind het vervelend zeg het tegen een leraar. Ps Be proud on your self be strong you can do it. als je nog meer tips wilt stuur ik het.

27 jun 2017, 11:06, juliatje.
26

Echt waar juliatje??? Pesttips?????? Dit arme kind wilt gewoon een beetje medeleven! Pesten is niet goed, wordt de wereld hier beter van.

27 jun 2017, 14:06, 18+
27

18+ ik geef haar tips om niet gepest worden dat is ook belangrijk en als ik haar alleen medeleven geef en niks anders is dat ook weer stom voor haar want dan is de kans groot dat ze gepest word.

27 jun 2017, 15:06, juliatje.
28

hoi vriendinnen julie zijn super. en 18+ echt bedankt jij leeft ook zo lief mee mar zana is ouder en nog op de basishool en gaat toc naar het vmbo en weetje wat ik erg vind de jongeste van de klas arnoud gaat naar het vmbo ik wou het eerder. en zana gaat ook met haar zusje en ja zij mag komen op een feestje van tessa en toen werd ik rood. ik huil alle bij elkaar ik kan zwemmen zelfs. maar ik verberg wel mijn emotie's niemand behalve julie wilt of bergrijpt mijn mijn ouders doen geen moeite de leeraren niet. ik denk zou ik dood gaan of leven ik ben gebroken door vmbo en heimwee naar de basisschool en dan ga ik naar de 2e met die stomme kinderen die mijn pesten. ik ga echt wat doen sorry maar ik ga spijbelen maar dat kan niet want ik rij met een bus. en weglopehelpt niet. ik krijg de polieti dan met mijn haar woord ik ook gepest omdat ik als enige bruine hare heb de rest heeft blond of rood of zward mar ik niet en mijn kleding ook ik draag stoere kleding en hun van die tuttige. lieve mensen julie betekenen echt veel julie helpen me en leven me. Xx

27 jun 2017, 16:06, laura xxxxx
29

Lieve laura,
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
je kan het,
niet opgeven,
wij houden van je
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

27 jun 2017, 16:06, Meisje (lol)
30

OMG lieve Meise/lol jij bent zo lief. ik geloof ook in mezelf maar de leraren en mijn oudrs niet. ik heb al een beetje tegen mijn zwembad van erdriet opgegeven ik wil toch ik geef maar niet op. ik hou ook zoveel van julie julie zijn goud waard echt julie schatten ik ben zo blij met julie. maar als anderen zo mega lief zijn huil ik ook. maar echt julie mijn lieve mensen ik geef zoveel knuffels en liefs aan julie allemaal. met die lieve tips en meelevens love you all. maar ik heb nog een vraag ben ik dom? zo voel ik mijn wel door mijn klasgenoot wel mag en ik eerder wou. en gelijk moest huilen en ja zana mag ook zij is ouder en bleef toch op de basisschool en opeens mag zij naar het vmbo. ik hou van julie ik had niet gedacht dat er zoveel lieve leuke meelevnde en slimme meisjes waren julie hebben een plek in mijn hart. Xx

27 jun 2017, 17:06, laura xxxxx
31

laura sorry maar dat kan ik niet weten omdat ik je niet ken en kan ik niet weten of je dat bent maar probeer vooral positieve gedachten te hebben.

28 jun 2017, 15:06, juliatje.
32

Je bent helemaal niet dom! Er is echt niets mis met een wat lager niveau, want jij doet gewoon wat je kan. Misschien kan je van school veranderen in het ergste geval?
XXX 😘

29 jun 2017, 12:06, Meisje/lol (ja k verzin steeds andere namen)
33

Hey lol/Meisje vanaf het begin was jij al aardig en hebt veel medeleven en bedankt voor de complimetjes en het lieve gedrag. ik doe praktijk en dan voel ik me lager en ik ga met de bus en mag geen dingen zelf. ja wel tanden en zo maar niet zelf fietsen ergens naartoe gaan. als jij hulp wilt zeg het maar je bent altijd wekom en ik gens julie geluk toe. want dat verdiennen julie wel julie zijn erg lief met julie hulp enzo ench 10000 keer bedankt julie zijn een engel en je bent zo lief je gelooft in mijn en je bent echt oveel goud ik kan het ook zoals jou lieve woorden ik moet geloven in mezelf. 1000e hartjes en knuffels voor julie julie zijn de liefste mesne waar ik durf te dromen

29 jun 2017, 19:06, laura xxxxx
34

maarja ik ben nog steeds boos van die kinderen en het vmbo en de uitnoding vandaag gingen ze knuffelen vlak voor mijn neus leuk hoor

29 jun 2017, 19:06, laura xxxxx
35

laura hoe moeilijk het ook is probeer je in te houden negeer het probeer je emoties te bedwingen.Laat je emoties niet de baas over je zijn.Handelen uit emoties is ook niet goed.good luck en iedereen heeft ze eigen niveau en een negatief zelfbeeld is ook niet al te best voor je.

30 jun 2017, 09:06, juliatje.
36

ik vind het lief wat julie zeggen maar ja als ik mijn emoties niet uitben ik juist meer in uitbarsting ik vind het een vreslijke tijd en ja ik ben nooit uitgenodigt dit jaar

30 jun 2017, 19:06, laura xxxxx
37

net belden ze mijn een van mijn bff zei tegen haar dat ik over haar roddel nu weet ze het en zei het de hele tijd in het gesprek e is boos ik loog van niet maar ja en nu hadden zij een leuke kamp en ik lekkker in de 1e ik baal vanmezelf haar en de school en mijn leven zelfmoord wil ik niet maar ik wil wel iets doen een therpie mag ik niet volgen en veel vrienden heb ik niet ik ben steeds verdrietig een ook over die uitnodinging en juul echt ik baal zo erg

30 jun 2017, 20:06, laura xxxxx
38

Laura liegen is geen oplossing kijk dit misschien op youtube WHAT WOULD HAPPEN IF WE NEVER LIE dat gaat over liegen daar kun bewust van worden of je het wel of niet moet doen.(engels is het ) Waarom mag je eigenlijk geen therapie volgen ? Oké dit klinkt heel raar maar mediteer erover het helpt echt dan kan je goed nadenken wat je wilt.Laura ik snap je wel dat het rot is maar er zijn veel mensen die een rot jaar hebben gehad dus jou tijd komt nog wel na regen komt zonneschijn. good luck ps ik ben er voor je

1 jul 2017, 08:07, juliatje.
39

maar ik voel me echt niet gelukkig zij belden mijn net nog en toen dacht ik rennen niemand weet dat ik dit doe ik voel me schuldig boos bang en verdrietiig kortom k*t ik weet het even niet ik wil zo graag hun vriendschap verminderen zij huilt omdat zij weet dat ik over haar roddel en zij doet het ook en dan liegt ze over haar vriendin die ze zogenaamd lnger ken ik ken haar ook geen 12 of 13 jaar ik ken haar van school dat iri kind verzuipt mijn leven en nu denk ik niet aan manenschijn

1 jul 2017, 15:07, laura xxxxx
40

praat anders met de chat op 99 gram hierover kan helpen.

1 jul 2017, 15:07, juliatje.
41

ja maar die luistert niet heel goed

1 jul 2017, 18:07, laura xxxxx
42

hoezo dat ? anders stuur je een mail.

