iik snap het niet!!!

hiii ik ben Lonne ik ben 12 jaar en heb een klein probleempje en ik kom er nie uit... sinds ik 8 was zei mijn moeder tegen mij dat ik moest oppassen met wat ik ging eten... toen ik vroeg waarom moest ze huilen en vertelde ze mij dat zij vroegen f*cking veel overgewicht had en dat ze dat mij niet wou laten gebeuren. ik ging daar steeds meer over nadenken maar ik liet het achter me. toen ik net 11 was begon mijn moeder weer maar nu wel vaker. toen kon ik het niet meer aan ik ben wat meer op gaan letten. ik was bijna 12 toen ik naar de middelbare ging ik kreeg mijn 2 besties waar ik veel van hou. eerst viel het mij niet op maar toen we samen met z'n drietjes gingen zwemmen zag ik dat zei heeeeeeel dun waren vergeleken met hun leek ik wel op een olifant... toen ben ik ook naar de meisjes bij mij uit de klas gaan kijken zij waren ook al zo dun!!! laatst ben ik een boekje bij gaan houdenn met mijn gewicht en ik ben meer gaan sporten. vorige week vroeg ik aan mijn moeder of zij mij dik vondt zij zei: "je bent niet dik maar ik zeg wel vaker je moet oppassen." daar kwam dus geen antwoord uit dus ik vroeg t aan m'n besties: neeeeeeee!! je bent helemaal niet dik!!! je moet daar niet zo over denken!!!!" maar dat geloof ik niet.... wat moet ik???

XXX Lonneke (btw ik ben 1.60m en 47,6 kg) ik weet dat ik een beetje jong ben....

24 jun 2017, Lonneke


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb even voor je gekeken op de BMI meter en dit is je uitkomst:
Normaal gewicht. Je hebt een gezond gewicht.

Je hebt een prima gewicht! Misschien ben je ietsjes breder maar er is niets mis met je! En niemand is perfect!
Groetjes Me

24 jun 2017, 12:06, Me
2

Lieve Lonneke, ik ging ook een keer zwemmen maar ik ben de dunste ik heb een bmi van 17 of 18. Die meiden hebben ook een normaal bmi of net wat overgewicht. Maar een bmi van 15 is ook niet gezond. Ze kunnen toch ook hun buik intrekken of creme gebruiken. En wie weet hebben ze een spijsvertering. Maar jou bouw zo ben jij mooi gezond. Hoe lang en zwaar denk jij dat ze zijn? Want straks hebben ze nog het graatmagere 15. En dunne mensen zij niet perse mooier. Ik hou niet heel veel van als mensen uitzien als een barbiepop. Jij bent gewoon dun hoor maar niet TE dun. Je bent zelfs aan de lage kant. En zij vinden jou tch mooi. Iedereen heeft iets moois jij hebt misschien mooie haren haalt goede cijfers. Zij willen dat ook. Maar dat heb jij dan weer en jij bent dun!!!

24 jun 2017, 15:06, Eva
3

Ik ben even lang en heb hetzelfde gewicht. Ik was juist heel zeker over mijn gewicht.. Moet ik me nu zorgen maken? 😨😨

28 jun 2017, 06:06, Me
4

Ik ben bijna 15, en ik ben ongeveer 1,65 groot en ik weeg 49, dit is best wel weinig, dus je bent helemaal niet dik!xxxxx

28 jun 2017, 12:06, justmexoxo
5

Lieve Me, je bent niet te dik. Met een eetstoornis is hte even besmettelijk als een gevoel. Want als de ene onzeker is is dat snel zo bij de ander. Als jij jezelf te dik vind n iemand met hetzelfde bmi vind dat dan ook. Kijk dus uit want heel goed en lief is het niet. Want jou ouders kopen eten.

28 jun 2017, 13:06, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.