Iets over geesten

Bestaan geesten echt en hoe herken je ze

Je kunt een aantal vragen bedenken om aan te kunnen tonen dat geesten echt bestaan.
• Voel jij je wel eens ‘niet alleen’, terwijl je toch alleen bent?
• Voel je wel eens rillingen over je rug, zonder dat je een verklaarbare reden hebt waarom?
• Zie jij wel eens beweging in je ooghoeken, maar zie je niets als je in die richting kijkt?
• Heb je wel eens het gevoel dat iemand je aan zit te staren, terwijl er niemand om je heen is?
• Als je ’s nachts in je bed ligt. Komt het dan wel eens voor dat je ligt te woelen en wakker wordt en dan niet meer in slaap komt omdat je ‘niet alleen’ bent?
• Heb je wel eens informatie over iets waar je onmogelijk wat van af kunt weten?

11 jan 2014, frankie


Reacties

plaats reactie
1

Rillingen heb ik heel af en toe en dan weet ik nooit waar het vandaan komt.
Ik praat heel vaak in mezelf soms uren lang op de fiets of in bed als ik niet kan slapen soms geeft die ander dan antwoord dat ben ik ook maar toch het woelen in bed herken ik ook ik ben niet iemands die in geesten geloofd maar ik herken wel dingen van je lijstje.

11 jan 2014, 21:01, si
2

Ik weet niet of dit wat ik vertel iets met geesten van doen heeft maar wil het toch even kwijt.
Ik heb als kleuter een hele gekke ervaring gehad .
Ik wist die dag wat er allemaal ging gebeuren wat mijn vrienden van toen tegen me zouden zeggen wat voor spelletjes we zouden gaan doen .Hoe laat de juf koffie ging halen wat ik tussen de middag zou gaan eten wat we s'avonds zouden gaan eten en nog veel meer .Wat zo gek was ik wist wat er ging gebeuren maar kon er niet van af wijken misschien om dat het de eerste keer was dat weet ik niet omdat het daarna nooit meer is voorgekomen. Ik kwam hier zo op door de laatste regel van het lijstje hier boven .Ik vraag me af waarom , zou ik iets hebben moeten leren Zo ja wat dan ,dat weet niemand dat weet ik , alleen ik zelf maar ben er nog steeds niet achter.

12 jan 2014, 02:01, Leotine v H
3

ja alles herken ik ik heb ook een topic over geesen geplaatst bij lichaam oeps maar ik zie steeds een jonge vrou met witte hren en witte jurk ze zegt steeds iets in een rare taall en dan roept ze iets over de dertiende kelde wij hebben maar drie kelders en ik ben erachter dat op de vloer van klder 1 een test staat die ik niet kan lezen en op kelder 3 de woorden staan die zij herhaald maar ze wjst ook steeds op de muur van de derde kelder super scary ook waarschwt ze mij als er ies vervelends gaat gebeuren zoals dat er plots een auto kwam anders was ik nu dood geweest maar lees mijn topic en helep mij

12 jan 2014, 09:01, spooky
4

Hé jij. Als ik jouw was zal ik eerst maar eens goed gaan uitzoeken wat het voor een taal is wat deze teksten betekenen .Weet je moeder en vader ook van deze teksten af .Misschien weten zij wat het betekend of welke taal het is.
Het kan een verwijzing zijn naar maar ook een waarschuwing.
Als je eenmaal weet welke taal het is word het ook wat makkelijker wat deze vrouw jou probeert te zeggen. Denk ik.
Tenzij het een soort Latijn is , dan word het een studie

12 jan 2014, 13:01, Jasmeine
5

bdankt

12 jan 2014, 13:01, spooky
6

Beste Leotine , het lijkt mij eerder een déjà vu wat jij meegemaakt hebt, iets waarvan je denkt dat het al een keer eerder is gebeurd, is het niet? Maar jij praat hier over een hele dag, das wel Extreem Maar het heeft niet met geesten te maken ,maar meer met het onderbewuste heb ik gelezen

12 jan 2014, 17:01, pqmz
7

Ik heb wel eens mee gemaakt Dat ik bij het waker worden op het randje van mijn bedje ging zitten en plots in de gaten kreeg dat ik er zelf nog in lag .Ik schrok me zelf achterste voren en stond op keek goed om me heen en ik merkte direct op dat ik niet of nauwelijks gevoel in mijn lichaam had alleen een elektrische tintelend gevoel, ik kon vaag door houten dingen kijken ik zag de schroefjes in het hout van de kast zitten ik keek naar mijn hand en die gloeide .liep naar het raam stapte naar buiten door de muur heen en ik woon op 1 hoog ik zag de auto van papa en alle andere auto's van de buren Ik keek terug en zag de buren het doen ik schaamde zo ik vloog naar binnen en ben direct naar mijn lichaam gegaan ik werd er in gezogen als een magneet en werd toen wakker met een hoofd pijn daar zeg je u tegen . Het was zo apart ik zou het heel graag nog een keer willen ervaren dan zou ik nog iets verder de wereld in stappen en wie weet dan wat de mogelijkheden allemaal zijn Dit is geen fantasie maar echt waar gebeurd .Zijn er mensen met de zelfde ervaring?
Zou ik dit bij mezelf kunnen oproepen? Ik hoor het graag groetjes Susanne

19 jan 2014, 13:01, Susanne
8

Is dit een grap ?

1 sep 2017, 16:09, juliatje.
9

Als ik de bij mij in de eetkamer zit op een bepaald plek voel ik een ijskoude hand ofso langs me gaan en dat is super eng ik geloof in geesten

4 sep 2017, 22:09, Lynno
10

Ik geloof er ook in maar er stond wel een raar bericht op dit forum eerst , daar was het voor bedoeld.

5 sep 2017, 07:09, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.