1 jul 2017, 18:07, juliatje.
43

hey juliatje je bent wel erg aardig en Lol ook en iedereen die meeleeft en tips heeft maar ja ik ben te verdrietig om te schijven en de chat begrijpt mijn niet altijd denk ik al zit ik op de hoogste praktijk en ben een van de jogeste dus eigelijk ben ik wel slim maar ik heb zon dubbel gevoel

1 jul 2017, 19:07, laura xxxxx
44

Bedankt laura maar bedenk iedereen is anders en de ene is weer slim (dat ben je) en de ander heeft weer dat hij goed kan voetbalen bijv. En geloof me een wereld met alleen de zelfde mensen is vreselijk.En probeer de stap te zetten om te schrijven hoe moeilijk het is.En ik snap dat de chat niks was ik vond er ook niks aan de hele tijd complimenten en na een tijdje een suffe oplossing en me de hele tijd behandelen als een kleuter.(dacht dat het misschien bij jou zou werken ik dacht : dat ze het bij jou anders gingen aanpakken)

2 jul 2017, 08:07, juliatje.
45

bedankt julia je hebt gelijk over dat iedereen anders is stel iedereen heeft een eetstoornis iedereen heeft een hond iedereen heeft blond haar en baluwe ogen het is niet leuk maar ik werd niet uitgenodigt zi kent mijn 6 jaar en dat andere meisje 2 jaar en zij zat nog geen eens bij haar in de klas en nu doet zij iritand ik nodigde haar ook uit maar ja laat mijn stikken ik ben wel een van de slimste van de brugklas na vmbo en ** en dan ik zij zit lager maar ik wil stoppen met me zo te voelen trouwens min moeder deed iritand omdat we ruzie hadden toen zij ik wat en kwam mijn sttomme rot vader weer bemoeien en hij zij ook gvd je mag niet schelden en zo gemeen doen tegen je kind mijn ouders haten mijn mijn zogenaamde vrienden en de leerkracht echt ik ben zo boos ik wil dit kapot slaan ik wil naar een ander leven dit is niet leuk ze slaan mijn

2 jul 2017, 10:07, laura xxxxx
46

bedankt laura
Kan je niet naar een ander familielid hierover ?En als ze je slaan hier wat tips leer TAI CH HET HELPT ECHT DAN KAN JE JEZELF VERDEDIGEN .Waarom is je leerkracht vervelend? ga anders naar je schoolbegeleider hierover (je leraar) Luister anders naar muziek om jezelf af te koelen dat helpt mij ook van tijd tot tijd mij favoriete nummer is : paper Crown van NightcoreReality een hele grote aanrader.
Maar probeer na te denken over je acties want je kan niks terug draaien helaas.En ik snap je helemaal ik heb ook een hele moeilijke moeder probeer anders jullie allebei wat ruimte te geven.Luister anders vrolijke muziek om je minder down te laten voelen bijv. offenbach be mine.En die ex vriendin verdient je niet , zij mag echt balen dat ze jou niet meer heeft.

2 jul 2017, 17:07, juliatje.
47

Heyy liefieee 💙

Je moet hier denk ik echt ook met anderen over praten! Ik bedoel, ik vind jou ook echt suuuperlief en ik vind al die mensen die zich zo veel beter voelen dan jij maar dat echt NIET zijn ook super kat met een u, maar ik weet gewoon niet hoe ik jou raad moeten geven! Ik wil je helpen maar als jij er ook niet met je ouders over kan praten dan weet ik het ook gewoon niet 😔 En ik wil je helpen echt waar maar ik zie geen andere oplossing dan wisselen van school, maar als je ouders echt zo stom zijn dat dat niet mag...
Maar ik zal je altijd blijven steunen, zolang als dat nodig is...💕
Weetje ik ben ook alleen op school. Ik had vriendinnen maar we hebben zoveel ruzie dat ik nu eigenlijk niet bij hun hoor en zij zijn super boos op mij en geven mij de schuld voor alles wat er is gebeurd, maar het is niet allemaal mijn schuld! Echt niet!
Weetje ik wil het echt allang oplossen met ze, maar als ik app of mail negeren ze me en ik kan toch niet naar hun huis gaan?!
Maar ik heb er nu wel een ding van geleerd; ookal verlies je iedereen, je moet nooit jezelf verliezen 💕 En ik weet dat op dit forum mensen aardig tegen mij zijn en me wel willen steunen. En daarom wil ik ook aardig zijn. Als iemand nog tips heeft voor mij wil ik het graag horen. Ik zal jou in ieder geval steunen. 💖
En iedereen die dit leest is sws al heel aardig. 😘
Dikke kus,
Meisje/Lol 💓

2 jul 2017, 21:07, Meisje
48

1000x lieve Meisje je bent zo lief ik wil jou ook oneindig blijven steunen. het zijn geen echte vrienden en zij moeten moete doen. je bent zo mega lief je hebt mijn hart gestolen. ik ben er altijd voor je en als ik hun tegen kom 👮‍♂️ houd ik ze aan. ik wens jou echt heeeeeeeeel veel geluk toe. ik moet regelmatig ook huilen🤧maar ik hoop echt dat het goed gaat met jou. ik snap niet dat zulke zogenaamde vrienden jou willen negeren wie durft zon lief meisje te negeren. maar echt bedankt voor je tips en meeleven. love you 💖💘🎁🍪🍩🍰🦋👩

3 jul 2017, 07:07, laura xxxxx
49

💖💖 Je bent echt superlieff!!!!!!!! Hvj! 💖💖💖💖💖💖💖

XXX Meisje

3 jul 2017, 12:07, Meisje
50

jij ook echt alles wat jij zegt benn jij

3 jul 2017, 16:07, laura xxxxx
51

jij bent zo megamegamega lief jij bnt het goud in dat hartje ik hoop dat het goed met jou gaat je bent echt een ster en zo veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief ♥♥♥♥♥♥🎁🎁🎁🎁🎁🎁 Je bent zo lief ik hou echt van je

3 jul 2017, 16:07, laura xxxxx
52

Dankjewel jij ook en het komt allemaal wel goed
xxxxxxxxxxxx 😍😍😍😍😍😍😍 😘😘😘😘😘😘 ❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️❤💕♡💖💘💓❣️

3 jul 2017, 16:07, Meisje
53

Haha zo lief je praat tegen jezelf. jij bent zo cool en lief en meelevend je bent echt zo slim 💝💕ik hou van jou jij bent echt goudig lief jij bent tonnen goud waard en ik hou van jou lieve berichtjes (schijf ik het goed) en jij zulk zoveel bereiken jij kan alles aan echt waar geloof mijn jij kunt het je zal die pestkoppen verslaan met je pink 🦋👩😘👭💕💘💋💝🌷🧀🥞🍔🍕🍟💄🍲🥘🎂🥇🏔️🏕️ik voel me nog steeds mega rot maar door jou al beter jij bent gewelding en wij houden van jou als je hulp wil vraag het dan ik gee je alle knuffels die je wil

3 jul 2017, 16:07, laura xxxxx
54

Dankjewel en ja je schreef berichtjes goed super!
maar je bent ook helemaal niet dom! 💕

3 jul 2017, 16:07, Meisje
55

Beste meisje je verspeelt alleen moeite en tijd aan je (ex) vriendinnen.Hier wat tips om vrienden te maken.tip 1 Ga eens bij een groepje zitten en probeer er mee te praten.tip 2 Kijk recht iemands ogen en staar niet naar de grond.tip 3 Luister goed.tip 4 Probeer positief te zijn.

