Iedereen is mooi

Hallo,
ik kan dit altijd tegen iemand anders zeggen. Maar nooit tegen mezelf. hoe vaak ik het ook wil. het komt mijn strot niet uit. Ik wil niet zijn hoe ik ben. En ik wil zoals iemand anders zijn. Want die kan ik complimentjes geven over zijn uiterlijk. Elke dag is een hel. het doet pijn. Ik de echt me best. Maar ik krijg me negatieve zelfbeeld niet weg.
x

27 apr 2018, lauren


Reacties

plaats reactie
1

Hey lauren,

Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar ik weet zeker, dat je een prachtig persoon bent van binnen!

Je zegt zelf dat je complimenten geeft aan anderen over dat zij 'mooi' zijn.

Dat is toch een mooie eigenschap?

Lauren, ik denk, nee ik WEET! dat jij ook een mooi persoon van buiten bent, want iedereen is uniek! Jij dus ook💖

Probeer je zelfvertrouwen wat optekrikken door bijvoorbeeld elke dag 3 dingen op te schrijven die jij mooi of goed vindt aan jezelf.
Ga voor de spiegel staan en zeg 'ik ben fantastisch en ik mag er zijn!'

Geloof me, lelijker dan mij kan je niet zijn😂 denk daar dan maar aan😉

-xxx- Eelke

27 apr 2018, 19:04, Eelke
2

lieve eelke,
ik schrijf een dagboek dus ik schrijf het al een beetje van me af. maar het is gewoon zo moeilijk 🔥 en lieverd jij bent ook mooi❤ believe me

27 apr 2018, 19:04, lauren
3

Weet
Jij
Wie
Er
Mooi
Is
?

Antwoord: kijk eens naar het tweede woordje

-xxx- Eelke

27 apr 2018, 20:04, Eelke
4

Lieve Lauren, Eelke heeft gelijk (Ps: lief bericht♥️)
Wil je op zijn mooist zijn, weet dan dat zelfvertrouwen ook een schoonheid is. En ik weet ook dat jij gewoon mooi en aardig bent zoals je bent.
Liefs Eva.

28 apr 2018, 12:04, Eva👱🏼‍♀️
5

Lieve Eva,

Natuurlijk ben je niet lelijk.
Je bent onzeker maar iedereen is dat wel.
Je bent mooi zoals je bent geloof me.
Maar wat nog belangrijker is is dat je aardig bent tegen anderen. Dat is een van de belangrijkste eigenschappen. Mensen kunnen zo knap zijn en super veel vriendinnen hebben die alleen daarom met ze omgaan ( niet elk knap iemand hoor) je wil toch veel liever vriendinnen die je oprecht leuk vinden zoals je bent.

1 mei 2018, 21:05, Elle
6

Awh lieve Elle bedankt❤️♥️😘. Wat Lief, jij ben ook mooi zeker weten. Door die lieve berichten ben ik niet meer onzeker over mijn beugel en haarkleur. Hartstikke bedankt ly❤️♥️😘😘.
Jullie zijn zelf ook mooi vanbinnen en buiten😘

1 mei 2018, 21:05, Eva👱🏼‍♀️
7

Ja klopt ik ben 17 178 en ik weeg 59 kg draag maat 34 / 36 *
*Dit bericht is aangepast door de moderator

4 mei 2018, 21:05, O

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.