iemand laten zien dat ik hem leuk vind

Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben een meisje van 16 en sinds dit schooljaar zit er een nieuwe jongen bij mij op school waarmee ik een aantal vakken heb. We zitten in dezelfde vriendenkring en hij is zo vriendelijk. Ik denk dat ik hem leuk vind omdat ik altijd zo blij word als hij nogmaar naar me kijkt of met me praat ofzo. Ik praat niet zo veel met hem omdat ik bij hem soms onbewust anders reageer dan dat ik normaal zou doen. Maar omdat hij nieuw is (en knap :p) vinden veel meiden hem leuk waaronder een hele goede vriendin van mij. Zij vind het best wel leuk dat we m allebei leuk vinden en dat snap ik niet. Het is toch juist stom dat we hem allebei leuk vinden? Nu wil ik graag wat meer laten zien dat ik hem leuk vind (aan hem zelf) zodat hij ook wat interesse kan tonen (als hij mij ook leuk vind). Zou ik meer met hem gaan praten (maar er wel op letten dat ik mezelf blijf) voordat andere meiden er met hem vandoor gaan? Hoe kan ik dit het beste doen zonder het te opvallend te doen?

21 sep 2018, justmexoxo


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve justmexoxo,

Misschien zijn jullie wel eens alleen. En dan kan je het laten zien:

- Lach om hem.
- Laat zien dat je het onderwerp je iets doet.
- Kijk recht in zijn gezicht.
- Glimlach.
- Stel vragen.

22 sep 2018, 08:09, Eva🎁

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.