3 jul 2017, 17:07, juliatje.
56

Lieve juliatje,
bedankt voor je lieve berichtje♥♥♥.
Ik probeer iedere dag positief te zijn. Iedere dag als ik wakker word probeer ik iets leuks te bedenken, soms lukt dat, als ik bv na school iets leuks heb, of vroeg uit ben, maar bv als we ergens heen gaan met de klas of iets met groepjes moeten doen blijf ik het liefste in bed liggen. Er is nog één aardig groepje met 3 meisjes, en daar probeer ik bij te horen, maar ik merk gewoon dat ze me daar niet als mij accepteren, en me ook maar een kelin beetje accepteren als ik iemand speel die heel vrolijk en positief is. Ze gaan wel met me om en ik mag bij ze zitten in de pauze maar als we een tussenuur hebben en zij gaan met zn 3en naar een van hun huis mag ik niet mee, en als er in het lokaal 3 tafels naast elkaar staan gaan zij daar zitten. En anders dan maken ze een soort ruzie om wie naast mij zit. Iemand tips daarvoor??
XXX Meisje ♥

3 jul 2017, 18:07, Meisje
57

Lieve Meisje, je hebt gelijk niemand is dom. En dat jij er niet echt bij hoort snap ik niet. Jij bent echt lief ik geef je ook nog wat tips. Tip 1 zoek echte vrienden met dezelfde intressens en zoek contact. Tip 2 ga iets doen wat je leuk vind dat geeft afleiding. Tip 3 chat met het team van 99 gram. Tip 4 houd een dagboek bij. Tip 5 zie de goede dingen in en natuurlijk van jezelf want jij bent cool lief en mooi. En natuurlijk hoop ik dat het goed gaat. Een duidelijk iets wat ik wil vertellen. Wees jezelf jij bent zoals je bent ga niet afvallen ga niet gemeen doen tegen jezelf en natuurlijk komen julie er. Iedereen zijn smaak

3 jul 2017, 19:07, Eva
58

Omdat zij jou aardig vinden zoals jij bent willen ze naast jou zitten. En goed dat je nieuwe vrienden wilt

3 jul 2017, 19:07, Eva
59

Lieve meiden,
wat hebben jullie het allemaal lastig! Ik denk dat jullie echt moeten chatten met mensen van 99gram over dit!
XXX Maartje

3 jul 2017, 21:07, Maartje💕
60

Lieve Maartje, goed advies. Ik hoop dat het met jou goed gaat. Anders zijn wij er voor je

4 jul 2017, 16:07, Eva
61

Lieve Eva,
met mij gaat het wel goed. Ik zit alleen op dit forum omdat ik soms wat onzeker ben over mijn lengte en mijn borsten. Verder heb ik niet zulke problemen als de arme mensen hierboven. XXX Maartje.

4 jul 2017, 17:07, Maartje💕
62

Lieve Maartje, wat en jij een lieve meid je behandeld mensen met respect! Wel jammer dt je onzeker bent. Want dan kom je anders over. En geniet je waarschijnlijk minder. Ik ben niet echt meer onzeker behalven over toetsen of mijn knutselwerkjes. Bedoel jij dat je jezelf klein ind 1.60. Dat is niet echt klein haha. Maar jij bent een leuk en lief meisje

4 jul 2017, 18:07, Eva
63

ehm de hele tijd 07 of 06 maar lieve maartje jij ook bedankt jij bent inderdaad aardig en meisje/lol trek je lekker niks aan jij bent mega lief echt ze doen zo omdat jij stiekem heel veel vrienden hebt en ze zijn jaloers omdat jij denk ik knap eruit ziet. jij bent lief cool slim grappig creatief en stoer dus echt zo jaloers zijn zij. jij hebt 10 keer zoveel talent met 1 knipoog dan hun hele dingens jij bent heel aardig en maartje echt als julie iets hebben zeg het maar. en jij bent ook heel lief enzo. jij moet het niet pikken jij bent het waard om je te verdedigen en zij kijken met hun mond open naar jou. geloof mijn julie zijn schatten echt waar alleen maar knuffels en kusjes en liefs en good luck. en door julie voel ik me een klein stukje slimmer maar elke dag maak ik ruzie en voel ik me boos of **🎁
en Eva xx vergeet ik sorry jij bent ook een geniale engel
julie zijn mijn cadoutjes 🎅🍬

4 jul 2017, 18:07, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
64

en ik ben ook zo blij en trots op julie we hebben al veel reacie's maar toch voel ik me alleen (schijf ik hopelijk goed) bij julie fin de rest van mijn leven is rot ik voel me ***

4 jul 2017, 18:07, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
65

Hey lieve meiden,
wat gezellig zo zeg om met zn allen te kunnen kletsen,

lieve Laura,
jij bent ook echt heel erg lief. Wat mensen bij jou aan hebben gedaan snap ik echt niet. Bij mij werd vorig jaar in de klas een meisje gepest. Ik heb haar altijd geprobeerd te helpen, maar ze is toch van school gewisseld. Nu zit ze op een andere school en ik hoorde dat ze het daar wel heel leuk heeft.

lieve Eva,
jij bent ook heel lief en behandeld mensen ook met veel respect. Ik vind mezelf wel heel klein, want iedereen in de klas is groter dan ik. Ik zit in de 3e en ga volgend jaar naar de 4e. En ik heb ook pas cup 70AA. Maar ik vind dat denk ik wel oké.

XXX Maartje

4 jul 2017, 20:07, Maartje💕
66

Lieve Maartje, jij bent altijd positief, en een goede helper. En het is ook fijn om verhalen en meningen kwijt te kunnen. Als jij word gepest snappen wij dat ook niet. Want jij bent een kanjer. En jij komt er wel en ook met je onzekerheid

5 jul 2017, 13:07, Eva
67

Lieve Eva,

ik probeer altijd positief te zijn.
ik zal eerlijk zeggen dat ik in groep 4, 5, 6, 7, 8 ben gepest. Ik durfte dat nooit te zeggen tegen mijn ouders en nu weten ze het nog steeds niet. Ze schopten me, sloten met buiten, zeiden dat ik een kabouter was.. Ik had groep 3 overgeslagen dus ik zat met allemaal mensen die ouder en daarom ook langer waren dan ik, en ik heb mijn peutergroeispeurt gemist door een eetstornis.

XXX Maartje

5 jul 2017, 13:07, Maartje💕
68

Lieve Maartje, wat voor soort eetstoornis? Echt hoe kan jij gepest zijn jij bent gewoon aardig. Maar met een eetstoornis mis je inderdaad je groeispurt. Het hoort bij mensen iedereen heeft een andere lengte, gewicht, borsten. Dus wat zegge n ze. En ik zit niet heel erg in de pubertijd. Maar geloof me 1.60 is niet heel klein voor jou leeftijd. Ik heb een normale lengte van 1.58 maar dat maakt mijn niet uit. Ik vind het juist mooi als mensen klein zijn.

5 jul 2017, 13:07, Eva
69

Lieve Eva,
ik weet niet precies wat voor eetstornis ik had. Ik weet ook niet waarom ik gepest ben, maar ik kon er ook niets aan doen. Sommige mensen doen dat gewoon.
XXX Maartje

5 jul 2017, 21:07, Maartje💕
70

hey ik ben weer gepest ik word gek toen viel ik nog maar bedankt ieddereen ik stuur nog zo maar ik heb gevraagtt niemand wil bij mijn in het team

7 jul 2017, 14:07, lauraxxx
71

Laura wacht gewoon tot het begint en zeg dat je geen team hebt , je wordt vast wel ergens in gedeeld.

7 jul 2017, 17:07, juliatje.
72

Lieve mensen, sorry voor mijn laatste bericht Maartje. Strekte nog en laat hun hun zijn jaloers. Ik hoop dat julie gewoon geluk hebben. Ik ben blij dat wij hier kunnen kletsen, en steunen en advies geven. 💕💋

7 jul 2017, 21:07, Eva
73

Ik denk altijd maar; ik heb nu dan pech, maar ooit zal ík geluk hebben, bv in mijn studie of kinderen ofzo!

7 jul 2017, 21:07, Meisje
74

Lieve Meisje goed idee

8 jul 2017, 07:07, Eva
75

ik eet een brownie en dan nog chocolade is dat veel soms eet ik weinig maar ik eet soms ook colasnoepjes

9 jul 2017, 19:07, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
76

gaathet een beetje

10 jul 2017, 18:07, hoi
77

Als je het met mate eet is het prima.

