Iemand leuk vinden op snapchat

Halloooo

Ik ben 15 jaar oud en Ik heb een jongen op snapchat toegevoegd, of hij mij, weet ik al niet meer. Midden maart zijn we gaan appen enz toen heb ik hem ook mn nummer gegeven. We hebben nu 1x 1,5 uur gebeld en was wel gezellig enzo. Ik vind hem echt leuk leuk, maar hij woont 1,5 uur bij mij vandaan en is 3 jaar ouder. Ik wil hem heel graag ontmoeten maar ik weet niet hoe ik dit tegen mn ouders moet vertellen, of dat ik gwn niks moet zeggen. Het is sowieso gek omdat dit de eerste jongen is die ik leuk vind, heb nog nooit een vriendje gehad, of gezoend ofz. Hij vind mij ook leuk maar we zoeken nog een manier om alles gewoon ‘normaal’ te krijgen. Hebben jullie misschien advies voor mij?? Of ik naar hem toe zal gaan met de trein bijv?? Of hij naar mij met zn auto?? Of dat we beide een stuk moeten reizen?? En wat moet ik tegen mn ouder zeggen?? En is 3 jaar leeftijdsverschil groot??

Laat aub jou mening en advies horen!

15 jun 2020, Anouk


Reacties

plaats reactie
1

Hey Anouk

Leuk dat je iemand hebt leren kennen!

Ik zou aanraden om het zeker te zeggen tegen je ouders omdat je nooit weet wat er kan gebeuren en dan weten ze tenminste waar je bent. Eerlijk zijn is altijd het beste!

Misschien kan je vragen aan hem om naar jou stad/gemeente te komen, ik vind persoonlijk dat hij wel een effort mag doen ;)
En een verschil van 3 jaar is zeker en vast niet veel of raar!
Verder zou ik zeggen, laat het gewoon op je afkomen en je zal wel zien hoe het verloopt.
Zeker niks doen waar je u niet goed bij voelt en spreek ergens af waar ook andere mensen zijn, niet te afgelegen!

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen!
En als je nog vragen hebt dan stel je ze maar ;)
Veel geluk!
Hanna

16 jun 2020, 16:06, Hanna
2

Hey,
HIj heeft wel gewoon selfies gestuurd en je hebt gevideobelt? Dan weet je in ieder geval zeker dat het geen gekke oude man. kwa afspreken kan je het beste de eerste keer op een openbare plek afspreken. En laat dan iemand weten waar je bent door middel van je livelocatie. Je verwacht natuurlijk dat alles gewoon normaal en goed gaat en dat het leuk is enzo maar je moet alsnog wel oppassen. Ook is het verstandig om geen naaktfoto's via snapchat of whatsapp te versturen voordat je hem gezien hebt en eventueel een relatie hebt.
Heel veel plezier!

18 jun 2020, 16:06, lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.