iemand wilt een foto van mij wat moet ik doen

Ik ben bevriend met een jongen(Via internet) Ik ken hem sinds ongeveer begin september,zelf weet ik wel hoe hij eruit ziet,maar andersom niet. Hij heeft meerder keren gevraagd voor een foto en ik zei dat ik op dit moment geen foto van mezelf wil sturen omdat ik hem niet zo goed ken.Maar nu stuurde hij dat het wel hooguit tijd wordt om een foto te sturen.Zelf ben ik niet super mooi en ik ben bang dat hij mij niet zal accepteren en mij zal blokkeren ofz.Wat moet ik doen? Btw hij begint wel ongeduldig te worden en wordt waarschijnlijk ook boos.

10 nov 2018, velpondebestelijm


Reacties

plaats reactie
1

Lieve @velpondebestelijm
Als je geen foto wilt sturen moet je het eerlijk zeggen.. en als je het toch doet en hij je lelijk vind is hij een klootzak! Laat je niet onzeker worden door deze shit! Wees jezelf! En als je het niet wilt doe het dan niet! En wie weet is het een pedofiel? Die jongen moet je accepteren hoe je bent! Want waarschijnlijk vind hij je al leuk van je karakter Xoxo Mirthe!

10 nov 2018, 23:11, Mirthe!
2

Lieve @velpondebestelijm
Als je geen foto wilt sturen moet je het eerlijk zeggen.. en als je het toch doet en hij je lelijk vind is hij een klootzak! Laat je niet onzeker worden door deze shit! Wees jezelf! En als je het niet wilt doe het dan niet! En wie weet is het een pedofiel? Die jongen moet je accepteren hoe je bent! Want waarschijnlijk vind hij je al leuk van je karakter Xoxo Mirthe!

10 nov 2018, 23:11, Guhurl😊
3

Als hij jou ziet en hij gaat jou blokkeren moet je sws al niet met hem omgaan

6 jan 2019, 19:01, Dnns
4

ik zou uitkijken meid. als jij wel een foto moet sturen, maar hij stuurt niks. is hij wsnl niet degene die jij denkt dat hij is.

20 jan 2019, 21:01, x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.