10 jul 2017, 20:07, juliatje.
78

Als je het niet ziet zitten
Moet je even weten
Ik sta achter je

10 jul 2017, 22:07, HappyGirl
79

heeyyy ik ben echt blij met julie HappyGril ik sta ook achter jou julie zijn zo lief

11 jul 2017, 18:07, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
80

ik had weer ruzie😕

12 jul 2017, 20:07, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
81

kan iemand iets zeggen ik huil nu weer

15 jul 2017, 18:07, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
82

sorry laura maar
wees sterk maar als je soms huilt is het ook goed want je kropt je emoties alleen maar op als je het soms niet doet.

15 jul 2017, 19:07, juliatje.
83

oke heb een mening en die sorry maakt het niet minder hou op met beledigen en bemoeien ik heb geen steun meer en nu ben je weer boos meisje help mijn zo goed

15 jul 2017, 20:07, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
84

Volgens mij begrijp je dit niet , het is geen boos bericht tegen jou gewoon puur om je te helpen en ik heb nooit een bericht gestuurd dat ik boos bedoelde tegen jou al denk je dat wel.

16 jul 2017, 10:07, juliatje.
85

jawel ton jij mijn aansteller vind hoe dat voelt wil je niet weten dus beledig niet

16 jul 2017, 11:07, laura xxx
86

Sorry het spijt me had wat aardiger moeten doen.

16 jul 2017, 14:07, juliatje.
87

ja nou dat is zo. je kan ook wel goed mensen beledigen en wat jij verteld raakt mij echt. en ook tegen iedereen met een mening. waarom mogen wij onszelf niet zijn van jou. en waarom bemoei en beledig je ons echt heel stom en meiseje is ook weg gegaan

17 jul 2017, 18:07, laura xxx
88

Hoi verdiende het echt ze was echt heel onbeleefd tegen anderen.
Laura zit je daar nog steeds mee ?
En ik vind het stom als Eva zegt dat mensen liegen over hun lengte en gewicht en ze beledicht ook wat mensen daarmee.
Ik vind dat je ff in een ander moet verplaatsen bijvoorbeeld iemand die anorexia heeft en elke dag moeite mee heeft ,elke dag depressie en die kan er niks aan doen,elke hap heeft ze er last van ze wil het niet!
Ze wil het uitspugen ,Ana schreeuwt in je hoofd.
En hoe zou jij je dan voelen als je leest dat je maar beter had moet nadenken.

17 jul 2017, 19:07, juliatje.
89

Hey Julia, ik snap het wel. Er is ook een andere Eva en sommige die gemeen doen hebben het ook moeilijk. Ik heb het ook niet goed soms heb ik ook zin in veel dingen. Maar waarom zeg je dit. En tegen wie. Hoi heeft een mening ik heb een mening. De andere Eva, en jij ook. Dus ja maar ik ben toch niet jaloers op mijn lengte ik beslis mezelf niet. Maar belendingen vind ik ook niet nodig. En ik wou het vriendelijk zeggen. Ik kan het niet goed uitleggen begrijp dat. Ik durf een mening te hebben. Ik vind dat iedereen gelijk is die tenminste lief doet. Sommige hebben het ook moeilijk en reageren zich af. Waarom ben je zo boos normaal was je zo lief. En ik wil geen eens ruzie. Moet ik dan mijn naam veranderen? Trouwens het is wel een beetje zo wat er word verteld. Alleen zitten ze er zo in ze willen soms ook dood ze hebben verdriet. Ik ben niet goed in uitleggen en dit zij ik al vaak Julia. Word niet boos ik heb een mening en ja inderdaad je bent geen dokter. Weet jij het dan die Ana reageren zich af. En soms willen ze dood ze hebben gewoon verdriet en zijn onzeker. Zij denken er de hele dag aan. En ze zijn veel te bang om aan te komen. Maar het is maar wat vlees. En je weet dat je niet dik bent waarom ga je verder. Bij de spelregels stond HOU REKENING MET DE MENING VAN IEMAND!!!! Dus val niet aan. Wij willen elkaar helpen geen ruzie

17 jul 2017, 20:07, Eva
90

En trouwens, niet dat zij het erger hebben. Zelfmoord of dode mensen. Of kanker is net zo erg. Kanker krijg je die kan niks doen! Ik weet het is zo moeilijk maar ja vecht dan. Ik weet dat gevoelens besmettelijk zijn. En veel willen de beste zijn zoals: Slim-slimmer-slimst en ik weet het echt. Mijn vriendin is ook op deze site. Via haar heb ik het ontdekt. Maar als ik met haar praat lacht zij gewoon. Wij willen toch geen ruzie of wel. En wij zijn er nog en ja je hebt een stem in je hooft en dan weet je niks. Dan ben je zo ziek. Maar ik hoop dat ik nog wat bereik al is de kans klein maar het is een krachtige tekst. En je kan ook het voeden maar dat wil ik niet. Jou verdriet is verdubbeld en jij gaat eerder dood en ongelukkig ook. En de ruzie. En trouwens waarom zij je dat ik zag nog een andere Eva. Lees dan PLS. Als iemand dood is is het erger. Of als iemand in coma ligt. Of als er een overval is is dat minder erg? NEE tuurlijk niet het gaat om je gevoel dus dat is het.Vertel iets goeds of niks. En die beleding over mijn verhaal dat goed bedoeld was kom op.

17 jul 2017, 20:07, Eva
91

heyy ik heb een probleem ik wil dood. ik voel me verdrietig wat moet ik doen en waarom. ik haat mezelf ook

19 jul 2017, 13:07, .
92

Beste . geloof me het leven is veel te leuk en het is zonde als je dood gaat want je kan zoveel dingen in je leven doen zoals ,kinderen krijgen ,trouwen ,studeren ,reizen ,nieuw dingen doen ,nieuw talent vinden , andere helpen , een verschil maken.
Probeer van jezelf te houden want niemand is perfect en waarom ben je verdrietig ?
Dit zijn de dingen die je kan doen tegen zelfmoordgevoelens : ga sporten ,probeer iets nieuw uit ,ga niet om met mensen die slecht voor je zijn.

19 jul 2017, 14:07, juliatje.
93

hallo ik ben er weer. Maar net zij mijn moder dat wij naar spanje gaan en ik heb heimwee. H jij poost ook goede tips

21 jul 2017, 21:07, laura xxxxx
94

hee kan iemand reageren?

24 jul 2017, 18:07, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
95

Heb je een bepaald probleem ofzo ?

24 jul 2017, 19:07, juliatje.
96

ik wil niet op vakantie

25 jul 2017, 09:07, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
97

Waarom niet ? het is heel leuk om een keer weg te gaan.
Heb je heimwee ?
Als je dat hebt probeer jezelf zo veel mogelijk af te leiden.

25 jul 2017, 09:07, juliatje.
98

ik ben bang dat ik word gesiet woord of dat er iemand een wapen heeft. en mijn lekkere bed ga ik echt missen

25 jul 2017, 13:07, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
99

Als je gepest word hier wat anti pest tips
-Leer wat karate trucjes kan je jezelf altijd verdedigen.
-Maak een goede indruk
-Wees jezelf
-Als ze gemeen zijn dan doe je het terug al zijn ze met veel.
-Sta een sterke houding en kijk recht in hun ogen.
-Maak je niet druk om de mensen op vakantie

25 jul 2017, 14:07, juliatje.
100

yey 100e maar je kan je niet verdedigen met wapens :(

25 jul 2017, 16:07, .
101

Ik ook. Ik wil niet dood. Maar ik geloof in meer leven's

30 jul 2017, 09:07, Eva
102

haha ik ook

3 aug 2017, 08:08, noah
103

Ja maar later word ik toch oud ik ben toch gezond😀. Ik heb lieve vrienden zoals Kim. En die is zo slim. En lief en vrolijk zij geeft mijn altijd complimentjes. En ik moet haar tips geven en dan is zij echt blij. Ze maakt ook van die koekjes. Ik eet ook gezond en per week sport ik 2 uur. Dit is mijn ontbijt.
- Bruine boterham met smeerkaas.
- cornflakes (chocolade)
En ik heb een gezonde middageten.
Ik kan moeilijk aankomen. En ik doe de juiste dingen. Je kan ook tabletten nemen om af te vallen. Helaas heb ik ondergewicht. Best lelijk. Ik wil heel graag aankomen. Eerst had ik een heel gezond BMI van 19,7 maar nu groei ik. En dan val ik ook af. Ik was heel blij. Tot een kind een grap ging maken. Mijn vriendin die heeft NAO (dat wil ze gek genoeg) zij is eerst dun en daarom beledigt zij mijn. En toen wou ik dunner zijn. Dunne mensen vinden SOMS dat mensen snel dik zijn. Best stom. Maar iedereen is anders. Dus ook een andere mening

5 aug 2017, 19:08, Eva
104

En daar gaan we weer, wie begint er weer?

