Iets in mij probeert mezelf te vermoorden

Ik post dit alleen omdat ik wil weten wat dit is en of iemand advies heeft over wat ik kan doen. Nee dit is niet verzonnen
Ik ben sinds een tijdje depressief. En net begon ik heel hard en lang te huilen en nu probeert iets in mij mezelf bijv tegen een muur aan te slaan, of bij m’n keel te grijpen en mezelf te overtuigen dat ik zelfmoord moet plegen enzo en als ik bijv van een trap af loop zegt die stem “gooi jezelf eraf” ofzo en soms wint die stem en het is nu alsof mijn “normale” stem en die rare stem aan het vechten zijn en ik ben helemaal aan het flippen. Ik ben nu weer een beetje rustig maar dalijk begin ik weer te huilen en mezelf pijn te doen en mezelf proberen te stoppen met mezlef pijn te doen. En dat allemaal tegelijkertijd. Help iemand aub voordat ik mezelf vermoord

17 jan 2019, Help


Reacties

plaats reactie
1

De “stem” laat mij mezelf steeds pijn doen en ik wil steeds iets scherps pakken help ik ben bang

17 jan 2019, 18:01, Help
2

Wat ontzettend rot dat jij je zo zo voelt en dat je zulke nare gedachtes hebt. We willen je laten weten dat je welkom bent op de chat dan kunnen we proberen je te helpen.
Groet team 99gram

17 jan 2019, 19:01, moderator
3

Het beste is hiervoor hulp te zoeken.

17 jan 2019, 19:01, juliatje.
4

Het is nu wat beter, ik had even geprobeerd te ontspannen enzo en nu probeer ik mezelf niet echt meer pijn te doen. Ik heb alleen nu wel wat schrammetjes enzo o.a. Op mijn gezicht😬

17 jan 2019, 22:01, Updatee
5

Mooi zo

18 jan 2019, 07:01, juliatje.
6

Hey Help,

Wat ontzettend vervelend dat je je zo depressief voelt en je zo nu en dan zulke beangstigende gedachten hebt. Ik kan me voorstellen dat dit allemaal heel erg verwarrend is voor je.

Zoals je zelf ook al aangeeft, is het niet goed voor je dat je jezelf pijn doet en beschadigd. Het is belangrijk dat dit zo snel mogelijk stopt. Zijn er mensen in de omgeving (bijvoorbeeld je ouders?) met wie je hierover kunt praten? En over je depressieve gevoelens?

Blijf hier niet alleen mee rondlopen maar zoek hulp. Je hoeft dit niet alleen op te lossen. Weet dat je niet de enige bent die zich soms zo voelt en zo denkt.

Heel veel sterkte!

Liefs, Amy

18 jan 2019, 08:01, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.