I keep in tryin'

Ik blijf het proberen, opnieuw en opnieuw maar het lukt me gewoon niet; een gelukkig leven lijden. Telkens als ik ook maar een beetje in een goede stemming ben, gebeurt er meteen iets ergs. Bijv. als ik opeens een hele leuke dag heb gehad, heel blij ben dan gaat m'n hond dood. Iedere keer gebeurt er wel iets vreselijks. Ik ben het gewoon zat. Ik ben al zo lang niet gelukkig meer geweest en als ik gelukkig ben wordt dat meteen weer van me afgepakt.

20 sep 2017, Oh.. Niemand..


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Oh... Niemand..., ik heb dat ook. Helaas kun je er niks aan doen. Misschien een lijstje maken bv. Alleen praten helpt ook al wel. En een dagboek. Huge

20 sep 2017, 16:09, Eva🌈
2

Sterkte
Er komt ooit wel weer een lichtpuntje in je leven al lijkt het onmogelijk.

20 sep 2017, 17:09, juliatje.
3

Lievie he moet iets t leven zelf leuk maken
T is nie altijd even makkelijk dat weet ik ook
M'n vriendin is depressief m'n opa heeft kanker m'n moeder heeft zelfmoord gepleegd en m'n kat ligt op sterven....
Maar je de leuke dingen van iets inzitten ook al valt het nie mee
Je leeft maar 1 keer! Doe t dan goed😘😘

1 okt 2017, 22:10, 😜Lotte😜
4

Je bent niet de enige waarbij dingen gewoon kut gaan op een mooie dag. Gisteren was GEWELDIG. Vandaag begon geweldig en eindigde in diepste der diepsten voor mij momenteel. 'Stemmingswisselingen heet dat' zeg ik altijd tegen iedereen. Maar bij mij is het gewoon een stemming van verdriet woede irritatie over alles wat sinds begin schooljaar os gebeurd zo'n beetje.

1 okt 2017, 23:10, Cheril
5

Ik heb een tip!!
Op 99 gram is er een zelfcurses "roze zonnebril" en die heeft mij heeel erg geholpen!!

Succes! Blijf erin vertrouwen.. het leven is veelste leuk om het te eindigen.. miss zie je dat nu niet maar vertrouw me echt!!

Xoxo

7 okt 2017, 22:10, Fleur0.1

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.