6 aug 2017, 17:08, Eva
105

hey ik voel me echt kut steeds. Ik heb hulp nodig. En daarom ben ik hier zo erg

7 aug 2017, 16:08, noah
106

Zal ik je helpen Noah ?

7 aug 2017, 16:08, juliatje.
107

Ja graag

7 aug 2017, 19:08, noah
108

Waarom voel je cut ? en ik ben er voor je.

7 aug 2017, 20:08, juliatje.
109

ruzie onzekerheid en gepest

8 aug 2017, 16:08, noah
110

Over wat heb je ruzie ?
Over wat ben je onzeker /
Waarom word je gepest ?
Hier wat anti pest tips :
1 Sta een sterke houding en kijk in hun ogen.
2 Gewoon grote mond terug en anders oefen je.
3 Negeer hun.
4 Ga naar een leerkracht hierover toe.
5 Oefen vechttechnieken zoals karate of tai chi als ze je aanvallen weten ze niet wat ze overkomen.
Zeg maar als je nog meer tips wilt.

8 aug 2017, 17:08, juliatje.
111

over mijn school mijn problemen en ruzie en eten
over mijn helft mijn borsten- haren- ogen- ik wil kleiner zijn
weet ik niet ze mogen mijn niet

9 aug 2017, 16:08, noah
112

Heb je slechte cijfers ?
En ga je niet een, je ben mooi als je bent zin tegen je zeggen want bij sommige werkt het niet en ik denk dat het bij jou het geval is misschien maar , al is het moeilijk je kan jezelf niet veranderen met uiterlijk veel, dus al ben je niet mooi je zit er je leven mee ,dus wil je hele leven mee zitten tot je oud bent ? stel die vraag jezelf eens.
Heb je ook een eetstoornis ?
En probeer wel goed te eten want dan blijf je gezond dus wel 3 maaltijden op een dag minimaal eten en anders probeer het in stapjes.
Hier wat eettips
-Eet genoeg uit de schijf van vijf.
-Soms snoepen is niet erg.
-Schaam je niet als je eet , zonder eten leven is het niet menselijk sorry als ik je beledig.
Zeg maar als je nog meer eet tips wilt.
Hoelang ben je ? en ik ben 162 en ik ben 14 en ik vind mezelf klein jammer dat we niet kunnen ruilen.
Dat kan ik wel snappen want niet iedereen mag elkaar en tussen niet iedereen werkt het ook.
Maar sommige pesters hebben zelf ook problemen en daarom reageren ze het op jou , ik denk dat het daarom zo is en daar kan jij niks aandoen.
Dus wees jezelf en laat jezelf beeld er niet aan lijden je weet hoe je bent niet anderen dus let niet op wat anderen zeggen.
Als je down voelt luister dan Nightcore dat helpt wel vind ik (muziek)
Good luck ik ben er voor je.

9 aug 2017, 19:08, juliatje.
113

ik heb geen eetbui. maar je zei dat je er voor iedereen bent. lief dat je me wil helpen. maar ik zie geen oplossing soms heb ik een 5 of een 3 maar meestal gewoon een 7! ik haat mijn klas ik heb ook heel veel gezeik

9 aug 2017, 20:08, noah
114

Lieve allemaal, en ik hoop vooral op een reactie van Laura!
zoals jullie weten ben ik een tijdje niet op het forum geweest.
Maar nu moet ik iets aan jullie vertellen en ik hoop op tips.
ik ben op vakantie geweest en ik heb nagedacht.
Ik denk dat het wel mijn schuld was dat mijn vriendinnen me nu haten. Ik heb dingen tegen ze gezegd die ik niet eens gemeen bedoelde, maar soms heb ik mijn toon en blik niet door als ik iets zeg, en komt het heel gemeen over.
Nu zie ik overal tegenop. Straks op school zit ik weer alleen. Iedereen zit in tweetallen en ik zit alleen. De meisjes die eerst met zn 3en waren zijn nu met zn 2en, want eentje is naar n andere klas gegaan, en nou ja mijn oude vriendinnen zijn met zn 4en, want daarvan is er óók eentje weg, naar een andere school. Ik heb echt geen zin in volgend jaar, want we moeten ook nog op kamp... Help!
Wat moet ik doen? Need help again!

Vroeger ben ik ook gepest, en ik heb een moeilijke tijd gehad. Mijn beste vriendin, die ook in het vriendinnengroepje zit, gaat al meer met me om, maar niet zoveel hoor.
Ly Laura!
XXX Meisje

9 aug 2017, 20:08, Meisje
115

Lieve Meisje, knap dat je dit verteld. Denk niet gelijk dat het jou schuld is. Want hier help jij heel veel mensen. Hier ben jij ook heel aardig. Even wat tips:
1, Leef in het nu.
2, Doe iets leuks voor de afleiding
3, Vertel wat je echt bedoelde.
4, Doe iets leuks voor ze.
5, Weet dat iedereen fouten maakt.
Lullig voor je. Maar vertel het dan eerlijk, en tegen je vriendin vertellen dat je het ook niet wil. Beterschap.

9 aug 2017, 21:08, Eva
116

Julia jij bent niet klein. Jij hebt een gemiddelde lengte.

9 aug 2017, 21:08, Eva
117

Noah ik ben er voor je hier wat leer tips :
1 Niet alles draait om cijfers (niet rot bedoeld)
2 Met muziek leren helpt niet altijd omdat je toch altijd al afgeleid bent.
3 Er bestaat van die concentratie muziek op youtube dat kan helpen.
4 Vraag je leraren -mentor om hulp.
5 Je kan ook op huiswerkbegeleiding gaan.
Ik snap dat je denkt dat je geen oplossing hebt maar probeer een beetje positief te blijven al is het moeilijk.
Als je nog meer tips wilt zeg het maar.

10 aug 2017, 09:08, juliatje.
118

Lieve Meisje. sorry ik ben net trug van vakantie. dus ik reageer een beetje laat. fijn dat je weer trug bent. ik ben echt heel blij. want jij bent zo sterk lief en cool. het is heel lullig. ik heb dat ook. ik begrijp echt totaal niet dat jij gepest bent. ik zou het uitleggen en dat jij gewoon een goed cool meisje bent. en zeggen dat het niet leuk is voor julie allebei. ik ben net terug. en ik had wel heimwee leuk was het niet. ik wil altijd met jou kletsen. jij bent echt zo heerlijk om plezier mee te maken en te uithuilen. ik weet dat jij het gaat bereiken. Jij komt er wel. Ze vergeven het wel. jij was er altijd voor mijn en ik ben er ook voor jou
😘kus👧💄lief💖😊lekker🥑🥐🥞🍟🍕🍩🍦🍪
😘kus👧💄lief💖😊lekker🥑🥐🥞🍟🍕🍩🍦🍪
😘kus👧💄lief💖😊lekker🥑🥐🥞🍟🍕🍩🍦🍪
😘kus👧💄lief💖😊lekker🥑🥐🥞🍟🍕🍩🍦🍪
😘kus👧💄lief💖😊lekker🥑🥐🥞🍟🍕🍩🍦🍪
😘kus👧💄lief💖😊lekker🥑🥐🥞🍟🍕🍩🍦🍪
😘kus👧💄lief💖😊lekker🥑🥐🥞🍟🍕🍩🍦🍪
😘kus👧💄lief💖😊lekker🥑🥐🥞🍟🍕🍩🍦🍪
😘kus👧💄lief💖😊lekker🥑🥐🥞🍟🍕🍩🍦🍪
😘kus👧💄lief💖😊lekker🥑🥐🥞🍟🍕🍩🍦🍪
jij kan het aan. je bent echt een lieve leuke kanjer.

11 aug 2017, 16:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
119

Dankjewel 😘
Ik ben zo blij dat jij op deze site zit
Ik reageer niet vaak op de site, alleen bij aardige mensen.
En het liefste bij jou 💖💖
XXX
Meisje

11 aug 2017, 20:08, Meisje
120

jij kan alles kwijt aan me. Jij bent ook lief en op jou reageer ik ook. ik reageer ook her liefste bij jou. omdat ik jou de liefste en slimste vind. ik hou echt van je. maar heb jij nog tips ik ga een hele week bij mijn tante logeren. en ik heb zoveel heimwee. ik zou jou heel lang steunen. ik hoop dat je het niet erg vind dat ik naar mijn tante moet. ik hoop ook niet dat jij zoveel heimwee hebt. maar dat jij gepest woord snap ik echt niet. want jij bent zo lief en slim. ik zeg als ik boos ben op die stomme vriednen ook dingen die ik denk. Maar ik kijk ook tegen school op. Vreselijk. Maar we komen er wel. ik kom over een weekje terug maar vrijdag ben ik er weer. en jij bent zo lief en sterk. jij gaat er heel ver komen. jij kan het aan. jij bent schattig en een meelevende. ik begrijp je helemaal. en dat zijn dan geen echte vrienden. wie zo lullig doet tegen jou uit het niets is gewoon 💩 love jou Meisje/Lol

11 aug 2017, 20:08, laura xxxxx
121

Hey schatje, je hoeft echt geen heimwee te hebben! 💙 Maar ik snap dat je het hebt, ik had vroeger altijd heimwee als ik ergens heenging (toen ik 11/12 was) Ik heb wel een beetje een tip, ik hoop dat ie werkt. Namelijk: Denk aan de leuke dingen die je daar hebt, en aan de stomme dingen die je thuis hebt en daar niet!💙
XXX Meisje
ps: ly!! 💙

11 aug 2017, 20:08, Meisje
122

Lieve schattebout, jij bent zo intens lief. Bedant voor de tip. Echt een schatje ben jij. je kan alles kwijt. ik vind het ook zo leuk om met jou te kletsen, ik hou echt heel veel van je.
💜💟🗯️💝💕🌈🌸🌹💎ik vind jou de aller beste die er is. let niet op die vrienden als hun rot doen zeg dan maar dat ik dat heel iritand vind. Maar jij zou wel heel geliefd zijn. Jij bent echt zo enorm lief. Lieve meid jij helpt me echt altijd en bent er steeds voor me. Als ik iets voor jou kan doen: zeg het maar. Liefs je vriendin Laura

12 aug 2017, 08:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
123

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
We love Meisje/lol. Jij bent een hele lieve meid.🦋

12 aug 2017, 09:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
124

Hey,
ik zou zo graag tegen ze willen zeggen wat ik heb opgeschreven. Dat ik ze begrijp en dat ik spijt heb, en misschien gewoon dingen verkeerd heb gezegd, en dat ik jaloers was... Maar ik ben bang dat ze niet luisteren!
Ik heb echt geen zin in school. Naast wie moet ik gaan zitten? Ik weet het echt niet hoor! Help!
XXX Meisje

12 aug 2017, 11:08, Meisje
125

Lieve meisje stuur ze dan een appje. Of stuur een mail. Je kan het. Ik zou voor je duimen. En nog bedankt ik denk dat ik volgende week wel overleef. het is van dinsdag tot zaterdag. Maar ik hoop dat het lukt.

12 aug 2017, 11:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
126

Ik heb al vaak mailtjes gestuurd, ze reageren niet... 😞

12 aug 2017, 11:08, Meisje
127

Oh liefie, ik denk dat je ze dan moet bellen. Of ze helpen met iets. En anders kan je ook nog een vriendschaparembandje maken voor hun. Geloof me het komt goed. En ik zou jou zolang je wilt steunen.

12 aug 2017, 11:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
128

Hey,
ik heb hun nummers niet, en ik wil ze allemaal tegelijk aanspreken, want ik heb wel eens geprobeerd om ze apart te mailen, maar dan worden ze boos omdat ik het dan niet tegen de anderen zeg... En ik heb geen mobieltje trouwens... Alleen een huistelefoon maar mijn ouders zijn thuis en die mogen er niets van weten help!
Telkens als ik oude foto´s van ons terug kijk moet ik huilen ik wil zoo graag weer vriendinnen...😢💔

12 aug 2017, 13:08, Meisje
129

heyy. Ik zou dan zeggen tegen je ouders dat je je oma wilt spreken. Weet je ook of het echte vrienden zijn? Of je kan aan iemand vragen of die het wil uitleggen. Ik hoop dat ik wel goede tips kan geven ondanks mijn niveau. Ik ga je nog meer helpen. Maar ik vind dit zo zielig. 😥😡

12 aug 2017, 13:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
130

Hey,
je doet het prima! En trouwens, zo´n niveau zegt echt niet alles over je hoor! Je bent niet je niveau hoor!
XXX Meisje

12 aug 2017, 16:08, Meisje
131

Haha je hebt gelijk

12 aug 2017, 16:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
132

💕

12 aug 2017, 16:08, Meisje
133

super lief xxxx

12 aug 2017, 16:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
134

Maar helaas kan ik niet bellen, ik heb geen nummers en ik kan maar 1 iemand tegelijk bellen... dan worden ze boos omdat ik het dan niet tegen de anderen zeg... HELPP ik wil zo graag dat het goed komt!

12 aug 2017, 18:08, Meisje
135

Lieve Meisje, hier wat tips.
1, Help ze met iets.
2, Maak iets leuks voor ze.
3, Bedenk wat je wilt.
Succes, je kan het.

12 aug 2017, 18:08, Eva
136

heyy dan zijn het geen echt vriendinnen. En jij bent echte vrienden waard. We houden van je lievie

12 aug 2017, 20:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
137

Lieve Laura,
het zijn wél echte vriendinnen. Tenminste dat waren ze. En ik was heel fout. En nu wil ik het goed maken maar ik weet niet hoe. Ik hou ook ontzettend van jou💕 ...maar ook van hun... Dus ik wil ze terug!
XXX Meisje

13 aug 2017, 11:08, Meisje
138

Lieve Meisje. daar heb je gelijk in. mischien kan je de leraar erbij helpen. En geloof me ze vergeven het wel. Maar leg dan uit dat hun ook fouten maken. geef ze complimentjes en als ze ruzie hebben ben er voor ze. of maak iets leuks voor ze. denk heel lang na wat speelt er? Hebben ze het moeilijk. jij kan het ik heb niet heel veel tips meer. maar toch wel even goed nadenken. je kan het aan en daar moet je ook in geloven. jij bent heel cool en lief. en doe maar vertellen wat je vind en doet. maar vertel dan ook hoe belangrijk eerlijk zijn is. dat doen echte vriendinnen. ik geloof in je. 😎💘

13 aug 2017, 12:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
139

Dankewel!!
Ly!
Trouwens mijn mentor helpt me al wel. Ik heb hem mijn situati uitgelegd en hij heeft gezorgd dat die anderen allemaal een mailtje sturen waarin zij de situatie uitleggen. Het heeft nog niet geholpen. Ik wil al maanden een gesprek met zn allen met de mentor erbij maar hij doet het niet want hij vind mij er nog niet ¨klaar voor¨ (sukkel) Hij denkt dat ik te boos word en dat het dan helemaal niet meer goed komt.. Volgend jaar heb ik hem weer als mentor dus dan opnieuw proberen denk ik...
XXX Meisje

13 aug 2017, 12:08, Meisje
140

Hey liefie. Ik vind hem ook gemeen. Zorg dan dat iemand met hun praat. Of maak iets leuks voor ze. Dat je sorry zij is al de helft. Nu moeten zij het goedkeuren. En zij komen er wel overheen. Maar eerlijkheid is het beste en dat doe jij. Love you too. Lieve schat jij bent heel slim en lief. Ik vind het echt erg. ik heb ook dat probleem ik zie er ook tegen op. Maar hun zijn voor mijn het niet waard. En ik zou ze helpen met iets. Je kan het liefie ik ga voor je duimen.

13 aug 2017, 14:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
141

Ik heb niemand die met ze kan praten... Maar je geeft zulke goede tips! Trouwens ik ben niet zo slim hoor... Ik doe havo... Dus ja. Ly.
En morgen gaat mijn beugel er eindelijk uit 😍

14 aug 2017, 18:08, Meisje
142

Als je havo doet ben je best slim hoor.

14 aug 2017, 20:08, juliatje.
143

Dankjewel maar zo voelt het niet. Ik heb bijna altijd 3en voor wiskunde ik mocht maar net over... ik had een 4.45 gemiddeld voor wiskunde dus dat is afgerond een 4.5 en nou ja... dat is afgerond een 5 en met een 5 mag je over 😊 Maar ik ben wel goed in Nederlands maar bij wiskunde voel ik met echt de sukkel van de klas...

14 aug 2017, 21:08, Meisje
144

Hou moed !
En vraag anders een oud schoolvriendin of familielid om wiskundehulp en anders staan er op internet heeeeel veel tips 🤓
Of zoek een filmpje er van op als je dat wilt en op youtube staat ook muziek waarbij je beter kan concentreren of productiviteit versterkt.

14 aug 2017, 21:08, juliatje.
145

Lieve meisj. Nayuurlijk Ben je slim. Heel lief slim en lief. Love you 😍 💋 💗🙋👯🍕💄 he hebt wel schoonheod. En he bent wen lieve vriendin. Hun kunnen niet zonder je. Ze houden liefs kmuffel. Haha ik Ben bij me stomme tante😞

15 aug 2017, 21:08, laura 💄💋👯🍟🍩
146

wil je alsjeblieft reageren?

21 aug 2017, 18:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
147

Oh ja tuurlijk ik had je reactie nog niet gezien :) Veel plezier met je tante!

21 aug 2017, 18:08, Meisje
148

Oh haha ik ben er al geweest.

21 aug 2017, 18:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
149

Oh sorry :)

21 aug 2017, 18:08, Meisje
150

Ik had wel veel heimwee. Ik dacht ook aan jou. Ik mocht een keer op haar mobiel. Maar ze is heel onaardig.

21 aug 2017, 19:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
151

Aww echt heel zwaar voor je liefie💕. Het spijt me dat ik je berichtjes niet zag😇. Ik vind het heel rot voor je en ik snap niet waarom je naar die tante moet😡. Noem eens een paar dingen op van haar waardoor ze onaardig is want daar ben ik nu benieuwd naar.
xxx en groetjes

21 aug 2017, 19:08, Meisje
152

Lieve Meisje. heel lief ben jij ook. En het komt goed met jou echt waar!! We kunnen het.
1. ze zeurt de hele tijd.
2. ze beledigt me over me rijkdom.
3. ik mag geen internet.
4. geen tv op mijn zenders.
5. ik moet perse hoi zeggen.
En het geeft niet. Ik zie ook niet ider berichtje. Jij bent een hele lieve slimme sterke meid. En ik helpt heel graag. En die meiden krijg je echt nog wel terug.

21 aug 2017, 20:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
153

Ai dat is echt geen leuke tante... Bij je tante logeren moet jusit een feestje zijn toch, met lekker eten, veel tv kijken... Nou ja kennelijk niet :( Echt jammer voor je
Liefs

21 aug 2017, 20:08, Meisje
154

Aw bedankt voor je steun. Ik weet dat iedereen trots is dat ze zon lieve meid in de klas hebben.

21 aug 2017, 20:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
155

tnx

21 aug 2017, 20:08, Meisje
156

Wil je nog tips?

22 aug 2017, 13:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
157

Nee tnxx het is al weer goed

22 aug 2017, 15:08, Meisje
158

bedankt nog voor het aanbod

22 aug 2017, 15:08, Meisje
159

echt is het goed? Zo fijn heel goed.

22 aug 2017, 19:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
160

:) En met jou?

22 aug 2017, 19:08, Meisje
161

Gaat wel, ik ben aleen bang voor school. lief kind.

22 aug 2017, 19:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
162

Wanneer moet je weer naar school?

22 aug 2017, 19:08, Meisje
163

Maandag

22 aug 2017, 19:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
164

Volgende week pas?

22 aug 2017, 19:08, Meisje
165

ja maar jij bent echt lief

22 aug 2017, 20:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
166

Ik moet al

22 aug 2017, 21:08, Meisje
167

ik ben heel blij dat het goed is. wel jammer dat school er al is. babay's met hun leuek leventje

24 aug 2017, 18:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
168

hoe was jou schooldag?

28 aug 2017, 19:08, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
169

Goed hoe was de jouwe?

28 aug 2017, 19:08, Meisje
170

niet zo best. sorry ik dacht dat je weg was. ik had steeds ruzie. en ik word geplaagt.

2 sep 2017, 16:09, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
171

Gepest of geplaagt? Ach lieverd wat k*t voor jee. Ik leef met je mee meid 💗

2 sep 2017, 16:09, Meisje
172

Ik leef ook met jou mee liefie. Je bent echt zo lief. Maar ik denk dat het bedeold is om er beter dan mijn uit te komen. Maar ik ga iets doen. Liefie je bent zo lief. 🤗

2 sep 2017, 17:09, laura xxxxx
173

Hou je ook zo van 🍩?

2 sep 2017, 17:09, Meisje
174

Ja lekker daarom heb ik die ook in mijn Nicname.

2 sep 2017, 17:09, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
175

Leuk

3 sep 2017, 11:09, Meisje
176

En waar hou jij nog meer vam?

3 sep 2017, 12:09, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
177

Van muziek ik speel cello!

3 sep 2017, 12:09, Meisje
178

Leuk. Maar wat is jou lievelingsdier?

3 sep 2017, 16:09, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
179

Mijn cello hahaha nee geintje!

Een hond

3 sep 2017, 17:09, Meisje
180

Ik ook dat zie je ook in mijn naam. Maar katten vind ik ook cute. Jij bent ook cute. Xx

3 sep 2017, 18:09, laura xxxxx
181

Jij ook

3 sep 2017, 18:09, Meisje 🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
182

Haha te leuk. Wat lief jij hebt mijn naam ook. ;-)

3 sep 2017, 19:09, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
183

ja haha k dacht: jaaaa twinnniees 🤣 🎉💙
dus vandaarr 💛

4 sep 2017, 16:09, Meisje 🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
184

Echt leuk en lief.

4 sep 2017, 16:09, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
185

Tnxx jij bent ook leuk en lieff💙💙💙

4 sep 2017, 16:09, Meisje 🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
186

dat heb ik van jou. Echt te lief ben jij. Eeen hele slimme schattige meid. Jij gaat echt veel bereiken. X knuffel

4 sep 2017, 19:09, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
187

Hey ik wil mijn naam ook veranderen. Omdat jij ook zo lief bent dus verander ik het in deze.
Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
X Laura

4 sep 2017, 19:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
188

Haha leuk.

4 sep 2017, 19:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
189

Aaaahh lieefff!!! Dan is dit mijn nieuwe naam:

laurafan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx

Als ik het niet vergeet in te vullen dan 😆😘 😇

4 sep 2017, 19:09, laurafan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
190

Haha echt lief van je. Zo leuk echt grappig. Je bent echt een hele lieve meid. 😘😘😘😘😘

4 sep 2017, 19:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
191

Wat leuk, en zoveel berichten

5 sep 2017, 13:09, Eva🍕
192

Haha ja echt he eva
spelen andere mensen ook cello? ik ben in het suzukiboek bij liedje 10... Ik heb twee stickers op de cello, een gele en een blauwe!! Voor de 1e en 4e vinger 💛 💙 want anders zet ik ze op de verkeerde plek en speel ik vals haha
haha leuk!

5 sep 2017, 16:09, laurafan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
193

Mijn nichtje wel. Leuk van jullie namen.

5 sep 2017, 17:09, Eva
194

hey liefie wil je me helpen? Ik liet een scheet want aders heb ik buikpijn. Nu gaat iedereen me uitlachen en filmpjes maken. i 💜Meisje 💜💜💜💜💜💜Laura

5 sep 2017, 19:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
195

Hey tuurlijk maar hz lacht iedereen je uit? Waar ben je?

5 sep 2017, 19:09, laurafan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
196

Nu thuis.Maartoen ik de klas. Ze haten me of hebben me nodig als slachtoffer.

5 sep 2017, 19:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
197

Dus je liet een scheetje in de klas? Das toch helemaal niet erg?! Dat doet iedereen wel es!

5 sep 2017, 19:09, laurafan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
198

Heyy liefie. Dat klopt. Maar wat hun doen mag en als ik hetzelfde doe.... dan is het k*t. Hun zij echt kt ik wil echt wat doen maar wat. Er zijn trouwens bijna 200 berichten. Maar ik ben echt bang boos en ongelukkig. Weetje wat morgen ga ik echt gillen en huilen. Even laten zien wat ze doen. Hun moeten echt de ogen openen. Dus ga ik heel boos doen tegen ze. Gelukkig ben jij er altijd. X Laura

5 sep 2017, 20:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
199

Niet gaan gillen , daar schiet je niks mee op. Dan ziet iedereen je echt alleen maar als de loser die huilt in de klas. Als ze met zn allen tegen jou gaan moet je wel voor jezelf opkomen maar op een normale manier.

5 sep 2017, 20:09, laurafan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
200

Ja dat klopt wel. Scheten zijn trouwens niet heel erg. Ik kom ook even een kijkje nemen. Want ik ben doorgelekt nu heb ik pijn. En daarom wil ik even om tips vragen. Ik heb ook ruzie. Maar hoe moet ik dat dan aanpakken. Ik pas daarom een groot forum. Ik begrijp het ook niet.

5 sep 2017, 20:09, Eva
201

Oké bedankt. Liefie maar ik weet het niet. Ik moet het duidelijk maken. En ik ben echt zo boos. Erger kan het niet mischien. En ik kan hun niet uitstaan. Ik wil ze pakken. En de leraar doet echt niks. En aardig zijn helpt ook niet. Wat moet ik doen? Zo lief dat je me de hele tijd helpt.

5 sep 2017, 20:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
202

ik weet het niet meer...

6 sep 2017, 16:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
203

Echt rot, ik voel me ook klote! Ik ben op school met de latop op schoot.

8 sep 2017, 13:09, Eva🌷
204

Ik weet ook niet of ik je verder nog kan helpen

8 sep 2017, 20:09, laurafan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
205

Kan ik helpen ?

9 sep 2017, 16:09, juliatje.
206

Lieve julia jij mag mij ook helpen. en ik jou? lied at je me wilt helpen hé. Lieve Meisje. Heel lief dat je het probert en de moeite doet. Julie zijn zo kapot lief. Ik ben echt een fan van Meisje ze is zo lief. X

9 sep 2017, 21:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
207

Nee hoeft niet en bedankt waar heb je het meest hulp voor nodig ?

10 sep 2017, 10:09, juliatje.
208

ik weet het niet. Ik denk de eenzaamheid.

10 sep 2017, 10:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
209

Als je er tijd en geld voor over hebt en je geeft het genoeg liefde en het mag ook dan kan je een kat nemen voel je een stuk minder eenzamer en anders kan je vrijwilligerswerk doen of je kan op een teamsport gaan bijvoorbeeld : handbal.

10 sep 2017, 12:09, juliatje.
210

Ik ben echt een dierevriend X

10 sep 2017, 12:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
211

leuk !

11 sep 2017, 07:09, juliatje.
212

Maar ik mag geen kat zeggen ze
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

12 sep 2017, 18:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
213

Anders ga je een beetje werken dat kan ook.

13 sep 2017, 07:09, juliatje.
214

Maar welk werk en ik hou niet van werken. wel lief van je.

14 sep 2017, 19:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁
215

Wat je leuk vind bijvoorbeeld een dierenasiel.

15 sep 2017, 15:09, juliatje.
216

Jaaah leuk. Maar ik wil ook wel vrij izjn school is erg en de bus ook.

15 sep 2017, 16:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
217

Je hebt leerplicht dus over paar jaar kan het wel denk ik maar altijd leuk.

15 sep 2017, 16:09, juliatje.
218

mooi lekker weg an de k school

16 sep 2017, 18:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
219

Wat wil jij eigenlijk worden ?

16 sep 2017, 18:09, juliatje.
220

Weet ik niet. Lief dat je dat vraagt. Maar iets met beauty.

16 sep 2017, 19:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
221

Leuk zeg
Ik wil graag detective worden.

17 sep 2017, 07:09, juliatje.
222

Oh stoer. Maar hou jij ook van beauty? In ieder geval ik vind je wel slim Julia.

17 sep 2017, 08:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
223

Bedankt en jij bent ook slim.
Ja ik hou van beauty.

17 sep 2017, 12:09, juliatje.
224

Help lsjeblieft. Ik ben gezoend door een griezel. Met een spelletje. En mijn klsgenoten zagen het. Nu denken ze dat ik verkering heb met hem.

28 sep 2017, 18:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
225

Waarom doe je mee aan dat soort spelletjes? Dan krijg je dit!
Maar oke gwn die mensen negeren je mag ze toch niet haha en jij weet wel beter

28 sep 2017, 19:09, Meisje
226

Ik deed niet mee met een spelletje hun wel.

29 sep 2017, 16:09, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
227

Als je niet mee doet waarom heb je dan gekust?

29 sep 2017, 19:09, Meisje
228

Hij heeft gekust.

29 sep 2017, 19:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
229

Oke das dan mooi zijn probleem

29 sep 2017, 20:09, Meisje
230

Thanks lief kind.

29 sep 2017, 20:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
231

Ik hou van je Laura💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕. Maar je moet geen dingen doen die je niet wil doen. Als hij dat doet moet je hem wegduwen dan staat hij voor schud. Maar als je het accepteert gaat iedereen jouw uitlachen. Dat wil je niet!
Dikkkee knuffel! Nu gaa ik cello oefenen💕

29 sep 2017, 20:09, Meisje I💖Laura
232

Leuk. Love music and you. Ik vind het echt lief wat je zegt en doet. Ik ga nu ook een nieuwe naam maken. Lief ben jij.

29 sep 2017, 21:09, Laura-love Meisje 💘Knuffel
233

Ik hou ook van music and you! en alweer 233 reacties!

29 sep 2017, 21:09, Meisje Laura is de liefste meid van 99gram 💘
234

Ja, echt veel. Haha echte vriendinnen om zoveel mensen en berichten. Ik vind jou zo lief.

30 sep 2017, 09:09, Laura-love Meisje 💘Knuffel

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.